ایران امارات

استعلام ثبت شرکت در دبی + نحوه پیگیری مطمئن و سریع

ثبت شرکت در دبی

استعلام ثبت شرکت در دبی + نحوه پیگیری مطمئن و سریع

دبی یکی از کشورهایی است که در چند سال اخیر به شدت محبوب شده است و افراد زیادی قصد مهاجرت به این کشور را دارند و یکی از بهترین راه‌های سرمایه گذاری برای گرفتن ویزای موقت دبی و همچنین شروع کسب و کار در دبی، ثبت شرکت است که امروزه بسیاری برای آن اقدام می‌کنند ولی متاسفانه بسیاری از موسسات و وکلا هم با استفاده از این مدل سرمایه گذاری از شما کلاهبرداری می‌کنند و شرکتی با مشخصات تقلبی برای شما ثبت می‌کنند که نیاز است شما حتما استعلام و صحت سنجی شرکت ثبت شده را انجام دهید تا از صحت ثبت شرکت کاملا مطمئن شوید. ما در این مقاله به چگونگی بررسی استعلام ثبت شرکت در دبی می‌پردازیم و مراحل آن را به طور دقیق با هم بررسی می‌کنیم. پیشنهاد می‌شود تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

آیا استعلام گرفتن شرکت در دبی ضروری است؟

در جواب به این سوال باید گفت که بله. شما برای اینکه از صحت شرکت طرف مقابلتان مطمئن شوید نیاز است که شرکت آنها را استعلام کنید تا در ادامه به مشکل برخورد نکنید. هر شرکت معتبری در دبی یک مجوز رسمی برای تجارت دارد که شما برای انجام معاملات خود لازم است که یک نسخه از مجوز کارشان را به شما نشان دهند و شما به صورت آنلاین از سایت دی ای دی (وزارت توسعه اقتصادی امارات ) استعلام کنید. این اسناد به  دلیل محرمانه نبودن نیاز است که شما قبل از انجام فعالیتی با این شرکت حتما آن ها را استعلام کنید و نیاز است که تمامی مجوز ها و همچنین لایسنس‌های لازم را بررسی کنید.

استعلام ثبت شرکت در دبی

روش‌های استعلام شرکت در دبی

یکی از نشانه‌های شرکت‌های نامعتبر شماره ثبت غیر قانونی است که می‌توانید به راحتی آن را پیگیری کنید. برای پیگیری و استعلام شرکت‌ها شما می‌توانید از طریق روش‌های زیر اقدام کنید:

بررسی مجوز و لایسنس قانونی شرکت:

یکی از بهترین روش‌هایی که شما می‌توانید برای استعلام انجام دهید؛ قطعا بررسی مجوزهای شرکت است. به طور مثال اگر شما نیاز دارید برای راه اندازی یا گسترش کسب وکار خود با باقی شرکت‌ها تعامل و معاملاتی داشته باشید حتما بررسی این مجوز لازم است. شما باید با استعلام شرکت بتوانید نام شرکت، آدرس رسمی دفترشان، شماره ثبت، شماره مجوز آن ها را دریافت کنید و همچنین لازم است که در ابتدای معامله شما تقاضا کنید که شرکت مقابل تمامی مجوزهای لازم را به شما ارائه دهد و در صورت عدم نشان دادن این مجوزها شما می‌توانید خودتان پیگیر شوید.

بررسی شرکت در فضای اجتماعی:

یکی از روش‌هایی که شما می‌توانید از طریق آن شرکت مقابل را پیگیری کنید از طریق فضای مجازی است. البته این روش به اندازه روش قبلی معتبر نیست ولی شما می‌توانید با بررسی اکانت‌های شرکت در فضای مجازی تا حدی در مورد این شرکت اطلاعات لازم را دریافت کنید.

بررسی پورتال‌های دولتی:

روش بعدی برای استعلام یک شرکت بررسی پورتال‌های دولتی در خصوص این شرکت است. شما می‌توانید با بررسی پورتال‌های دولتی و همچنین مناطق آزاد از صحت شرکت مقابل خود آگاه شوید و همچنین چند سایت وجود دارد که می‌توانید با مراجعه به آنها اصالت شرکت را هم بررسی کنید. مثل سایت وزارت توسعه اقتصاد امارات که شما با مراجعه به آن و بررسی ثبت شرکت می‌توانید اطلاعات مربوط به آن را بررسی کنید.

استعلام شرکت‌های مناطق آزاد:

اگر شرکت مقابل شما یکی از شرکت‌هایی است که در حوزه مناطق آزاد دبی فعالیت می‌کند و در این مناطق شرکت خود را ثبت کرده است. شما می‌توانید از طریق ایمیل خود و فرستادن ریجستر و همچنین شماره مجوز شرکت از طریق منطقه آزاد از صحت آن مطلع شوید و همچنین می‌توانید با بررسی سایت‌های مختلف مناطق آزاد مجوز شرکت را بررسی کنید.

  • منطقه آزاد  DWC
  • منطقه آزاد D3
  • منطقه آزاد  DIFC
  • منطقه آزاد  DIC
  • منطقه آزاد DMC
  • منطقه آزاد DMCC
  • منطقه آزاد  AMCFZ
  • شهر خلاق فجیره FZ
  • منطقه آزاد فجیره
  • منطقه آزاد  HFZA
  • منطقه سیف
  • منطقه آزاد شمس
  • منطقه آزاد ADGM

ثبت شرکت در دبی

جمع بندی

در این مقاله در رابطه با روش‌های استعلام ثبت شرکت در دبی صحبت کردیم. لازم است در نظر داشته باشید که نیاز است حتما شما قبل از عقد هر گونه قرار دادی حتما از صحت آن شرکت مطلع باشید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.