ایران امارات

کم ترین هزینه ثبت شرکت در دبی + همه چیز آسان و مطمئن خواهد بود!

ثبت شرکت درامارات

کم ترین هزینه ثبت شرکت در دبی + همه چیز آسان و مطمئن خواهد بود!

در راستای پیشرفت و بالا بردن اعتبار شغلی در سطح بین الملل ، ثبت شرکت در دبی از سوی کارآفرینان و سرمایه گذاران بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. همچنین دولت امارات متحده عربی جهت توسعه و ارتقاء اقتصاد خود از آنان حمایت کرده و قوانین راحت و بی دردسری را برای ثبت شرکت افراد خارجی ، تعیین نموده است.اخذ اقامت دبی از طریق ثبت شرکت،از آسان ترین راه ها می باشد که در کمترین زمان به نتیجه خواهد رسید. بنابراین ثبت شرکت در دبی مورد پسند بسیاری از مهاجران و سرمایه گذاران می باشد. در ادامه این مقاله به میزان هزینه ثبت شرکت در دبی خواهیم پرداخت.

مزایای ثبت شرکت در دبی

ثبت شرکت در دبی دارای مزایای زیادی است که شامل دریافت اقامت ، رونق کسب و کار ، عدم پرداخت مالیات و غیره می باشد. تعداد این مزیت ها آن قدر زیاد است که از معایب آن مثل آب و هوای گرم دبی ، می توان چشم پوشی کرد.

انواع مجوز برای شرکت در دبی

وابسته به نوع و حوزه فعالیت شرکتی که قصد ثبتش را دارید باید از طرف دولت امارات مجوزی صادر شود که این مجوزها شامل موارد زیر می باشند :

  • مجوز حرفه‌ای

این مجوز برای شرکت هایی در خصوص ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای مثل مهندسی ، هنری ، آرایشی و … صادر می شود.

  • مجوز تجاری

برای شرکت هایی که در زمینه تجارت اعم از واردات و صادرات ، می باشد.

  • مجوز صنعتی

به شرکت هایی با هدف تولیدات و انجام امور صنعتی تعلق می گیرد.

  • مجوز کشاورزی

جهت انجام کارهای مرتبط با زراعت و کشاورزی استفاده می شود.

  • مجوز گردشگری

به شرکت هایی که در صنعت گردشگری و توریستی فعالیت دارند ، اختصاص می گردد.

  • مجوز فریلنسرینگ

برای اشخاصی که به صورت انفرادی و فریلنسر به صورت حرفه ای کار می کنند داشتن این مجوز الزامی است.

انواع شرکت در دبی

ثبت شرکت در دبی با توجه به نوع فعالیت و راه اندازی اش ، نیاز به یک الگوی تشکیل دهنده دارد که در ادامه انواع آن ها را نام برده و توضیحی مختصر برای آشنایی شما عزیزان داده شده است.

انواع شرکت ها در دبی

شرکت با مالکیت انفرادی

شخصی نماینده و مسئول کلیه فعالیت های شرکت اعم از تجاری و مالی می باشد. که راحت ترین شیوه ثبت شرکت است ، همچنین به شخص نماینده ویزای دبی تعلق خواهد گرفت.

شرکت تضامنی (پارتنرشیپ)

این نوع شرکت ها از دو یا چند نفر تشکیل می شود که همگی در زمان سوددهی یا ضرر دادن شریک هستند. همچنین دارای دو مدل اعضا می باشد ، که اتباع امارت عضو عمومی و افراد خارجی عضو محدود نامیده می شوند که نکته مهم در ثبت این شرکت ها این است که اعضای محدود ، اجازه دخالت در امور مدیریتی و اداری را ندارند.

شرکت با مسئولیت محدود (llc)

در شرکت های LLC ، افراد به میزانی که سرمایه گذاری کرده اند دارای مسئولیت می باشند. این روش از ثبت شرکت ، بسیار پرطرفدار است.

شرکت سهامی خاص

شرکت سهامی خاص از سه نفر یا بیشتر تشکیل شده که حتما یکی از آنان با حداقل سهام 51 درصد ، تابعیت امارات را دارا باشد . این شرکت باید بیش از یک شعبه داشته باشد.

شرکت سهامی عام

هرگونه فعالیتی در زمینه تجارت ، صنعت و هر حرفه ای مطابق با مقررات DED می تواند صورت گیرد. این نوع از شرکت باید دارای حداقل پنج مدیر و عضو باشد. سهام نیز باید به صورت 70 به 30 درصد تقسیم شده و 70 درصد از مالکیت به اتباع امارات اختصاص داده شود.

ثبت شرکت در دبی

شرکت مدنی

افراد دارای شغل هایی مانند پزشکی ، مهندسی ، حسابداری و وکالت که شناخته شده و مطرح هستند ، میتوانند بدون نیاز به کفیل و با داشتن هر ملیتی شرکت مدنی ثبت نمایند. در بعضی موارد شرکت هایی مثل مهندسی و وکالت نیازمند شریکی با تبعیت امارات خواهند بود.

شعبه یک برند خارجی

برای ثبت شرکت در دبی در صورت وجود شعبه اصلی در کشوری دیگر ، نیاز به ارائه مدارک می باشد.

هزینه ثبت شرکت در دبی

برای ثبت شرکت در دبی باید هزینه هایی پرداخت گردد. هزینه ثبت شرکت در دبی طی فرایندهای اداری و پرسه ای مشخص ، تعیین شده و هزینه های غیرمعمولی را شامل نمی شود. بنابراین هزینه های قابل پرداخت جهت ثبت شرکت در دبی به شرح زیر می باشد.

  • هزینه اسناد ، مدارک و ترجمه آن ها
  • هزینه صادر شدن مجوز ثبت شرکت
  • هزینه های دریافت اقامت
  • هزینه اجاره یا خرید مکان جهت تاسیس شرکت
  • هزینه افتتاح حساب بانکی

هزینه های ثبت شرکت در دبی

حداقل هزینه ثبت شرکت در دبی

با توجه به این که مبلغ مشخصی برای ثبت شرکت در دبی نمی توان تعیین کرد ، با توجه به تجربیات و اطلاعت دردست ، هر شخص برای ثبت شرکت ، در کمترین حالت ممکن 20 هزار درهم امارات نیاز دارد.

حداکثر هزینه ثبت شرکت در امارات

همچنین میزان سرمایه ای که شما برای ثبت شرکت خود مدنظر دارید میتواند در مدت اقامت شما در شهر دبی تاثیرگذار باشد.  به این صورت ، همانطور که در مورد قبلی ، به حداقل مبلغ جهت ثبت شرکت در دبی اشاره شد ، حداکثر مبلغ 40 هزار درهم امارات می باشد که با توجه به شرایط شرکت و نیاز شما به مراتب هزینه ثبت شرکت ، بیشتر خواهد شد.

هزینه های ثبت شرکت در دبی در جدول زیر گردآوری شده است.

توضیحات

هزینه مجوز خدمات به تفکیک نوع شرکت

هزینه مجوز تجارت

هزینه مجوز تجارت عمومی

ـــ

برای شرکت انفرادی

برای شرکت مدنی

برای شرکت‌های LCC

ثبت نام تجاری

۷۷۶٫۵ درهم

۷۷۶٫۵ درهم

۷۷۶٫۵ درهم

۷۷۶٫۵ درهم

تاییدیه ارسال اولیه

۲۵۶٫۵ درهم

۲۵۶٫۵ درهم

۲۵۶٫۵ درهم

۲۵۶٫۵ درهم

هزینه اجاره دفتر مجازی به مدت یک سال

۱۰ هزار درهم

7 هزار درهم

۱۰ هزار درهم

۱۰ هزار درهم

هزینه لایسنس

۸ هزار درهم

9 هزار درهم

13 هزار درهم

30 هزار درهم

مجموع هزینه ثبت شرکت در دبی

۱۹٫۰۳۳ درهم

۱۷٫۰۳۳ درهم

۲۴٫۰۳۳ درهم

۴۱٫۰۳۳ درهم

کلام آخر

چنانچه قصد ثبت شرکت را دارید ، ابتدا هدف و نوع فعالیت آن را مشخص کرده و در راستای آن به تحقیقات بپردازید. از مهمترین نکات در این باره هزینه ثبت شرکت در دبی می باشد که لازم است بودجه خود را بنا بر آن تعیین کرده و از قصد خود اطمینان حاصل کنید. در این مقاله سعی کردیم حداقل و حداکثر هزینه ثبت شرکت در دبی را برای شما روشن سازیم اما لازم به ذکر است که برای عملی کردن این کار حتما از متخصصانی که در این حوزه فعالیت دارند مشورت گرفته و پس از رسیدن به نتیجه ای مطلوب به آن جامه عمل بپوشانید.جهت گرفتن راهنمایی های بیشتر به مشاورین ایران امارات مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.