ایران امارات

ویزا دبی ارزان ترین قیمت 2024

ویزای ارزان دبی

ویزا دبی ارزان ترین قیمت 2024

کشور دبی یکی از کشورهایی است که هر ساله افراد زیادی متقاضی کار و اقامت و سرمایه گذاری در این کشور هستند. راه‌های زیادی برای اخذ ویزای دبی وجود دارد. به دلیل نزدیکی به ایران و اقتصاد فوق‌العاده و نرخ تورم پایین و درآمد زیاد، ایرانیان زیادی طالب زندگی و سرمایه گذاری و کار در این کشور هستند. یکی از اصلی ترین دغدغه افراد برای مهاجرت و یا سفر و کار به دبی تهیه و اخذ ویزا می‌باشد. اخذ ویزای دبی یکی از چالشی ترین قسمت‌های سفر رفتن به دبی است. در ادامه شما را با روند اخذ ویزا و انواع ویزا آشنا می‌کنیم.

ارزان ترین ویزا دبی چه ویزایی است ؟

ارزان‌ترین ویزا برای دبی ویزای توریستی 14 روزه است .هزینه این ویزا 110 درهم امارات (حدود 30 دلار آمریکا) است. این ویزا به شما امکان می‌دهد تا 14 روز در دبی بمانید. این ویزا را می‌توان به صورت آنلاین یا از طریق سفارت یا کنسولگری امارات متحده عربی در کشور خود دریافت کرد.

شرایط دریافت ویزای دبی

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی 14 روزه دبی

  • گذرنامه با اعتبار حداقل 6 ماه
  • یک عکس پرسنلی جدید
  • فرم درخواست ویزا تکمیل شده
  • کپی بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • اثبات رزرو هتل
  • اثبات تمکن مالی

اگر قصد دارید بیش از 14 روز در دبی بمانید، می‌توانید برای ویزای 30 روزه یا 90 روزه درخواست دهید. هزینه این ویزاها به ترتیب 250 درهم امارات (حدود 68 دلار آمریکا) و 1000 درهم امارات (حدود 272 دلار آمریکا) است.

چجوری ویزای ارزان دریافت کنیم ؟

برای این که ویزا با قیمت کمتر دریافت کنید بهتر است که راهکارهایی که در زیر ارائه می‌دهیم را انجام دهید تا با قیمت کمتر ویزا بگیرید.

  • درخواست خود را آنلاین ارائه دهید: درخواست ویزا به صورت آنلاین ارزان تر از درخواست از طریق سفارت یا کنسولگری است.
  • در فصل کم سفر، سفر کنید :هزینه ویزا در فصل‌های شلوغ مانند زمستان بیشتر است.
  • از یک آژانس مسافرتی معتبر استفاده کنید:یک آژانس مسافرتی ممکن است بتواند ویزای شما را با قیمت تخفیف دار دریافت کند.

 انواع ویزای دبی و هزینه اخذ آن ها

انواع مختلفی از ویزا برای دبی وجود دارد که هر کدام برای هدف خاصی به وجود آمده اند. برخی از رایج ترین انواع ویزا و هزینه‌های آنها را سعی داریم به شما معرفی کنیم و با توجه به شرایط اقدام به دریافت آنها کنید. هزینه ویزا به عواملی مانند نوع ویزا، مدت اعتبار، ملیت متقاضی و سن متقاضی نیز بستگی دارد. برای اطلاعات دقیق در مورد هزینه ویزا، لطفا با سفارت یا کنسولگری امارات متحده عربی در کشور خود تماس بگیرید و یا با یک موسسه متخصص و معتبر در این زمینه راهنمایی بگیرید و کارهای مربوط به ویزای خود را به آنها بسپارید. ویزای توریستی رایج ترین آنها می‌باشد که پیش تر باهم آن را بررسی کردیم و حال با بقیه ویزاها آشنا خواهید شد:

ویزای کاری

این ویزا برای افرادی است که قصد دارند در دبی کار کنند. ویزای کاری را می‌توان توسط کارفرمای اماراتی حمایت مالی کرد یا می‌تواند به صورت خوداشتغالی باشد. هزینه ویزای کاری به نوع ویزا و مدت اعتبار آن بستگی دارد. به عنوان مثال، ویزای کاری یک ساله برای یک کارمند 3000 درهم امارات (حدود 817 دلار آمریکا) هزینه دارد، در حالی که ویزای کاری سه ساله برای یک کارمند خوداشتغال 15000 درهم امارات (حدود 4085 دلار آمریکا) هزینه دارد.

ویزای تحصیلی

این ویزا برای دانشجویانی است که قصد تحصیل در دبی را دارند. ویزای تحصیلی را می‌توان توسط یک موسسه آموزشی اماراتی حمایت مالی کرد یا می‌تواند به صورت خودحمایتی باشد. هزینه ویزای تحصیلی به نوع ویزا و مدت اعتبار آن بستگی دارد. به عنوان مثال، ویزای تحصیلی یک ساله برای یک دانشجوی تمام وقت 3000 درهم امارات (حدود 817 دلار آمریکا) هزینه دارد، در حالی که ویزای تحصیلی سه ساله برای یک دانشجوی پاره وقت 6000 درهم امارات (حدود 1634 دلار آمریکا) هزینه دارد.

ویزای خانوادگی

این ویزا برای همسر، فرزندان و والدین شهروندان یا مقیمان اماراتی است. هزینه ویزای خانوادگی به نوع ویزا و مدت اعتبار آن بستگی دارد. به عنوان مثال، ویزای خانوادگی یک ساله برای همسر یک شهروند اماراتی 4000 درهم امارات (حدود 1096 دلار آمریکا) هزینه دارد، در حالی که ویزای خانوادگی سه ساله برای فرزندان یک مقیم اماراتی 12000 درهم امارات (حدود 3268 دلار آمریکا) هزینه دارد.

ویزای ترانزیت

این ویزا برای افرادی است که در راه رسیدن به مقصد دیگری از طریق دبی پرواز می‌کنند. ویزای ترانزیت می‌تواند برای 96 ساعت صادر شود. هزینه ویزای ترانزیت 80 درهم امارات (حدود 22 دلار آمریکا) است.

قوانین دریافت ویزای دبی

 نتیجه گیری

انواع مختلف ویزا برای دبی وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به شرایط آن را اخذ نمایید. توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما در پروسه اخذ ویزا برای صرفه جویی در وقت و هزینه از موسسه مهاجرتی معتبر و حرفه ای مانند ایران امارات در این زمینه کمک بگیرید و امور خود را به آنها محول کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.