ایران امارات

ویزای 4 روزه دبی + فوری + بهترین قیمت

ویزای توریستی دبی

ویزای 4 روزه دبی + فوری + بهترین قیمت

به ساده ترین بیان ممکن می‌توان گفت که دبی یکی از شهرهای مجلل و بسیار لوکس خاورمیانه است. قطعا یکی از مقصدهایی که همیشه آژانس‌های گردشگری و هواپیمایی به مسافران به خصوص ایرانی‌ها معرفی می‌کنند دبی است. دبی در کنار معماری و ساختمان‌های تجاری بسیار لوکس و دیدنی جاذبه‌های بسیار زیادی هم دارد که حتما به یکبار سفر کردن به این شهر می ارزد. دبی در بین ایرانی‌ها هم بسیار محبوب می‌باشد. در این مقاله ما به بررسی ویزای دبی به خصوص ویزای 4 روزه دبی می‌پردازیم و شرایط آن را با هم بررسی می‌کنیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

ویزای توریستی دبی

دبی قطعا یکی از بهترین مقصدهای تفریحی برای مسافرت به خصوص برای ایرانی ها است. ویزاهای دبی به خصوص توریستی انواع مختلفی دارد که در ادامه بررسی می‌‌‌‌‌کنیم تا بهتر متوجه شوید کدام ویزا مناسب شما است تا یک سفر بی ‌نقص را داشته باشید:

ویزای 48 ساعته ( ویزای ترانزیت )

این مدل ویزا که معمولا برای کسانی مناسب است که بیشتر از سفر، فرودگاه دبی را انتخاب کرده اند. این ویزا به شما امکان را می‌دهد تا 48 ساعت در دبی اقامت داشته باشید. این مدت زمان باعث می‌شود تا خستگی سفر اولتان از بین برود و بتوانید از تایم کوتاهی هم که در دبی اقامت دارید استفاده کنید و به گردش بپردازید. این ویزا یکی از پرکاربردترین ویزا برای ایرانی‌ها است. به این دلیل که فرودگاه‌های ایران پروازهای کمی به کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی دارند و نیاز است که از فرودگاه دوم استفاده کنند تا بتوانند به مقصد نهایی خود برسند. در صورت نیاز به مطالعه بیشتر می‌توانید به سری مقالات ویزای ترانزیت مراجعه کنید.

ویزای 96 ساعته ( ویزای ترانزیت )

این مدل ویزا هم مثل ویزای قبلی است ولی با این تفاوت که مدت زمان شما مدت بیشتری می‌توانید در دبی اقامت داشته باشید که هم جنبه تفریحی و گردش بیشتری دارد و هم می‌توانید در صورت لزوم تایم بیشتری برای برخی از پروازها داشته باشید که به آن پرواز هم برسید.

ویزای 4 روزه توریستی

این ویزا هم قطعا یکی از ویزاهای بسیار پرکاربرد است که به شما این امکان را می‌دهد در یک تایم کوتاه مدت شما این امکان را دارید که به گشتن بپردازید و از مکان‌های دیدنی دبی به خوبی دیدن کنید و حتی این ویزا می‌توانید برای شما جنبه سنجش و تحقیقی هم داشته باشد که می‌توانید با دیدن این شهر اگر قصد مهاجرت و اقامت به مدت زمان طولانی هم داشته باشید. بهتر است که قبل از آن از این فرصت و این ویزا که هزینه مناسبی هم دارد استفاده کنید تا بهتر شرایط دبی را درک کنید.

ویزای توریستی دبی

ویزای کوتاه مدت 10 روزه توریستی

این مدل ویزا هم یکی از ویزاهایی است که می‌توانید مدت بیشتر تفریح داشته باشید و در کنار آن هم به مراتب فرصت بیشتری برای ماندن در دبی دارید.

ویزای30 روزه مولتی ( چندبار ورود ) توریستی

این مدت ویزا که تایم آن به نسبت طولانی‌تر از باقی ویزاهای توریستی دیگر است. در این مدل ویزا که به دو شکل هم صادر می‌شود که هم شما امکان این ویژگی را دارید که چند بار از خاک کشور خارج شوید و دوباره برگردید که به نوع مولتی پل بودن ویزای شما بستگی دارد. شما در این ویزا می‌توانید بدون نگرانی نه از بابت کوتاه بودن تایم ویزا و همچنین ورود و خروج دچار مشکل نشوید.

ویزای 60 روزه یک بار ورود توریستی

در این ویزا هم همانند ویزای قبلی است و تنها با این تفاوت که تایم ورود و خروج را در این ویزا وجود ندارد و حتما باید در صورت یکبار ورود شما به خاک کشور امارت شهر دبی دیگر اجازه خروج از کشور و همچنین در صورت برگشت اجازه ورود دوباره را ندارید.

ویزای 60 روزه مولتی ( چند بار ورود )توریستی

در این مدل ویزا برعکس ویزای قبلی شما این اجازه را خواهید داشت که هر چند بار که لازم دارید از دبی و کشور امارات خارج شوید و دوباره برگردید.

ویزای دبی

جمع بندی

در این مقاله در رابطه با ویزای 4 روزه دبی صحبت کردیم. لازم به ذکر است ویزاهای توریستی دبی تنوع بسیار بالایی دارند که شما می‌توانید بسته به شرایط خودتان برای دریافت آن اقدام کنید. در صورت نیاز برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.