ایران امارات

ویزای طلایی دبی برای دارندگان مدرک دکتری! + نحوه دریافت

ویزای طلایی دبی

ویزای طلایی دبی برای دارندگان مدرک دکتری! + نحوه دریافت

کشور امارات یکی از کشورهایی است که از لحاظ اقتصادی و سرمایه گذاری بسیار شرایط عالی‌ دارد. امارات جزء ثروتمندترین کشورهای خاورمیانه محسوب می‌شود. در چندین سال اخیر به دلیل شرایط عالی و فوق العاده، افراد زیادی به این کشور مهاجرت کرده اند. شاید شنیده باشید که کشور امارات اقامت همیشگی و دائمی به افراد متقاضی دریافت اقامت نمی‌دهد، اما برای افراد خاصی اقامت 5 الی 10 ساله را به تازگی در نظر گرفته است. افرادی که شرایط خاص را داشته باشند، موفق به اخذ ویزای طلایی خواهند شد. این ویزای طلایی امارات برای دارندگان مدرک دکتری و افرادی که شرایط ویژه داشته باشند صادر می‌گردد. در ادامه توضیحاتی درباره ویزای طلایی دبی برای دارندگان مدرک دکتری ارائه خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

گلدن ویزا امارات چیست؟

دولت امارات برای افرادی که قصد سرمایه گذاری، ادامه تحصیل، کار، خرید ملک و مهاجرت به این کشور دارند، شرایط ویژه ای را برای دریافت ویزای دبی فراهم کرده است. یکی از این شرایط دادن اقامت موقت و طولانی مدت است که افراد با گرفتن این اقامت که آن را ویزای طلایی نام گذاری کرده اند، می‌توانند ویزای طولانی مدت دریافت کرده و هدف خود را در این کشور دنبال کنند. ویزای طلایی شرایطی متفاوت برای هر فرد دارد.از مزیت‌های گلدن ویزای امارات می‌توان به این موضوع اشاره داشت که افرادی که موفق به اخذ آن می‌شوند می‌توانند افراد خانواده خود مانند پدر، مادر، فرزند، همسر و سایر افرادی که تحت تکلف شما هستند نیز همراه خود به کشور مقصد ببرند. این ویزا سالانه به صورت خودکار در صورت داشتن شرایط مورد احتیاج تمدید می‌شود.

 شرایط دریافت ویزای طلایی دبی

ویزای طلایی شامل چه کسانی می‌شود؟

ویزای طلایی با توجه به شرایط درخواست کننده صادر می‌شود. افرادی مانند برنامه نویسان، نخبگان و دانشجویان، پرستاران، پزشکان، هنرمندان، دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و…می‌توانند ویزای طلایی را دریافت کنند و در دبی و امارات رویاهای خود را دنبال کنند. کسانی که این ویزا را دریافت می‌کنند، می‌توانند از تمام امکانات و رفاه دبی بهره ببرند. در ادامه توضیحات کامل‌تری برای آشنایی شما خواهیم داد.

ویزای طلایی برای دارندگان مدرک دکتری و متخصصین

افرادی که دارای مدرک دکتری از دانشگاه‌های معتبر هر کشوری هستند می‌توانند ویزای طلایی را دریافت کنند و اگر شرایط لازم را داشته باشند، مجدد می‌توانند بعد از پایان یافتن مهلت اعتبار، ویزا را تمدید کنند. افراد دارنده مدرک دکتری با توجه به رشته و نوع تخصص باید توسط یکی از ارگان‌های دولتی کشور امارات مانند وزارت فرهنگ و اقتصاد و  شورای داشمندان امارات تایید شوند. برای دریافت این ویزا باید تاییدیه از جانب کارفرما و قرارداد کاری داشته باشید. برای دریافت ویزا طلایی باید یکی از شروط زیر را داشته باشید:

  • مدرک شما باید جزو 500 دانشگاه برتر دنیا باشد.
  • در رشته‌هایی که در امارات اولویت دارند در حال تحصیل باشید و یا در این رشته‌ها فارغ التحصیل شده باشید.
  • مقاله علمی و معتبر در تخصص خود ارائه کنید.

شرایط ویزای طلایی پزشکان

افرادی که در زمینه پزشکی و سلامت فعالیت دارند، امارات برای بهره گیری از مهارت آن‌ها شرایط راحت و عالی را فراهم کرده است و افراد بعد از دریافت ویزای طلایی می‌توانند در بیمارستان‌های دبی مشغول به فعالیت شوند.

شرایط ویزای طلایی پرستاران

پرستاران قبل از ورود به این کشور باید درخواست خود را از طریق سایت‌های مربوط ثبت کنند و بعد از تایید و ثبت آن می‌توانند برای گرفتن ویزای طلایی اقدام کنند.

شرایط ویزای طلایی هنرمندان

افرادی که در زمینه‌های هنری فعالیت دارند، باید شرایط خاصی را عملی کنند و همچنین مدارک معتبری را داشته باشند. باید درنمایشگاه‌ها و گالری‌ها دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و در صورت تایید مجاز به دریافت ویزای طلایی می‌شوند.

شرایط ویزای طلایی برای برنامه نویسان و متخصصان کامپیوتر

حوزه برنامه نویسی و تکنولوژی در همه جای دنیا امروزه خواهان دارد. بنابراین افرادی که دارای سابقه کار و تخصص در این زمینه هستند، می‌توانند در مشاغل مربوط به کامپیوتر و برنامه نویسی فعالیت کنند.

شرایط نخبگان و دانشجویان

شهر دبی نخبگان را به راحتی جذب می‌کند و برای آنان اقامت طلایی صادر می‌کند و از هوش و ذکاوت آن‌ها برای پیشرفت و شکوفایی در علم و دانش و توسعه کشور خود بهره می‌برد.

نحوه اخذ ویزای امارات چگونه است؟

همان گونه که پیش تر توضیح دادیم برای دریافت ویزای طلایی باید جزو یکی از گروه بالا باشید تا بتوانید این ویزا را دریافت کنید. برای دریافت، مهمترین شرایط این است که در دبی و یا امارات سکونت داشته باشید. مرحله اول برای درخواست ویزای گلد این است که در سایت مربوطه به نشانی business.goldenvisa.ae  که توسط دولت امارات معرفی شده است، ثبت نام کنید. در ابتدا از صحت سایت معرفی شده اطمینان حاصل کنید و بعد از آن اقدام به ثبت نام و دریافت رمز عبور و رمز کاربری خود کنید. مرحله بعد بارگذاری مدارک معتبر در سایت می‌باشد. بعد از آن مشخصات و سوابق کاری را باید به دقت وارد کنید، زیرا در صورت اشتباه بودن امکان اصلاح اطلاعات شخصی خو را نخواهید داشت. در قسمت نهایی یک فیلم باید از خود بگیرید و در سایت آپلود کنید و شهر مورد نظر، یکی از شهرهای امارات را انتخاب کنید. بعد از ثبت درخواست خود برای اخذ ویزای طلایی باید منتظر نتیجه از جانب دولت باشید. در ابتدا مدارک شما تایید می‌شود ولی این به این معنا نیست که شما ویزای طلایی را دریافت کرده اید. در مرحله بعد توسط فدرال هویت، در صورت تایید شدن ویزای طلایی به ایمیل شما ارسال خواهد شد. این پروسه حدودا دوماه زمان می‌برد.

مزایای دریافت ویزای طلایی دبی

جمع بندی

در نظر داشته باشید برای دریافت ویزای طلایی دارندگان مدرک دکتری و متخصصان در هر زمینه‌ای باید مدارک معتبر و دارای استعلام ارئه دهند. در موقع ثبت نام دقت داشته باشید بارگذاری مدارک اهمیت زیادی دارد و شانس شما را بیشتر خواهد کرد. دولت امارات این شرایط را برای افرادی که واقعا متخصص و با استعداد هستند، فراهم کرده است. برای پروسه ثبت نام و راهنمایی حتما با افراد با تجربه و ماهر در این زمینه مشورت کنید. این کار باعث می‌شود برای اخذ اقامت موفق شوید.مشاورین ایران امارات راهنمای مناسبی برای شما خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.