ایران امارات

ویزای سرمایه‌گذاری دبی چیست؟

ویزای سرمایه گذاری دبی

ویزای سرمایه‌گذاری دبی چیست؟

کشور امارات به دلیل پیشرفت‌هایی که در زمینه‌های مختلف مانند ذخایر نفت و گاز، تولید ناخالص داخلی بالا، جاذبه‌های گردشگری و همچنین عضویت در اوپک کرده است، به یکی از قدرتمندترین و موفق‌ترین کشورهای دنیا تبدیل شده است.

افراد بسیاری درصدد آن هستند تا به کشور امارات مهاجرت کنند. یکی از روش‌های تضمین شده برای مهاجرت به کشور امارات، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری است. در این مقاله قصد داریم در رابطه با ویزای دبی از نوع سرمایه گذاری صحبت کنیم. اگر شما هم یکی از داوطلبان مهاجرت به کشور امارات هستید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ویزای سرمایه‌گذاری دبی چیست؟

یکی از مزایایی که سرمایه‌گذاری دبی دارد، این است که از طریق آن می‌توان ویزای این کشور را دریافت کرد. البته همانطور که در مقالات قبلی به آن اشاره شد شما با روش‌های مختلفی می‌توانید اقامت موقت کشور امارات را به دست آورید. مدت زمان اعتبار ویزای شما با توجه به تعداد اعضای خانواده و میزان سرمایه‌گذاری که فرد در کشور امارات دارد می‌تواند متفاوت باشد.

فردی که دارای ویزای سرمایه‌گذاری دبی است، می‌تواند اقدام به دریافت کارت شناسایی اماراتی کند و همچنین به افتتاح حساب بانکی، دریافت گواهینامه رانندگی امارات و بسیاری از خدمات ضروری دیگر اقدام کند. از دیگر مزایای ویزای سرمایه‌گذاری دبی می‌توان به امکان حمایت از همسر فرزندان و والدین متقاضی برای ورود به امارات اشاره کرد.

در سال ۲۰۱۹ یک سیستم جدید با نام ویزای طلایی به وجود آمد که هدف آن طولانی‌تر شدن مدت زمان ویزای سرمایه‌گذاران بود. با داشتن این ویزا سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند بدون آن که حامی ملی داشته باشند، به صورت مالکیت ۱۰۰ درصدی تا حداکثر ۱۰ سال در کشور امارات به کار و تحصیل بپردازند. گفتنی است که این ویزا به صورت خودکار تمدید می‌شود. در اینجا نیاز است تا در رابطه با ویزای طلایی امارات اندکی صحبت کنیم.

ویزای سرمایه گذاری دبی

ویزای طلایی دبی چیست؟

اگر سرمایه فرد متقاضی بیش از ۱۰ میلیون درهم باشد؛ فرد متقاضی می‌تواند اقامت ۱۰ ساله کشور امارات را دریافت کند و به اصطلاح می‌تواند موفق به دریافت ویزای طلایی امارات شود. ویزای طلایی امارات نام‌های متفاوتی دارد و بسیاری از افراد آن را با نام ویزای بلند مدت یا ویزای ۱۰ ساله نیز می‌شناسند.

در مقالات قبلی به طور کامل در رابطه با ویزای طلایی امارات صحبت کردیم. لازم است بدانید که ویزای امارات یکی از بهترین روش‌های دریافت اقامت امارات به خصوص برای سرمایه‌گذاران می‌باشد. این ویزا به مدت ۵ تا ۱۰ سال صادر می‌شود و به صورت خودکار تمدید می‌گردد.

یکی از شرط‌ های دریافت ویزای طلایی امارات، سرمایه‌گذاری در این کشور با مبلغ حداقل ۱۰ میلیون درهم است. از طرفی اگر فرد متقاضی قصد دریافت اقامت دائمی کشور امارات را دارد؛ باید ۳۰ سال در این کشور سرمایه‌گذاری کرده باشد و منجر به کسب سود و منفعت شده باشد.

بررسی شرایط سرمایه‌گذاری در دبی

شرایط سرمایه‌گذاری در شهر دبی با توجه به نوع سرمایه‌گذاری و هدف شما از آن می‌تواند متفاوت باشد. هر کدام از روش‌های سرمایه‌گذاری دارای شرایط ویژه خود است و شما با آگاهی از آن قوانین می‌توانید دیدگاه کلی نسبت به آن به دست آورید.

اما به طور کلی در رابطه با سرمایه‌گذاری در دبی لازم است بدانید که شرایط سرمایه‌گذاری در دبی پویا می‌باشد و طیف متنوع و وسیعی برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فراهم شده است تا هر کس بتواند با توجه به میزان سرمایه و اولویت‌های شخصی خود مسیر سرمایه‌گذاری خود را تعیین و مشخص کند.

نکته دیگر این است که سرمایه‌گذاران می‌توانند در محیطی بدون مالیات بر درآمد شخصی به راحتی اقدام به انجام فعالیت‌های تجاری خود کنند. اما برای آن که بتوانید سرمایه‌گذاری مطمئن‌تری داشته باشید، حتما با مشاوران حقوقی در ارتباط باشید و از آنها مشورت بگیرید.

مزیت های ویزای سرمایه گذاری دبی

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با ویزای سرمایه‌گذاری دبی صحبت کردیم و شما با شرایط سرمایه‌گذاری در دبی و همچنین ویزای سرمایه‌گذاری آن آشنا شدید. همانطور که می‌دانید سرمایه‌گذاری در شهر دبی یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای سرمایه‌گذاران بین المللی است؛ زیرا آنها می‌توانند موقعیت استراتژیک، ثبات سیاسی، سیاست‌های تجاری، اقتصاد متنوع و مزایای مالیاتی به دست آورند و کیفیت زندگی خود را بهبود بخشند.

برای سرمایه‌گذاری در دبی روش‌های مختلفی وجود دارد که در مقالات قبلی به طور کلی در رابطه با آن صحبت کردیم. به منظور دریافت ویزای سرمایه‌گذاری دبی می‌توانید با کارشناسان ما در ایران امارات ارتباط باشید.

2 پاسخ

    1. ویزای طلایی امارات یک نوع ویزای خاص است که اعتبار 10 ساله دارد، شرط ویژه دریافت این ویزا داشتن حداقل 10 میلیون درهم سرمایه الزامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.