ایران امارات

ویزای سبز امارات چیست؟راهنمای کامل

ویزای سبز امارات

ویزای سبز امارات چیست؟راهنمای کامل

کشور امارات متحده عربی با سقوط قیمت نفت و دیگر بحران‌ها رونق دائمی خود را از دست داد. به همین دلیل برای جبران خسارت هایشان به ابتکارات جدید روی آوردند که یکی از این تصمیمات خوب ارائه ویزای سبز به کارمندان، سرمایه گذاران و فریلنسرها است.

با وجود ویزای سبز شما می‌توانید مجوز اقامت 5 ساله را در کشور امارات دریافت کنید. هینطور امکان دریافت ویزای همراه برای همسر، والدین و فرزندان زیر 25 سال وجود دارد. علاوه بر اینها کشور امارات به صدور ویزای 10 ساله برای کارگران ماهر و سرمایه گذاران اقدام نمونده که طرفداران زیادی را به همراه داشته است.

دریافت ویزای دبی از نوع سبز می تواند مزیت های زیادی را برای شهروندان خارجی به همراه داشته باشد؛ در این مقاله به بررسی بحث ویزای سبز امارات و مزایای آن می‌پردازیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

ویزای سبز امارات چیست؟

ویزای سبز امارات یک نوع ویزای اقامتی است که میان ویزای اقامت و ویزای کار قرار دارد. این ویزا برای دانشجویان، فارغ التحصیلان، افراد بسیار ماهر، سرمایه گذاران و کار آفرینان امکان پذیر است و برای حمایت مالی نیازی به ارتباط با شرکت‌های مستقر ندارد.

حدود 90% جمعیت کشور امارات را کارگران خارجی تشکیل داده اند، همینطور برای دریافت اقامت به صورت قانونی نیاز به ویزای کوتاه مدت دارند. در واقع صدور و اعتبار این ویزا به حمایت کارفرماها بستگی دارد.

مزیت های ویزای سبز امارات

مزایای ویزای سبز امارات

  1. دیگر نیاز به کفیل حامی مالی یا اسپانسر اماراتی ندارد.
  2. امکان همراه کردن خانواده برای فرد متقاضی وجود دارد.
  3. فرد می‌تواند مجوز دریافت اقامت را به مدت 5 سال دریافت کند.
  4. برای فرد متقاضی امکان وجود زندگی در امارات تا 6 ماه پس از منقضی شدن ویزا وجود دارد.

 

بررسی شرایط ویزای سبز امارات برای افراد مختلف

ویزای سبز امارات برای هر فردی در هر جایگاه شغلی، دارای شرایط خاص خود است. در ادامه به بررسی این شرایط برای هر کدام از افراد می‌پردازیم.

ویزای سبز امارات برای فریلنسرها

ویزای سبز امارات برای فریلنسرها امکان اقامت 5 ساله در این کشور را بدون نیاز به اسپانسر فراهم می‌کند. چرا که فریلنسری رشد فراوان و چشمگیری پیدا کرده است.این فریلنسرها برای اخذ اقامتی باید یکسری پیش نیازها داشته باشند که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم:

  • داشتن مدرک کارشناسی و یا دیپلم تخصصی
  • دریافت اجازه فریلنسری از وزارت منابع انسانی امارات
  • متقاضی باید بتواند توانایی مالی خود را در طول زمان اقامت در کشور ثابت کند.
  • فرد باید از طریق خود اشتغالی در آمد سالیانه حداقل 360000 درهم طی دو سال گذشته داشته باشد.

ویزای سبز امارات برای کارکنان ماهر

ویزای سبز امارات برای کارکنان ماهر و همینطور متخصص امکان اقامت 5 ساله در این کشور را بدون نیاز به شرکت و یا کارفرمای اماراتی فراهم می کند که یک سری پیش نیازها را شامل می‌شود.

  • داشتن حقوق ماهیانه حداقل 15000 درهم
  • داشتن قرارداد معتبر برای استخدام
  • داشتن حداقل مدرک کارشناسی
  • طبق استانداردهای وزارت منابع انسانی امارات قرار گرفتن در رده اول ، دوم و یا سوم ار لحاظ حرفه ای بودن فرد

ویزای سبز امارات برای سرمایه گذاران

این ویزا برای سرمایه گذاران، بیشتر برای تشویق افراد به سرمایه گذاری در این کشور معرفی شده است. تا سرمایه گذاران بتوانند به مدت 5 سال در این کشور به فعالیت تجاری بپردازند. پیش نیازهای موجود برای دریافت ویزای سبز امارات:

  • الزامی بودن تاییدیه مقامات محلی ذیربط
  • تاییدیه و همینطور مدرک برای سرمایه گذاری با مبلغ 1 میلیون درهم
  • اگر سرمایه گذار بیشتر از یک جواز داشته باشد، مجموعی از هزینه سرمایه گذاری شده در نظر گرفته می‌شود.

چه کسانی برای ویزای سبز امارات صلاحیت دارند؟

این ویزا برای آسان سازی کار و اقامت سرمایه گذاران، کارآفرینان، دانشجویان ممتاز و فارغ التحصیلانی که قصد زندگی و کار را دارند در نظر گرفته شده است. همینطور از افرادی که در زمینه های تخصصی مانند بلاک چین، هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتالی فعالیت می‌کنند و تخصص کامل را دارند برای دریافت ویزا استقبال می‌شود.

بررسی هزینه ویزای سبز امارات

هزینه این ویزا 2280 درهم است. این هزینه بدون محاسبه کردن کارت شناسایی می‌باشد در حالی که حدود 575 درهم هزینه دارد. همینطور هزینه پزشکی هم از آن جدا می‌باشد که حدود 320 است. لازم به ذکر است که این هزینه‌های گفته شده فقط برای یک نفر می‌باشد.

بررسی ویژگی ویزای سبز امارات

کلام آخر

در این مقاله به بررسی شرایط دریافت ویزای سبز امارات پرداختیم. برای مهاجرت به امارات و اخذ ویزا راه‌های مختلفی وجود دارد و قوانین این کشور روز به روز در حال به روز رسانی می‌باشد. به همین علت توصیه می‌شود قبل از تصمیم گیری و اقدام در این سو، با افراد با تجربه و حرفه ای مشورت و کار کنید.پیشنهاد ما به شما این است تا با مشاورین ایران امارات در ارتباط باشید. امیدواریم از این مقاله استفاده لازم را برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.