ایران امارات

ویزای دبی سه ماهه + شرایط + مدارک + هزینه‌ ها

ویزای سه ماهه دبی

ویزای دبی سه ماهه + شرایط + مدارک + هزینه‌ ها

کشور امارات یکی از ثروتمندترین مناطق خاورمیانه است و با وجود شهرهای توریستی مانند دبی، ابوظبی، شارجه و عمان، دریافت ویزای امارات بسیار طرفدار پیدا کرده است. همانطور که در مقالات قبلی به آن اشاره شد ویزای دبی انواع مختلفی دارد که در مقالات قبلی در رابطه با آن صحبت کردیم. در این مقاله قصد داریم در رابطه با ویزای دبی سه ماهه صحبت کنیم. این ویزا برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند دوستان یا خانواده خود را که خارج از امارات هستند را به دبی دعوت کنند؛ بسیار مناسب است و می‌توانند برای افراد خانواده خود اقدام به دریافت ویزای دبی سه ماهه با مجوز ورود یکباره یا چند باره بگیرند.

شرایط دریافت ویزای دبی سه ماهه

همانطور که از نامش پیداست شما با دریافت این ویزا می‌توانید از ۱ تا ۹۰ روز در دبی اقامت داشته باشید. در ادامه به بررسی شرایط لازم برای دریافت این ویزا می‌پردازیم.

  • دختران زیر ۱۸ سال به هیچ عنوان نمی‌توانند برای دریافت ویزای دبی به صورت انفرادی و شخصی اقدام کنند.
  • پسران زیر ۱۸ سال به منظور دریافت ویزای دبی به صورت انفرادی نیاز به ارائه شناسنامه پدر و مادر خود دارند.
  • اگر به غیر از فرودگاه دبی از هر فرودگاه دیگری به کشور امارات وارد می‌شوید؛ باید از طریق فرم درخواست افسر ویزا را از این مسئله با خبر کنید.
  • با توجه به این که ویزای دبی سه ماهه دارای ۹۰ روز مدت اعتبار است اگر به هر دلیلی بیشتر از ۹۰ روز در دبی اقامت داشته باشید، مشمول جریمه می‌شوید.
  • برای متقاضیان ویزای دبی در دست داشتن بیمه نامه مسافرتی کشور امارات الزامی است.
  • برای آقایان زیر ۵۰ سال مجرد صدور ویزای دبی از سر گرفته شد و آقایانی که این شرایط را دارند؛ می‌توانند برای دریافت ویزا و سفر به دبی اقدام کنند.

نحوه دریافت ویزای سه ماهه

مدارک لازم برای دریافت ویزای دبی سه ماهه

  • ارائه دادن تصویر واضح از صفحه اول پاسپورت متقاضی. این پاسپورت باید حداقل ۷ ماه اعتبار داشته باشد.
  • ارائه تصویر واضح از صفحه اول شناسنامه و کارت ملی متقاضی
  • ارائه عکس پرسنلی با پس زمینه سفید
  • ارائه بیمه نامه مسافرتی

بررسی هزینه‌های ویزای دبی سه ماهه

به منظور دریافت ویزای دبی سه ماهه نیازمند پرداخت هزینه‌هایی هستید. گفتنی است که این هزینه‌ها در زمان نگارش این مقاله به این صورت است و ممکن است دچار تغییراتی شود. هزینه دریافت ویزا ۴۰۰ درهم در نظر گرفته شده است. همانطور که می‌دانید شما می‌توانید ویزای دبی سه ماهه را به صورت یک بار ورود و چند بار ورود دریافت کنید. هزینه ویزای سه ماهه یک بار ورود ۶۰۰ درهم و هزینه ویزای سه ماهه چند بار ورود ۱۷۴۰ درهم می‌باشد. اگر قصد تمدید ویزا را داشته باشید؛ هزینه آن به شرح زیر است.

هزینه تمدید ویزا

هزینه صدور ویزا 500 درهم می‌باشد. اگر قصد تمدید آن را داشته باشید 100 درهم به صورت جداگانه باید پرداخت کنید. دو هزینه‌ی دیگر با عنوان هزینه خدمات هوشمند و هزینه بیمه نیز وجود دارد که به ترتیب 100 و 50 درهم می‌باشد. گفتنی است که این هزینه‌ها در زمان نگارش این مقاله به این شکل می‌باشد و ممکن است دچار تغییراتی شود.

نکات قابل توجه جهت اخذ ویزای دبی

  • نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که در صورتی که درخواست شما برای دریافت ویزای دبی رد شد؛ هیچ هزینه‌ای به فرد متقاضی عودت داده نمی‌شود.
  • اگر به هر دلیلی درخواست ویزای شما رد شد؛ اداره مهاجرت امارات و کارگزار هیچگونه وظیفه‌ای برای اعلام دلیل ریجکت فرد متقاضی ندارند.
  • با دریافت ویزای دبی فرد متقاضی می‌تواند به هر کدام از شهرهای کشور امارات مانند ابوظبی، دبی، شارجه و غیره وارد و خارج شود.
  • هزینه ویزای توریستی دبی به صورت درهم اعلام شده و معادل آن به ریال از او درخواست می‌شود.
  • در صورتی که مسافر طی زمان مشخص شده در ویزا به کشور خود باز نگردد؛ پلیس امارات حق قانونی برای دادگاهی کردن او را دارد.
  • ویزای توریستی دبی به صورت یک برگه الکترونیک که دارای بارکد اختصاصی است، صادر می‌شود و تمامی مشخصات فرد متقاضی در آن به صورت دقیق ذکر شده است. بنابراین فرد متقاضی قبل از رفتن به فرودگاه باید تمامی مشخصات را بررسی کند تا با اطلاعات ویزا مغایرت نداشته باشد.

مزایای ویزای سه ماهه

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با شرایط هزینه‌ها و مدارک لازم برای دریافت ویزای دبی سه ماهه صحبت کردیم. ویزای سه ماهه دبی یکی از انواع ویزاهای توریستی است که هر فردی می‌تواند با توجه به شرایط خود اقدام به دریافت آن کند. پیشنهاد می‌شود که حتما قبل از اقدام برای دریافت ویزا با مشاورین آژانس‌های مسافرتی مشورت کنید تا بتوانید مراحل اداری کارهای خود را به بهترین شکل انجام دهید.هم چنین می توانید با مشاورین ایران امارات نیز در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.