ایران امارات

ویزای دبی از تهران + شرایط + هزینه ها

ویزا دبی از تهران

ویزای دبی از تهران + شرایط + هزینه ها

علاوه بر اینکه دبی یکی از شهرهای توریستی و نگین خلیج فارس محسوب می‌شود،یکی از پر رونق‌ترین شهرهای امارات متحده عربی چه در سطح آسیا و چه در سطح بین المللی محسوب می‌شود.بسیاری از کسب و کارهای بزرگ برای راه اندازی شعب خود در دبی اقدام می‌کنند تا از این راه به کسب و کار خود رونق بخشند. راه‌های مختلفی برای اخذ ویزای دبی وجود دارد. سفر به دبی ایده ای جذاب و شگفت انگیز یکی از جذاب ترین جاذبه‌های گردشگری در حوزه خلیج فارس به شمار می آید. آسمان خراش‌های دبی در نوع خود بی نظیر هستند و سر از آسمان در آورده اند. هتل‌های افسانه ای و غذا خوری‌های با شکوه آن دل هر توریست و گردشگری را می‌برد.

ویزای دبی را چگونه می توان دریافت کرد؟

دبی برای دادن مجوز ورود به افراد به آنها ویزا می‌دهد.سفارت دبی برای اعضای ویزا دخالتی ندارد و این کار معمولا توسط اداره مهاجرت دبی انجام می‌شود. داشتن کفیل مناسب و مورد اعتماد برای انجام فرایند ویزا لازم است. بنابراین داشتن یک کفیل مطمئن و قابل اعتماد که با اداره مهاجرت دبی ارتباط مستقیم دارد،روند پیش بری و پیشرفت کار شما و مراحل انجام کار شما را می‌تواند تسهیل نماید.برای ایرانیان با توجه به نوع ویزا شرایط،مدارک و هزینه های مختلفی ممکن است وجود داشته باشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

انواع ویزای دبی

به طور کلی دبی از نظر طول مدت مجوز اقامت خصوصا برای ایرانیان دو دسته ویزا به متقاضیان اعطا می‌کند. ویزاهای توریستی و ویزاهای توریستی خود از انواع مختلف برخوردار هستند. ویزاهای اقامتی امارت و دبی معمولا یک تا دو سال اعتبار دارند و قابل تمدید هستند. در ادامه به دسته بندی انواع این ویزاها خواهیم پرداخت.

ویزای توریستی 14 روزه

روش دریافت ویزا به روش ویزای 14 روزه توریستی یکی از بهترین و ارزانترین راه‌ها برای سفر به دبی می‌باشد.درخواست و ارسال مدارک به صورت آنلاین انجام می‌شود.روند و مراحل کار بهتر است از طریق کفیل قابل اعتماد انجام شود.شرکت‌های توریستی و هواپیمایی معتبر که با اداره مهاجرت دبی و کارگزاران دبی ارتباط مستقیم دارند نیز می‌توانند این کار را به عهده بگیرند.این ویزا فقط مجوز یکبار ورود را می‌دهد.

ویزای توریستی یک ماهه

همانند مورد قبلی در این مورد نیز مراحل انجام کار توسط کفیل و کارگزاران در دبی انجام می‌شود.مهلت و مجوز یک ماهه برای حضور در دبی صادر می‌شود.این مجوز می‌تواند برای یکبار ورود و یا چندبار ورود صادر شود.

ویزای توریستی دوماهه

در این ویزا مجوز 60 روزه برای اقامت افراد در دبی داده می‌شود.نحوه اخذ این ویزا نیز همانطور که در قسمت‌های قبل ذکر شد به وسیله کارگزاران انجام می‌شود.همچنین افراد این مجوز را می‌توانند برای یک یا چند بار ورود به خاک دبی اخذ کنند.

انواع ویزاهای دبی

شرایط اخذ انواع ویزاهای اقامتی در دبی

ویزاهای اقامتی دبی برحسب نوع درخواست متفاوت می‌باشند.این ویزاها براساس نوع درخواست اقامتی تشکیل می‌شوند.در ادامه انواع ویزاهای اقامتی دبی را برخواهیم شمرد.

شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری

یکی از راه‌های مهاجرت به دبی،اقامت از طریق ویزای سرمایه گذاری است.کشور امارات در جدیدترین قوانینی که وضع کرده است به افراد این مجوز را می‌دهد که افراد واجد شرایط با داشتن استعدادهای خاص از طریق ویزای سرمایه گذاری می‌توانند تابعیت دبی را بگیرند.روش‌های مختلفی برای اخذ ویزای سرمایه گذاری وجود دارد که ثبت شرکت یکی از پرطرفدارترین آنهاست. اگر قصد ورود به دبی به عنوان یک سرمایه گذار را دارید باید بدانید که دبی از استانداردهای سرمایه گذاری برای مهاجرت برخوردار است .

شرایط اخذ ویزای دبی از طریق خرید ملک

یکی دیگر از روش‌ها برای اخذ اقامت در دبی اخذ اقامت از طریق خرید ملک است. این راه می‌تواند راهی برای سرمایه گذاری در دبی و در املاک دبی نیز محسوب شود. اگرچه لازم به ذکر است که از طریق این ویزا نمی‌توان ویزا و اقامت دائمی دریافت کرد. همچنین با اخذ اقامت از طریق خرید ملک ویزای کاری به فرد داده نمی‌شود و افراد برای کار کردن در دبی باید ویزاهای دیگری را اخذ کنند.

شرایط اخذ ویزای دبی از طریق پیشنهاد کار

یکی دیگر از روش‌های اقامت در دبی از طریق پیشنهاد کار و یا جاب آفر است.به این صورت که فردی که از طریق یک کارفرما و یا صاحب کسب و کار پیشنهاد کاری دریافت می‌کند،می‌تواند اقدام به اخذ ویزا و اقامت دبی نماید.متقاضیان کار در دبی می‌توانند بر حسب شرایط مختلف خود همچنین سابقه کاری،تحصیلات،سن، وضعیت تاهل، اقدام به اخذ ویزای کاری نمایند. در امارات به کارفرمایی که پیشنهاد کاری به شهروند خارجی می‌دهد کفیل گفته می‌شود. کفیل مسئولیت‌های مختلفی برای دریافت ویزای فرد متقاضی دارد. از جمله این مسئولیت‌ها باید به این اشاره کرد که کفیل باید برای به کارگیری متقاضیان خارجی به دولت امارات تعهدنامه بدهد.بنابراین،کفیل مدارک و پاسپورت شهروندان و متقاضیان خارجی را برای اخذ اقامت آنها نزد خود نگه می‌دارد.

شرایط اخذ ویزای دبی از طریق تحصیل

مورد بعدی که در این مقاله می‌خواهیم به آن بپردازیم،اخذ اقامت دبی از طریق تحصیل است.دبی شهری است که از دانشگاه‌های بین المللی برخوردار است.این دانشگاه‌ها آموزش را در سطح و کیفیت بالا ارائه می‌دهند.به همین منظور متقاضیان زیادی در سطح بین المللی برای تحصیل به این کشور مهاجرت می‌کنند.اگرچه زبان رسمی دبی عربی است،در دانشگاه‌های بین المللی دروس به زبان انگلیسی تدریس و ارائه می‌شوند.بنابراین،مدارک تحصیلی و داشتن نمره ازمون آیلتس 6 از مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت برای تحصیل محسوب می‌شود.اما لازم به ذکر است که افرادی که از طریق تحصیل اقدام به مهاجرت و اقامت می‌نمایند،اجازه کار به آنها داده نمی‌شود.همچنین مجوز اقامت محدود به سال های تحصیل است.پس از اتمام تحصیل مجوز و اقامت آنها باطل خواهد شد.

شرایط اخذ ویزای دبی از طریق خرید ملک

خرید ملک در دبی با هدف گرفتن اقامت و ویزا شرایط خاصی دارد که آگاهی از آنها لازم و ضروری است.در ادامه به توضیح این شرایط خواهیم پرداخت.ارزش و قیمت ملک و آنچه در سند ذکر شده باید یک میلیون درهم (ده میلیارد تومان) باشد.باید توجه داشت فقط مبلغی که توسط املاک داده می‌شود و در سند ذکر می‌شود مهم است.این به این معنی است که قیمت تقریبی خانه که در بازار پیشنهاد شده است،ملاک عمل نیست. لازم به ذکر است که افراد باید مراقب دلالان املاک و کلاه برداران نیز باشند که کلاه برداری صورت نگیرد.

اگر ملک به صورت شریکی و با قصد اقامت خریداری می‌شود،باید سهم مشارکت هر نفر در خرید ملک همان یک میلیون درهم باشد.وگرنه ویزا و اقامت داده نمی‌شود.داشتن خانه همراه با سند برای گرفتن ویزا لازم است.اگر خانه ای را پیش خرید کنید که سندی ندارد،اقامت به شما تعلق نمی‌گیرد.خرید ملک نباید به صورت اقساطی و با پرداخت وام و یا گرو گذاشتن سند ملک در رهن بانک انجام گیرد.شما با توجه به شرایط و موقعیت و امکانات خود می‌توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید تا به اخذ ویزای توریستی و یا اخذ ویزای اقامتی دست یابید.

هزینه اخذ ویزای دبی

این موضوع اشکار است که هر کس با توجه به نیاز و شرایط و امکانات خود یکی از موارد نحوه اخذ ویزا را باید انتخاب کند. معمولا برای اخذ ویزاهای توریستی از طرف کارگزاران دبی و دفاتر مهاجرتی و توریستی مبلغی بابت هزینه صدور ویزا دریافت می‌شود. در ادامه این مبالغ برای هر نوع ویزای توریستی ذکر خواهد شد.

مبلغ به درهم

نوع ویزای توریستی

285

ویزای 14 روزه توریستی دبی

295

ویزای یک ماهه توریستی دبی سینگل

480

ویزای دو ماهه توریستی سینگل

480

ویزای یک ماهه توریستی دبی دابل

695

ویزای دوماهه توریستی دبی دبل

شرایط دریافت ویزای دبی

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با شرایط ویزای دبی از تهران صحبت کردیم.روش‌های مختلفی برای دریافت ویزای دبی وجود دارد که در این مقاله به بررسی آن پرداختیم.برای دریافت یک مشاوره حرفه‌ای می‌توانید با کارشناسان ایران امارات ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.