ایران امارات

ویزای امارات متحده عربی قیمت استثنائی + در کم ترین زمان

ویزای امارات متحده عربی

ویزای امارات متحده عربی قیمت استثنائی + در کم ترین زمان

کشور امارات متحده عربی، از برترین کشورهای خاورمیانه و جهان به حساب می آید. با وجود شرایط ویژه و عالی در امن ‌ترین کشور دنیا و وجود شهر های پر رونق و لوکس مثل دبی، با گذر زمان بر تعداد علاقمندان به سفر، سرمایه‌ گذاری، تحصیل، زندگی و کار از سراسر دنیا، در آن می‌افزاید.

سیاست ‌های موجود در این کشور نیز با وضع قوانین راحت و آسان، با در اختیار گذاشتن شرایط ویژه و ایده‌آل، نظر بسیاری از مهاجران را به خود جلب می ‌نماید.

وجود تفریحگاه‌ های جذاب، حمایت ‌های فوق ‌العاده از سرمایه‌ گذاران، وجود مراکز آموزشی پیشرفته عالی رتبه برای تحصیل، دارا بودن رفاه بی‌ نظیر همراه با  استفاده از تکنولوژی‌ های روز دنیا، همه دلیل موجه برای مهاجرت به این کشور می ‌باشد.

در ادامه این مقاله، شما را با انواع روش‌ های دریافت ویزای دبی، و هر آنچه نیاز است بدانید، آشنا خواهیم نمود.

انواع ویزای امارات

انواع ویزای امارات متحده عربی

برای سفر به امارات یا اقامت در این کشور، چه در مدت زمان کوتاه یا در بازه زمانی طولانی مدت، نیاز است تا ویزای این کشور را بر اساس قوانین موجود دریافت نمود. بر اساس اهداف هر شخص، ویزا به او تعلق می‌گیرد که انواع مختلفی شامل موارد زیر را دارد:

  • ویزای توریستی

هر فردی برای سفر به کشور امارات متحده عربی، نیاز به دریافت ویزا از نوع توریستی می‌باشد. این نوع ویزا، بسته به تعداد روزها و شرایط، انواع مختلفی را دارد که عبارتند از:

  • ویزای ترانزیت

این نوع ویزا برای مسافرانی که قصد دارند به شهر ها و کشور های دیگری سفر کنند و مجبور هستند در فرودگاه ‌های امارات هواپیمای خود را عوض کنند، تعلق می‌گیرد که بر اساس نیازبه دو صورت ۸۴ ساعته و ۹۶ ساعته وجود دارد.

  • ویزای توریستی عادی

مدت زمان این ویزا ۱۰ روز می‌باشد و برای افرادی که قصد سفر به کشور امارات را دارند، مناسب است.

  • ویزای یک ماهه یک بار ورود یا مولتی

ویزای یک ماهه یک بار ورود به افرادی تعلق می‌گیرد که قصد اقامت در خاک امارات را به مدت ۳۰ روز دارند، و ویزای یک ماهه مولتی مناسب اشخاصی است که در مدت یک ماه، نیاز دارند به تعداد دفعاتی خاک امارات را ترک و دوباره به آن بازگردند می‌باشد. این ویزا برای افرادی که قصد شرکت در کلاس‌های آموزشی و دریافت گواهی نامه را دارند، بسیار  عالی می‌باشد.

  • ویزای دو ماهه یک بار ورود، یا مولتی

این ویزا همانند ویزای یک ماهه یک بار ورود، برای افرادی که قصد دارند برای ۶۰ روز در کشور امارات حضور داشته باشد مناسب می‌باشد. همچنین ویزای دو ماهه مولتی نیز به افرادی که در این بازه زمانی نیاز به رفت و برگشت به کشور امارات را دارند تعلق می‌گیرد. قابل ذکر است که اعتبار این ویزا پس از اولین ورود به خاک امارات آغاز می شود.

مزیت های ویزای امارات

  • ویزای کاری امارات

ویزای کاری امارات دارای اعتباری برابر با مدت زمان ۱ تا ۳ سال  می‌باشد و برای اشخاصی که از طرف شرکت ‌های اماراتی به آن ها پیشنهاد کار شده باشد، صادر می‌گردد.

  • ویزای تجاری امارات

سیاستمداران امارات، به جهت رشد اقتصاد و جذب سرمایه‌های خارجی در کشور خود، شرایط ایده آلی را برای سرمایه‌گذاران از جمله اعطای ویزا برای  خود شخص به همراه خانواده وی، مالیات صفر درصد و … را در نظر دارند. از جمله سرمایه‌گذاری‌ های موفق در کشور امارات، می‌توان به خرید املاک یا سرمایه‌گذاری بر روی شرکت‌ های موجود در امارات اشاره نمود.

معمولا مدت زمان اقامت با سرمایه گذاری، به مدت دو سال خواهد بود اما با سرمایه گذاری کلان با حداقل ۵ میلیون درهم امکان دریافت اقامت ۵ ساله و با حداقل سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون درهم، اقامت ۱۰ ساله را می‌توان دریافت کرد.

  • ویزای ثبت شرکت

سریع‌ ترین، کم هزینه ‌ترین و ساده‌ ترین روش برای دریافت ویزای امارات متحده عربی برای افراد خارجی، ثبت شرکت در این کشور می ‌باشد که از این طریق امکان دریافت اقامت کشور امارات، برای دو تا سه سال فراهم می‌ باشد.

  • اقامت از طریق تحصیل

افرادی که بالای ۱۸ سال سن داشته و قصد تحصیل در برترین دانشگاه های جهان که در کشور امارات هستند را دارند، می‌ توانند ویزای دانشجویی این کشور را، با اعتبار یک سال دریافت نمایند. این اقامت از طریق موسسه آموزشی که شخص در آن پذیرفته و تحصیل می ‌کند، انجام شده و هر سال قابل تمدید می‌ باشد.

همچنین دانشجویانی که دارای شرایط خاصی هستند که ویزای طلایی تحصیلی به آنها تعلق می گیرد، می ‌توانند اقامت ۵ ساله برای خود و خانواده‌ شان، درخواست کنند.

  • اقامت از طریق ازدواج

دریافت اقامت از طریق ازدواج برای افراد خارجی، شرایط سخت و پیچیده‌ای را به همراه دارد. به این صورت که اگر مردی اماراتی با زنی خارجی ازدواج کند به او اقامت سه ساله داده شده و اگر ازدواج آن ها تا آن زمان دوام داشته باشد می‌تواند درخواست اقامت دائم یا تابعیت امارات را بدهد. اما اگر زنی اماراتی با مردی خارجی ازدواج کند اقامت دائم هیچگونه به او داده نشده و او باید هر سه سال، اقامت خود را در صورت تداوم ازدواج، تمدید نماید.

  • اقامت تولد فرزند

در صورتی اقامت دائم به نوزاد تازه متولد شده اعطا می‌گردد که پدر و مادر وی، اماراتی باشند. برای کودکانی که در امارات از پدر و مادری خارجی متولد می‌شوند، اقامتی موقت بین دو تا سه سال داده خواهد شد.

شرایط عمومی اخذ ویزای امارات

برای اخذ ویزای امارات متحده عربی و اجازه ورود به این کشور، متقاضیان باید شرایط لحاظ شده قوانین را دارا باشند که عبارتند از:

  • پسران زیر ۱۸ سال برای درخواست ویزای امارات نیاز به نامه پدر و مادر دارند.
  • دختران زیر ۱۸ سال امکان درخواست ویزای امارات را به تنهایی ندارند.
  • در صورتیکه مدت زمان اعتبار ویزا شخص تمام شود، نیاز به تمدید آن می‌باشد در غیر این صورت ملزم به پرداخت جریمه می‌شود.
  • در صورت سفر به این کشور، بیمه نامه مسافرتی از شرایط دریافت ویزا می‌باشد.
  • نام متقاضی نباید در بلک لیست ویزای امارات باشد.
  • نیاز به مدارک تمکن مالی، برای دریافت برخی از ویزاهای امارات می باشد.
  • عدم وجود دیگر ویزای امارات در وضعیت پندینگ یا صادر شده، که مورد استفاده قرار نگرفته است.

ویزای امارات متحده عربی قیمت استثنائی

با توجه به نوع ویزای درخواستی، هر فرد ملزم به پرداخت هزینه‌ آن می‌باشد. در جدول زیر به بررسی برخی از این هزینه ‌ها به سبب نوع ویزای درخواستی پرداخته ‌ایم:

انوع ویزای درخواستی

هزینه تقریبی مورد نیاز

ویزای ترانزیت 48 ساعته

رایگان

ویزای ترانزیت 96 ساعته

50 دینار

ویزای ده روزه

288 درهم

ویزای توریستی یک ماهه

یک بار ورود

295 درهم

مولتی

550 درهم

ویزای توریستی یک ماهه

یک بار ورود

550 درهم

مولتی

880 درهم

ویزای کاری

حداقل 300 درهم

ویزای تحصیلی یک ساله

3000 درهم

ویزای طلایی 5 ساله

650 درهم

ویزای طلایی 10 ساله

1150 درهم

شرایط دریافت ویزای امارات

 سخن پایانی

برای دریافت ویزای کشور امارات روش های متفاوتی وجود دارد که وابسته به هدف و شرایط متقاضی انتخاب می گردد. از میان همه این روش های موجود سریع ترین و بی دردسر ترین شیوه، اخذ اقامت امارات از طریق ثبت شرکت می باشد.

برای اطلاع دقیق از شرایط و دریافت ویزای امارات متحده عربی قیمت استثنائی کافیست با مشاوران و متخصصان ما در ایران امارات در این زمینه ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.