ایران امارات

نحوه پیگیری ویزای دبی با کد ملی

پیگیری ویزای دبی با کدملی

نحوه پیگیری ویزای دبی با کد ملی

یکی از پر بازدیدترین مسئله‌ها در بین همه کشورها مخصوصا ایران اخذ ویزای دبی می‌باشد. رویای بسیاری از افراد این است که آینده خود را در کشور امارات بگذرانند و در کسب و کارهایشان پیشرفت چشم گیری داشته باشند. در واقع کشور امارات و همینطور شهر دبی را نگین خلیج فارس می‌دانند. دبی شهری است که به قطب تجاری جهان تبدیل شده به همین دلیل است که غول‌های تکنولوژی حضور و یا داشتن شعبه در این شهر را برای خود الزامی می‌دانند.

شهر دبی در بین ایرانیان بسیار محبوب است. خیلی از مردم به آنجا سفر کردند، همینطور بسیاری از آنها هم قصد سفر دارند. چرا بسیاری از افراد به دنبال ویزای دبی هستند و می‌خواهند ویزای کشور امارات را داشته باشند؟ چرا که دبی به نام شهر آسمان خراش ها، سواحل و بندر های تجاری شناخته شده است.

همین مشخصه‌ها این شهر را برای بازرگانی، تجارت و گردشگری به منطقه‌ای آرمانی تبدیل کرده است. در ادامه این مقاله قصد داریم در رابطه با نحوه پیگیری ویزای دبی با کد ملی صحبت کنیم. پیشنهاد می‌شود که تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

دریافت ویزای دبی

پیگیری ویزا چگونه انجام می شود؟

یکی از پر ابهام ترین مرحله ای که در فرآیند اخذ ویزا با آن روبرو می‌شوید، مرحله پیگیری ویزا است. برای رفتن به یک کشور خارجی و اخذ اقامت برایتان بسیار مهم است که درخواست ویزایتان با موفقیت انجام شود.

در واقع پیگیری ویزا به صورت حضوری و همینطور آنلاین انجام می‌شود و شما باید برای پیگیری ویزا پیشرفت کار و عملیات بررسی پرونده ویزایتان را از طریق سفارت، نهادهای وابسته یا کنسولگری انجام دهید تا اطلاع داشته باشید که پرونده شما تا چه مرحله ای پیش رفته است و حتی اگر بررسی‌ها هم تمام شده بدانید که آیا موفق به اخذ ویزا شده اید یا خیر.

نحوه پیگیری ویزای دبی

چطور می‌توانیم پیگیری کنیم که آیا ویزای ما صادر شده است یا خیر؟ ممکن است برای شما نیز این سوال به وجود آمده باشد. برای پاسخ به آن در واقع باید به قوانین کشوری که قصد مهاجرت به آنجا را دارید توجه کنید. چراکه هر کشور روش‌های متفاوتی برای اخذ ویزا قرار داده است.

حال در صورت معتبر بودن ویزا و اطلاعات دیگرتان تمام مشخصات ویزای دبی نمایش داده می‌شود که این اطلاعات شامل موارد زیر است:

نام متقاضی

Full Name

نوع ویزا (سینگل یا مولتی)

File Type

تاریخ ورود مسافر

Entry Date

شماره ویزا

File Number

وضعیت ویزا

Status

تاریخ انقضای ویزا

Expiry Date

پیگیری ویزا به سه روش امکان پذیر است:

  • تماس تلفنی با سفارت
  • مراجعه حضوری به سفارت
  • پیگیری ویزای دبی با کد ملی

در ادامه در رابطه با هر یک صحبت خواهیم کرد.

تماس تلفنی با سفارت

یکی از گزینه‌های مناسب برای پیگیری ویزای دبی تماس تلفنی با سفارت است.

مراجعه حضوری به سفارت

در بعضی از کشورها قانون مهاجرت به صورتی تعریف شده است که برای اطلاع از نتیجه پیگیری یا سایر رویدادها باید به سفارت مراجعه کنید.

پیگیری ویزای دبی با کد ملی

احتمال اینکه تاریخ انقضای ویزای خود را حفظ باشید بسیار کم است و یا حتی باعث شده که تاریخ انقضا را از یاد برده باشید و چه بسا پیگیری هر چیزی در زمانی که شلوغ هستید بسیار دشوار و سخت است .

شما می‌توانید در این مواقع به راحتی وارد حساب خود شده و با استفاده از کد ملی ویزای دبی خود را پیگیری کنید. پیگیری ویزای دبی با کد ملی یکی از راحت ترین گزینه‌ها به حساب می آید؛ چراکه در کمترین زمان می‌توانید کارتان را انجام دهید.

حال علاوه بر روش پیگیری ویزای دبی با کارت ملی، مراجعه به سفارت و تماس تلفنی با آنها، روش‌های دیگری هم وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

  • تماس با شماره 8005111
  • سایت ICA
  • سایت Amer
  • سایت eForm
  • چت با پشتیبانی ICA smart services
  • چت با پشتیبانی Amer
  • اپلیکیشن Dubai Now

 

ویزای دبی

نتیجه گیری

ریجکت شدن و یا تاخیر در اخذ ویزا یکی از مشکلاتی است که هر فرد ممکن است با آن مواجه شود. بنابراین بهترین کار پیگیری است که روش‌های موجود برای پیگیری ویزای دبی را در این مقاله ارائه دادیم. همینطور گفته شد که پیگیری ویزای دبی با کد ملی یکی از راحت ترین و در دسترس ترین روش‌ها است. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع بوده باشد و توانسته باشیم راهنمایی‌های لازم را به شما کرده باشیم.برای دریافت پاسخ سوال های خود، به مشاورین ایران امارات پیام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.