ایران امارات

بررسی مزایا و معایب اقامت دبی برای هنرمندان

اقامت دبی بزای هنرمندان

بررسی مزایا و معایب اقامت دبی برای هنرمندان

دبی در چند سال اخیر مقصد بسیاری از مردم ایران بوده است که با شرایط و روش‌های مختلفی برای آن اقدام کرده اند. دبی با توجه به پیشرفت و گسترده شدن خود در خاورمیانه شرایط مناسبی برای زندگی به مهاجرین می‌دهند و افراد می‌توانند با مشاغل مختلف برای اقامت کشور امارات و همچنین شهر دبی اقدام کنند و پذیرش بگیرند. یکی از ویزاهایی که برای افراد با هنرهای مختلف صادر می‌شود، ویزای هنرمندان است که افرادی که در حوزه‌های هنری فعالیت می‌کنند می‌توانند برای آن اقدام کنند که البته شرایط خاص خودش را هم دارد که ما در این مقاله به بررسی اقامت دبی می‌پردازیم و مزایا و معایب این ویزا را با هم بررسی می‌کنیمو پیشنهاد می‌شود تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ویزای دبی برای هنرمندان

یکی از ویزاهایی که دبی صادر می‌کند ویزای مخصوص هنرمندان است. برای افراد هنرمندی که برای اجراهای خود به این کشور می‌روند که لازم است حتما از طریق ارگان‌های فرهنگی و هنری دبی برای گرفتن این ویزا اقدام کنند و مدارک مورد نظر و همچنین فرم‌ها را تکمیل کنند و سپس به سفارت امارات رفته و برای اقامت خود اقدام کنند تا در کنار اقامت بتوانند به ادامه فعالیت هنری خود هم بپردازند. دبی برای هنرمندانی که برای اجراهای خود هم به این کشور سفر می‌کنند هم شرایط خوبی فراهم می‌کند از جمله اقامت در هتل‌های لاکچری و همچنین در صورت تمایل می‌توانند افراد با اجاره منزل و یا حتی ویلا در دبی اقامت داشته باشند و به ادامه فعالیت‌های هنری خود بپردازند.

امارات در چند سال اخیر سعی کرده که شرایط اقامت برای هنرمندان را هم مهیا کند تا در کنار صنایع به پیشرفت هنر و همچنین جامعه هنری خود هم کمک کند. البته به افرادی ویزای هنر داده می‌شود که رزومه و سابقه کاری خوبی داشته باشند. افراد باید خلاقیت و نوآوری برای کشور امارات داشته باشند.

هنرمندانی که تقدیر نامه بین المللی یا حداقل نامزد این مراسمات بوده اند، عضو سازمان‌ها و انجمن‌های هنری بوده اند، داشتن آثار هنری در سطح بین المللی و داشتن سابقه کاری در فعالیت هنری در سینما و تلوزیون داشته باشند.

داشتن رزومه معتبر که در بالا به شکل کامل به آن پرداختیم و همچنین در صورت داشتن سن مناسب می‌توانند به راحتی برای ویزای و اقامت دبی اقدام کنید.

ویزای دبی برای هنرمندان

ویزای طلایی

این ویزا که به هنرمندان هم داده می شود بین 5 تا 10 سال اعتبار دارد که هنرمندان می‌توانند با اخذ اعتبار نامه خود از سایت مرجع هنر و فرهنگ امارات برای آن اقدام کنند و پس از دریافت تایید آن اعتبار نامه خود را به اداره فدرال امارات نشان دهند و درخواست خود را برای گرفتن ویزای طلایی دبی ثبت کنند که همراه با مدارک شخصی و همچنین رزومه و پاسپورت معتبر در صف ویزای طلایی قرار بگیرند.

مزایای اقامت در دبی برای هنرمندان

دبی در چند سال اخیر جزو کشور هایی بوده که در حاشیه خلیج فارس هزینه زیادی برای هنر خود کرده است و در همین جهت مزایای زیادی برای افراد هنرمند با سابقه درخشان در نظر دارد. از جمله ویزای طلایی این کشور است که پیش تر به آن اشاره کردیم. این مدل ویزا فقط برای افراد خاصی در نظر گرفته می‌شود مثل سرمایه گذاران خرید ملک و یا ساستمدارن و ورزشکاران حرفه‌ای که هنرمندان هن بخشی از افرادی هستند که می‌توانند برای گرفتن این ویزا اقدام کنند.

معایب ویزا برای هنرمندان در دبی

یکی از شروط لازم برای افراد هنرمند داشتن رزومه‌های بسیار قوی است که ممکن است فقط برخی از افراد بتوانند آن رزومه را ارائه دهند که این یکی از معایب بزرگ ویزای امارات برای هنرمندان است. هنرمندان نیاز دارند که با ارائه یک رزومه بسیار قوی نشان دهند که جزو استعدادهای کشور بوده اند و می‌توانند برای فرهنگ و هنر امارات هم مسمر ثمر باشند.

ویزای دبی برای هنرمندان

جمع بندی

در این مقاله سعی شد که به بررسی ویزا و همچنین شرایط اقامت برای هنرمندان بپردازیم. همچنین در رابطه با مزایا و معایب اقامت دبی برای هنرمندان نیز صحبت کردیم. شما در صورت نیاز به مشاوره بیشتر در این خصوص می‌توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید و همچنین می‌توانید با مطالعه باقی روش‌های مهاجرت به دبی اطلاعات بیشتری در این خصوص بدست آورید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.