ایران امارات

مرجع سایت اجاره خانه در دبی + در تمام مناطق

سایت خرید خانه در دبی

مرجع سایت اجاره خانه در دبی + در تمام مناطق

در زمان حال و پیشرفت در تکنولوژی می‌توان کارها را به صورت راحتی انجام داد. همینطور یکی از این کارها، خرید و اجاره خانه در دبی با استفاده از سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی است که برای سهولت و سرعت بخشیدن به این کار در دسترس هستند که با این تکنولوژی بسیاری از مهاجرین و سرمایه گذاران بدون نیاز به حضور در شهر دبی می‌توانند خانه و املاک مورد نظر خود را اجاره یا خریداری کنند.جهت اقامت دبی با چندین سایت و نرم افزار قابل نصب بر تلفن همراه هوشمند که معتبر هستند آشنا خواهید شد تا اجاره خانه در دبی برای شما به راحتی انجام پذیرد.

معرفی چند سایت اجاره خانه در دبی

در سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که نام برده می‌شوند، روزانه تعداد زیادی آگهی درج می‌شود که کاربران با در نظرگرفتن مبلغ، محل مورد نظر، تعیین متراژ و دیگر خواسته‌هایشان به راحتی خانه دلخواه خود را انتخاب می‌کنند. بعضی از این سایت‌ها شامل مزایایی هستند که با توجه به نیاز کاربر مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از این سایت‌ها عبارت اند از:

dubailand.gov.ae

dubailand یکی از بهترین سایت های اجاره خانه در دبی می‌باشد که دارای خدمات بسیاری از جمله یک سیستم قضایی تخصصی برای رسیدگی به اختلافات اجاره و رویه های مصالحه برای تضمین ثبات اجتماعی و اقتصادی است.

Dubizzle

سایت dubizzle با امکان جستجو خانه بر طبق موقعیت مکانی، قیمت، متراژ، تعداد اتاق‌ها و حتی دیگر امکانات جزئی مورد علاقه بیشتر کاربران است.

سایت dubizzle برای خرید خانه در دبی

Bayut

Bayut از دیگر سایت‌های محبوب به شمار می‌رود و این محبوبیت به دلیل تنوع بالای املاک و امکان مقایسه قیمت آن‌ها است که به راحتی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و دست کاربر رادر انتخاب خانه بر اساس قیمت که مهمترین ویژگی است،باز می‌گذارد.

سایت bayut

Property Finder

از بزرگترین و معتبرترین سایت‌های خرید و اجاره خانه، آپارتمان،‌ ویلا و غیره در جهان و دبی سایت Property Finder است. با استفاده از این سایت می‌شود تصاویر و فیلم‌های سه بعدی که توسط املاک گذاشته شده در سایت، دیدن کرد که امکان بسیار جذاب و تاثیرگذاری در انتخاب کردن یک خانه است.

سایت property finder

Waseet

سایت Waseet زمان بسیاری است که در حوزه املاک در دبی فعالیت دارد و از جمله مزیت‌های این سایت، جستجو براساس زبان است که نظرکاربران خارجی زیادی را به خود جلب می‌کند.

Property Monitor

اگر قصد دارید در بهترین زمان، ملک خریداری یا اجاره کنید پیشنهاد ما استفاده از سایت Property Monitor است.این سایت تخصصی برای اطلاع از قیمت ها و تغییرات آن ها در مناطق مختلف دبی است و برای سرمایه گذاران بسیار مفید و کاربردی است.

UAE Property Center

در حین خرید و اجاره یک ملک از مهم ترین نکات مشورت گرفتن از افراد با تجربه است. برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان املاک در حین خرید یا اجاره ملک بهترین گزینه استفاده از سایت UAE Property Center است که دارای تنوع زیادی از آگهی خانه نیز می‌باشد.

Emaar Properties و DAMAC Properties

این دو شرکت دارای تنوع املاک نه تنها در دبی، بلکه در بیشتر مناطق امارات امارات متحده عربی می‌باشند. علاوه بر خرید و اجاره املاک، امکان اجاره ملک کاربر را نیز دارا هستند.

Nakheel Properties و Aldar Properties

دو شرکت Nakheel Properties و Aldar Properties نیز علاوه بر داشتن تنوع بالا در آگهی‌ها، از امکان اجاره املاک برخوردارند که برای سرمایه گذاران بسیار مفید هستند.

شرکت های خرید خانه در دبی

 دیگر سایت های اجاره خانه در دبی عبارت اند از:

  • Dxboffplan.com
  • ‏www.quora.com
  • ‏Alkhail.ae
  • ‏Realator.com
  • ‏Yzerproperty.com

پنج اپلیکیشن معتبر سایت اجاره خانه در دبی

امروزه علاوه بر سایت‌ها از اپلیکیشن‌های ساخته شده برای خرید و اجاره خانه در دبی بسیار استفاده می‌شود. از مزایای استفاده از اپلیکیشن‌ها می‌توانیم به سریع بودن و استفاده راحت تر اشاره کنیم. این برنامه‌ها به راحتی بر روی گوشی‌های هوشمند نصب شده و همه جا قابل دسترس هستند. بعضی از این اپلیکیشن‌ها عبارت اند از :

  • Dubai REST
  • Property Finder
  • PF Expert
  • Makani
  • DubaiNow

سایت های خرید خانه در دبی

جمع بندی

در این مقاله در رابطه با اجاره خانه در دبی صحبت کردیم. خرید و فروش و اجاره در همه جای دنیا یک بازار پر رقابت است که این بازار با توجه به علاقه مند شدن خارجی‌ها در امور مهاجرت،کار و سرمایه گذاری در دبی، بیش از پیش پر رونق شده است. این رقابت نیز برای جذب و راحتی مشتریان به دنیای دیجیتال نیز وارد شده و استفاده از سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها بسیار مورد پسند و استفاده قرار گرفته اند. امیدواریم با استفاده از این مقاله به راحتی به اهداف خود برسید. با تشکر از شما عزیزان که مقالات ما را خوانده و آن‌ها را مورد استفاده قرار می‌دهید.هم چنین می توانید نظرات خودتان را در این زمینه در بخش دیدگاه سایت ایران امارات به ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.