ایران امارات

قیمت ویزای دبی به تومان ، درهم و دلار + کم ترین قیمت ها

هزینه ویزای چندبار ورود دبی

قیمت ویزای دبی به تومان ، درهم و دلار + کم ترین قیمت ها

دبی باکلاس ترین شهر خاورمیانه و مقصد بسیاری از مهاجرین دنیاست.دبی بهترین موقعیت را برای سرمایه گذاری و پیشرفت دارد و روز به روز برای سرمایه گذاران علی الخصوص کشور های جهان اول جذاب تر می شود. ولی تنها راه مهاجرت به کشور امارات و دبی، سرمایه گذاری نیست، دبی ویزای توریستی،تحصیلی،خرید ملک،ترانزیت هم به مهاجرین می دهد که هر کدام شرایط و هزینه های خودشان را دارند. ما در این مقاله اطلاعات کافی راجع به شرایط ویزای دبی و قیمت ویزای دبی به تومان را به شما می دهیم.

قیمت ویزا های دبی

دبی ویزای های مختلفی دارد که قیمت آن بسته به شرایطی که شما برای آن درخواست می دهید می تواند متفاوت باشد، ولی به طور کلی چند نکته در هزینه ویزای دبی قابل اهمیت است؛ تهیه مدارک مورد نیاز، هزینه های آزمایش های پزشکی، نحوه گرفتن ویزا (حضوری و آنلاین) و هزینه سفارت که همه تاثیر در هزینه های شما دارد.

قیمت ویزا توریستی

این ویزا به شکل های مختلفی صادر می شود:

شکل عادی: که شما 10 روز اقامت دارید که هزینه های آن حدود 380 درهم معادل 6 میلیون تومان است(هزینه ها بسته به قیمت روز درهم می تواند متفاوت باشد) این ویزا به ارزانترین ویزای دبی هم معروف است.

ویزای یک ماهه: شما با داشتن این ویزا می توانید یک ماه در این شهر اقامت داشته باشید. این مدل ویزا که به دو نحوه مولتی پل و سینگل صادر می شود.

در مولتی پل شما اجازه ورود و خروج از کشور را دارید که هزینه آن حدود 510 درهم است که معادل 8 میلیون تومان است.

در ویزای سینگل تمام شرایطی که برای ویزای مولتی پل بود را دارید ولی اجازه ورود و خروج از کشور را ندارید. هزینه 290 درهم است که معادل 4.5 میلیون تومان است.

ویزای 2 ماهه دبی: این ویزا هم مانند ویزای یک ماه است که هم به شکل مولتی پل و سینگل صادر می شود ولی مدت ویزا بیشتر است.هزینه مولتی پل آن حدود 806درهم معادل 12 میلیون تومان است و هزینه سینگل آن حدود 506 درهم که معادل 7.5 میلیون تومان است.

ویزای 3 ماهه دبی:که این مدل هم مانند مدل های قبلی است ولی فقط به شکل سینگل صادر می شود. ولی متاسفانه این ویزا در چند وقت اخیر برای ایرانیان صادر نمی شود.

ویزاهای توریستی قابلیت این را دارند که شما تا سقف 2 بار آن را تمدید کنید،که برای تمدید فقط لازم است که اداره مهاجرت دبی مراجعه کرده و 600 درهم که معادل 9 میلیون تومان است را پرداخت کنید و یکبار از خاک کشور خارج شده و دوباره برگردید.

هزینه ویزای ترانزیت دبی

این ویزای برای کسانی مناسب است که می خواهند دبی را واسطه و توقف خود برای سفر بعدی باشد. این ویزا برای سفر های طولانی و کشور هایی که پرواز مستقیم ندارند مناسب است. اعتبار این ویزا 96 ساعت است و فقط مناسب برای یک توقف کوتاه تا پرواز بعدی شما می باشد، که هزینه آن 50 درهم که معدل هفتصد و پنجاه هزار تومن به علاوه 30 درهم عوارض خروج که حدود چهارصد و پنجاه هزار تومان است می شود.

ویزای ترانزیت دبی

ویزای کاری دبی به تومان

ویزای کاری شرایط متفاوتی دارد بسته به افراد و شرایط کاری که برای خود پیدا کرده اند و همچنین مدت زمان ویزا هم در قیمت آن تاثیر گذار است ولی به شکل میانگین قیمت ویزای کاری دبی به تومان حدود100میلیون است.

ویزای تحصیلی

ویزای تحصیلی کمی متفاوت تر از باقی ویزا های دبی است چون شما علاوه بر هزینه های ویزا، هزینه شهریه دانشگاه را هم دارید که در مقطع کارشناسی یا لیسانس از 1400 درهم (21 میلیون تومان) تا 7600 درهم  (114 ملیون تومان)برای دانشگاه های دولتی و و برای دانشگاه های خصوصی 10000درهم(150 میلیون تومان)تا19000(285میلیون تومان)است،ولی در کل پروسه خود ویزای تحصیلی به تنهایی 5000 درهم که معادل 75 میلیون تومان است.

ویزای 5 تا10 ساله دبی

شما برای داشتن ویزای 5 ساله باید حدود 5میلیون درهم سرمایه گذاری کنید که حدود7.5 میلیارد تومان است کنید، و برای 10 ساله حدود 10 میلیون درهم سرمایه گذاری کنید که حدود 11 میلیارد و نیم است که این هزینه می تواند برای خرید خانه و ثبت شرکت باشد که بتوانید این ویزا را دریافت کنید.

دریافت ویزای دبی

جمع بندی نهایی

ما در این مقاله سعی کردیم به شکل کامل هزینه های ویزاهای دبی را به تومان حساب کرده و به شما ارائه دهیم. برای مشاوره و آشنایی بیشتر و تخصصی تر برای مهاجرت به دبی و هزینه های جزئی تر می توانید با مشاورین ایران امارات تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.