ایران امارات

قیمت زمین در دبی چند هست؟

خرید زمین در دبی

قیمت زمین در دبی چند هست؟

هوای آفتابی کنار ساحلی زیبا در کناردریای خلیج فارس ، آسمان خراش های بلند و دیدن شهری اشرافی همراه با وجود امنیت و اقتصادی عالی وسوسه ای در دل هر سرمایه گذاری ایجاد می کند. شهر دبی طرفداران بسیاری میان سرمایه گذاران داخلی و چه خارجی دارا می باشد.به غیر از سرمایه گذاری در خرید و فروش خانه و املاک تجاری ، بازار خرید زمین نیز جایگاهی برای خود دارد. در ادامه این مقاله به آشنایی بیشتر درباره خرید و قیمت زمین در دبی خواهیم پرداخت.

قیمت زمین در دبی و عوامل موثر بر آن

قیمت زمین از حداقل ۷۰۰ هزار درهم بصورت صعودی در شهر دبی وجود دارد که قیمت این اراضی بسته به متراژ زمین و محدوده جغرافیایی زمین متغییر می باشد .عوامل متعددی در قیمت گذاری زمین و ملک ، نه تنها در شهر دبی بلکه در تمامی کشورها و شهرهای بزرگ و کوچک دنیا وجود دارد که در این امر بسیار موثر و چشمگیر است.وجود شرایطی همچون نزدیکی به مراکز خرید ، نزدیک بودن به میدان های اصلی و خصوصا خیابان های اصلی شهر ، بخش های اعیان نشین دبی و حتی مکان های توریستی ، از مهم ترین عوامل بوده و همچنین موقعیت زمین انتخابی ، از نظر فاصله تا ساحل دریا را می توان نام برد .پس بنابراین ، این مورد را در نظر داشته باشید که اگر قصد خرید زمین در دبی را دارید ابتدا با مد نظر قرار دادن شرایط اقتصادی و مالی ، ثانیا علاقه و نیاز خود از نظر اینکه در کدام مناطق قرار داشته باشد ، اقدام نمایید .ملکی در نزدیکی ساحل با ویو و دیدی بی انتها و یا امکان دسترسی آسان به خیابان های اصلی شهر زیبای دبی و یا اگر مایل هستید زمینی نزدیک به بزرگترین پاساژ های خاورمیانه در شهر زیبای دبی خریداری کنید در قیمت خرید آن تاثیر گذار است.

امکان خرید زمین در دبی برای چه کسانی ممکن می باشد ؟

تا قبل از سال 2000میلادی تنها کسانی که امکان خرید زمین در دبی را داشتند شهروندان امارات متحده عربی بودند ، که بعد از سال 2000میلادی دولت امارات شرایط و قانون هایی را جهت  تسهیل در خرید ملک برای تمامی اقوام و اشخاص کشور های دنیا بدون فاکتور گرفتن محل زندگی و ملیت آنها را به تصویب رساند .

خرید زمین در دبی

ملیت های مختلف در چه مناطقی از شهر دبی می توانند زمین خریداری کنند ؟

برای خرید زمین در شهر دبی ، تنها مردم کشور امارات هستند که می توانند در هرجایی از این کشور زمین خریداری کنند و حاکمیت مطلق بر ملک خود داشته باشند ، اما ملیت های دیگر به این صورت نمی باشد و تنها در مناطقی که توسط دولت مشخص گردیده می توانند اقدام به خریداری ملک نمایند و بر ملک مورد نظر حاکمیت داشته باشند . از مشهور ترین مناطقی که در شهر دبی دارای طرفداران زیادی دارد میتوان به بخش هایی از قبیل :

  • مجتمع دبی لند رزیدنس
  • جمیرا بی آیلند
  • پیرل جمیرا
  • جبل علی هیلز

اشاره کرد که مورد تایید دولت می باشد و می توان خرید.

اکثر شرکت های ساختمانی و مهندسی امارات متحده عربی بخش بزرگی از شهرک ها و محله های لوکس و لاکچری دبی را خریداری می کنند و این مسیر سرمایه گذاری و خرید ملک در شهر دبی را برای دوستداران این امر هموار می نمایند .

زمین هایی که در دبی قابل فروش هستند به چند دسته تقسیم می شوند ؟

با توجه به پیشرفت و رشد روز افزون شهر دبی در تمامی عرصه و صعودی بودن شرایط شرکت های ساختمانی کشور امارات که بسیاری از پروژه های بزرگ را در دست گرفته اند زمین های بسیاری قابل فروش می باشند که در زیر برای شما شرح می دهیم.

انواع زمین های قابل خریداری در دبی:

خرید زمین های مسکونی در دبی

برای ساختن خانه ای مطابق با سلیقه خود با ویژگی ها و امکانات دلخواهتان ، خرید زمین های مسکونی پیشنهاد خوبی برای شما خواهد بود.

خرید زمین های ویلایی در دبی

ساخت ویلا توسط شرکت های اماراتی بسیار ساخته شده و یا زمین های زیادی درحال ساخت می باشند . در بیشتر این مناطق امکان خرید زمین هایی با موقعیت های مناسب جهت ساخت ویلا وجود دارند.

خریدزمین در دبی

خرید زمین های آپارتمانی در دبی

از پرطرفدار های املاک در دبی ، آپارتمان ها هستند. و این امکان برای خریداران زمین ، برای ساخت آپارتمان هایی طبق نظر و سلیقه خود افراد ، فراهم شده است.

خرید زمین های تاون هاوس در دبی

برای زندگی در عمارتی باشکوه و مجلل در دبی ، رویایی ترین حالت این است که در زمین هایی با موقعیت های عالی عمارتی مورد علاقه ساخت و در آن زندگی کرد.

خرید زمین های تجاری در دبی

در کنار ساخت املاک مسکونی ، ساختن مراکز تجاری در زمین های خریداری شده نیز از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری به حساب می آیند.

خرید زمین در دبی

سخن آخر

با رونق گرفتن و توسعه در حوزه سرمایه گذاری روی املاک در دبی ، خرید و سرمایه گذاری بر روی زمین های موجود ، بر اساس شرایط و علاقه ، خالی از لطف نیست و امروزه دارای محبوبیت در میان سرمایه گذاران می باشد.برای خرید زمین در دبی حتما باید از شرایط و نتایج آن آگاه بود و بهترین راه مشاوره گرفتن و تحقیق می باشد که مشاورین ایران امارات راهنمای خوبی در این مسیر خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.