ایران امارات

شرایط ویزای شریک لایسنس دبی ۲۰۲۴

ویزای شریک لایسنس دبی

شرایط ویزای شریک لایسنس دبی ۲۰۲۴

شهر دبی که یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای کشور امارات است و به عنوان یکی از محبوب‌ترین و ثروتمندترین شهرهای امارات شناخته می‌شود. با توجه به مزایا و موارد مثبتی که در کشور امارات وجود دارد، به طور سالانه افراد زیادی با هدف‌های مختلف برای مهاجرت به کشور امارات اقدام می‌کنند.

بسیاری از افراد قصد کار در این کشور را دارند و بسیاری دیگر از افراد، قصد تحصیل در این کشور را دارند. همچنین بسیاری از افراد به منظور سرمایه‌گذاری در این کشور قصد مهاجرت به کشور امارات را دارند. بنابراین همانطور که به آن اشاره شد، روش‌های مختلفی برای مهاجرت به امارات وجود دارد که سریع‌ترین روش آن ثبت شرکت است.

در مقالات قبلی به طور کلی در رابطه با نحوه ثبت شرکت در کشور امارات صحبت کردیم. در این مقاله قصد داریم در رابطه با ویزای دبی از نوع شریک لایسنس یا ویزای شریک تجاری دبی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

امکانات ویزای شریک لایسنس دبی

همه چیز در رابطه با شرایط دریافت ویزای شریک لایسنس دبی

ویزای شریک لایسنس دبی یا شریک تجاری یک اقامت سه ساله در کشور امارات را برای شما فراهم می‌کند. برای دریافت ویزای شریک تجاری دبی فرد متقاضی باید یک لایسنس تجاری در کشور امارات به نام خود ثبت کند و مدارک مورد تایید کشور امارات را ارائه دهد. پس از انجام آن فرد متقاضی می‌تواند از امتیازات لایسنس برای راه اندازی یک فعالیت تجاری بهره‌مند شده و از آن استفاده کند.

علاوه بر آن می‌تواند موفق به دریافت اقامت سه ساله کشور امارات برای خود، همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال خود شود. گفتنی است که ویزای شریک لایسنس دبی برای افرادی است که در کشور امارات در یک تجارت خاص سرمایه‌گذاری می‌کنند یا در یک شرکت مستقر، شریک تجاری هستند.

چرا بهتر است کشور امارات را انتخاب کنیم؟

همانطور که گفته شد دلایل بسیاری برای انتخاب کشور امارات به عنوان مهاجرت وجود دارد که از دلایل مختلف آن می‌توان به مناسب بودن شرایط علمی و آموزشی و بالا بودن فرصت‌های تجاری بی‌نظیر اشاره کرد. هم چنین کیفیت زندگی در این کشور بسیار بالا بوده و استانداردهای لازم در کشور امارات وجود دارد و این کشور از سطح امنیت بالایی برخوردار است. از طرفی این کشور دارای سیستم حمل و نقل پیشرفته و مقرون به صرفه می‌باشد.

مدارک لازم برای دریافت ویزای شریک لایسنس دبی

برای آن که بتوانید ویزای شریک تجاری دبی را دریافت کنید، نیازمند است که یک سری مدارک را ارائه دهید. این مدارک شامل اصل گذرنامه متقاضی، اصل شناسنامه و کارت ملی او می‌باشد. همچنین نیاز است که پرینت گردش حساب بانکی تا ۶ ماه اخیر را نیز ارائه دهید.

ویزای شریک تجاری دبی دارای چه مزایایی است؟

با دریافت ویزای شریک تجاری که به مدت ۳ ساله است می‌توانید به صورت سالانه آن را تمدید کنید. همچنین امکان تردد به صورت نامحدود به کشور امارات برای شما به وجود می‌آید. فرزندان شما می‌توانند در مدارس دولتی یا خصوصی که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند، به تحصیل بپردازند.

شما می‌توانید حساب بانکی بین‌المللی برای خود افتتاح کنید. همچنین می‌توانید اقدام به ثبت شرکت و راه‌اندازی فعالیت اقتصادی کنید. همچنین گفتنی است که از پرداخت مالیات معاف خواهید شد. از طرفی شما می‌توانید از تمامی خدمات درمانی بهره‌مند شوید.

هزینه ویزای شریک لایسنس دبی

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با ویزای شریک لایسنس دبی و شرایط دریافت آن صحبت کردیم. همچنین به بررسی مزایای این ویزا پرداختیم. همانطور که می‌دانید کشور امارات در سال‌های اخیر به پنجمین کشور مهاجر پذیر در دنیا تبدیل شده است و به دلیل آن که نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین است، افراد زیادی متقاضی کار در این کشور هستند. در مقالات قبلی در رابطه با شرایط کار در کشور امارات صحبت کردیم و دریافتید که در کشور امارات پیشرفت‌های کاری بسیاری وجود دارد و به سبب شرایط موجود مهاجران خارجی می‌توانند به راحتی رویای خود را دنبال کرده و حقوق و شرایط زندگی ایده آل و مطلوب خود دست یابند.

در این مقاله نیز در رابطه با یکی دیگر از ویزاهای مربوط به کار صحبت کردیم و آن را مورد بررسی قرار دادیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد. در صورت تمایل می‌توانید برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر با مشاورین ایران امارات در ارتباط باشید. این نکته را مد نظر داشته باشید که در امور مهاجرتی، مشورت کردن با یک مشاور آگاه می‌تواند بسیار به سود شما باشد و در گرفتن تصمیمات مختلف شما را یاری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.