ایران امارات

شرایط ویزای دبی برای ایرانیان + آنچه باید بدانید!

انواع ویزای دبی

شرایط ویزای دبی برای ایرانیان + آنچه باید بدانید!

دبی یکی از شهرهایی است که سالانه افراد زیادی برای مهاجرت و زندگی آن را انتخاب می‌کنند.دبی از لحاظ سرمایه گذاری و خرید ملک مورد توجه زیادی از سرمایه داران و افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند قرار گرفته است.ویزای‌های مختلفی برای اقامت دائم و موقت وجود دارد. ویزای توریستی که همه افراد می‌توانند موفق به اخذ آن شوند. ویزای توریستی به دو دسته سینگل و مالتی تقسیم بندی می‌شود. در ادامه سعی داریم انواع ویزای دبی را به طور مختصر بررسی کنیم.

بررسی انواع ویزای توریستی

ویزای توریستی عادی

افراد می‌توانند با این ویزا به مدت دو هفته اقامت داشته باشند.

ویزای توریستی یک ماهه

با این ویزا می‌توانید به مدت یک ماه در دبی اقامت داشته باشند. این ویزا اگر ویزای چند بار ورود باشد، شما می‌توانید در طی یک ماه چند بار رفت و آمد به کشور امارات داشته باشید.

ویزای توریستی سه ماهه

افراد با این ویزا می‌توانند به مدت سه ماه در این کشور دبی اقامت داشته باشند. برخی ویزاها که چند بار ورود است، شما در طی نود روز می‌توانید در این کشور رفت و آمد داشته باشید.همان طور که در ابتدا گفتیم ویزای مختلفی برای اقامت در دبی هست. انواع ویزای دبی مانند ویزای کاری، ویزای تحصیلی، ویزای توریستی، ویزای تجاری و ویزای ترانزیت دبی. حال به انحصار آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

ویزاهای دبی

ویزای کاری دبی

افرادی که تخصص و مهارت خاصی هم چون برنامه نویسی و از این قبیل حرفه‌ها را دارند، راحت تر موفق به دریافت ویزای کاری می‌شوند. ویزای کاری از طرف کارفرما داده می‌شود و باید مورد تایید اداره کار امارات قرار گیرد.

ویزای تحصیلی دبی

افرادی که قصد ادامه تحصیل در دبی را دارند، بعد از دریافت برگه پذیرش دانشگاه می‌توانند ویزای دبی را دریافت کنند.

ویزای توریستی دبی

افرادی که برای مسافرت و گردش به این کشور سفر می‌کنند و یا برای بررسی شرایط مهاجرت دبی قصد مسافرت دارند، می‌توانند ویزای توریستی دریافت کنند.

ویزای ترانزیت یا فرودگاهی

افرادی که قصد سفر به کشورهای اروپایی یا آمریکایی را دارند و باید از دبی سفر کنند، ملزم به اخذ ویزای ترانزیت هستند.

ویزای تجاری دبی

برای افرادی است که صاحب کسب و کار بوده یا مدیر شرکت هستند و یا قصد تاسیس شرکت و تجارت در دبی را دارند، صادر می‌شود.

شرایط لازم اخذ ویزا دبی برای ایرانیان چیست؟

هر فردی برای ورود به کشور امارات باید ویزای این کشور را دریافت کند. اما برخی کشورها بر اساس روابط بین المللی نیاز به ویزا ندارند، اما کشورهایی مانند ایران قبل از ورود به خاک این کشور باید ویزا دریافت کنند. دختران زیر 18 سال حتما نیازمند اجازه گذر برای دریافت ویزا هستند. پسران زیر 18 سال نیاز به شناسنامه پدر و مادر خود دارند. اگر به غیر از دبی به سایر شهرهای امارات ورود داشته باشید، باید حتما افسر ویزا را مطلع کنید. داشتن بیمه مسافرتی برای افرادی که وارد این کشور می‌شوند از الزامات می‌باشد.قوانین جدیدی برای آقایان زیر 50 سال وضع شده است که بسیار خاص و شگفت انگیز است. ویزای دبی به دو صورت اضطراری و عادی صادر می‌شود. شما پس از ارسال و تحویل مدارک وارد پروسه اخذ اقامت می‌شوید‌. این نکته را در نظر داشته باشید تعطیلات جزء تایم کاری محسوب نمی‌شود. مدت زمان پاسخ دهی از جانب دولت امارات بین 1 تا 3 روز کاری می‌باشد.

مدارک مورد نیاز اخذ ویزا برای ایرانیان

  • اسکن پاسپورت با اعتبار 6 ماهه
  • اسکن شناسنامه
  • اسکن کارت ملی
  • مدارک پرواز
  • کپی بیمه درمانی
  • فرم پر کردن ویزا توریستی
  • عکس 4*3پرسنلی

بارگذرای این مدارک به صورت آنلاین می‌باشد. نیاز به مصاحبه حضوری در کشور امارت نیست. شما در امارات باید یک کفیل داشته باشید. بعد از تحویل مدارک باید انتخاب کنید چه نوع ویزایی را می‌خواهید. در انجام این امور سعی کنید از فردی متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

انواع ویزای دبی

هزینه ویزای دبی برای ایرانیان چقدر است؟

برای اخذ ویزای دبی شما نیاز به تمکن مالی ندارید، اما با توجه به شرایط، تعداد دفعات ورود و خروج و تعداد روزهای مجاز برای اقامت متفاوت خواهد بود و این که نوع ویزا سینگل است یا مولتیپل .

ویزای سینگل:

ویزایی است که شما یک بار حق ورود و یک بار حق خروج در این کشور را دارید.

ویزای مولتیپل:

در این نوع ویزا شما بسته به مدت اعتبار ویزا می‌توانید در این کشور وارد و خارج شوید. در ادامه یک میانگین از قیمت ویزای توریستی در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

قیمت ویزای دبی 2023

درهم

قیمت ویزای دبی دو هفته  توریستی

285

قیمت ویزای دبی 30روزه توریستی سینگل

295

قیمت ویزای دبی 60 روزه توریستی سینگل

480

قیمت ویزای دبی30روزه توریستی  مولتی

480

قیمت ویزای دبی 60توریستی مولتی

695

 

جمع بندی

ویزای دبی برای ایرانیان انواع مختلفی دارد و شما برای ورود و یا مهاجرت می‌توانید ویزای مخصوص خود را دریافت کنید. توصیه ما به شما عزیزان این است برای این که زودتر به هدف و مقصد خود برسید، در پروسه انجام امور مهاجرتی و یا توریستی از فردی با تجربه و متخصص کمک بگیرید. زیرا در این امر کلاه برداران و افراد سود جو ممکن است از شما هزینه‌های گزافی را دریافت کنند.شما می توانید با خیالی آسوده،از راهنمایی های کارشناسان ایران امارات بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.