ایران امارات

شرایط اقامت در دبی چیست؟ + هر آنچه نیاز هست بدانید!

شرایط اقامت در دبی

شرایط اقامت در دبی چیست؟ + هر آنچه نیاز هست بدانید!

از آنجا که دبی یکی از پیشرفته ترین شهر های جهان و مهم ترین منطقه شیخ نشین کشور امارات می باشد، در نتیجه بسیاری از افراد قصد اخذ اقامت دبی را خواهند داشت. در این مقاله قصد داریم شرایط اقامت در دبی را برای کسانی که تصمیم نهایی خود را برای مهاجرت به دبی گرفته اند شرح دهیم.

آسمان خراش های امارات و شرایط اقامت در دبی

جدید ترین روش ها و شرایط اقامت در دبی

از آنجا که اکثر مهاجرانی که قصد مهاجرت دارند، به دنبال بهترین شرایط اقامت در دبی می باشند، ما به بررسی جدید ترین و پر تقاضا ترین روش اقامت در دبی می پردازیم.

مراحل دریافت اقامت امارات با مراحل دریافت اقامت دبی متفاوت است. شرایط اقامت در دبی از راه ثبت شرکت و سرمایه گذاری نسبت به قبل متفاوت شده است و راه ها و روش های آسان تری جایگزین آن شده است.

یکی از شرایطی که اقامت در دبی را آسان تر کرده است، این است که برای ثبت شرکت و سرمایه گذاری در دبی، دیگر نیازی به کفیل یا شریک اماراتی نخواهید داشت و صفر تا صد سرمایه و سودآوری های شرکت به خودتان تعلق می گیرد.

از دیگر شرایط قابل توجه، این است که برای استخدام کارمندان و کارکنان شرکت خود الزامی به استفاده از نیروی کار اماراتی نخواهد بود؛ در نتیجه با ارسال دعوت نامه برای ایرانیانی که می خواهید به استخدام شرکت خود درآورید، می توانید اقامت دو ساله برای آن ها، دریافت کنید.

البته باید توجه داشت اقامت دبی دائمی نمی باشد و هر چند سال یک بار، نیاز به تمدید دارد. برای اطلاعات بیشتر مقاله “اقامت دبی چگونه است؟” را مطالعه بفرمایید.

ثبت شرکت در دبی و مدارک و شرایط اقامت در دبی

یکی از شرایط اقامت در دبی و همچنین ثبت شرکت در دبی، آماده کردن مدارک و سند های لازم می باشد. چندین نمونه از این مدارک را برای شما ارائه خواهیم داد:

  • کپی ویزای توریستی
  • کپی پاسپورت
  • عکس پرسنلی با پس زمینه سفید
  • کارت ملی ایرانی خود
  • جواز شرکت
  • اجاره نامه
  • اساسنامه شرکت
  • کپی لایسنس شرکت

پاسپورت و مدارک و شرایط اقامت در دبی

شرایط اقامت در دبی و انواع مجوز های لازم برای ثبت شرکت در دبی

از آنجا که مجوز های لازم در امارات به سه نوع تقسیم بندی می شوند قصد داریم هر یک از این مجوز هارو بررسی کنیم.

مجوز حرفه ای

این نوع مجوز، مربوط به کسب و کارهایی می باشد که در آن افراد مستعدی مشغول به کار می باشند که شرایط تحصیلی آکادمیک بالایی را داشته باشند.

مجوز تجاری

با استفاده از این نوع مجوز، شما می توانید به تجارت انواع کالا ها در دبی بپردازید. همچنین با این مجوز می توان به واردات و صادرات کالا ها و مواد غذایی با کشور های دیگر تعاملات لازم را داشت.

مجوز صنعتی

این نوع مجوز مختص کسب و کار های مربوط به مواد صنعتی، نفت و گاز می باشد؛ البته باید به این نکته توجه داشت که سهام 100 درصد این نوع مجوز به شما تعلق نخواهد گرفت.

شرایط آب و هوایی دبیشرایط آب و هوایی دبی

یکی از شرایط اقامت در دبی که به آن توجه زیادی می شود، شرایط آب و هوایی و جغرافیایی دبی می باشد. با توجه به موقعیت جغرافیایی دبی که در کمربند بیابانی شمالی قرار دارد، از این رو تابستان های بسیار گرم و غیر قابل تحمل دارد. شاید در دیگر فصل های سال، شرایط آب و هوایی بهتری را تجربه خواهید کرد، اما هیچگاه هوای سرد را تجربه نخواهید کرد.

شرایط هزینه های زندگی در دبی

یکی دیگر از شرایط اقامت در دبی که معضل بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به دبی را دارند می باشد، هزینه های مربوط به زندگی در دبی می باشد.

هزینه های زندگی در دبی، شامل هزینه های خرید یا اجاره مسکن، هزینه خورد و خوراک، هزینه رفت و آمد در دبی و همچنین هزینه های مربوط به بهداشت و درمان می باشد. بنابراین برای داشتن شرایط زندگی مطلوب در دبی، لازم است هر یک از این موارد را به طور جامع و کامل بررسی کنیم.

می‌توانید تجربه زندگی در دبی را از زبان مشتریان ایران امارات بشنوید.

شرایط امنیت در دبی

یکی دیگر از شرایط اقامت در دبی که برای هر فرد بسیار مهم و قابل توجه میباشد، امنیت دبی می باشد. در دبی خوشبختانه با توجه به آمار دزدی بسیار پایین و شرایط سختگیرانه پلیس امنیت برای افراد متجاوز به جان و مال مردم، از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

جمع بندی کلی

در این مقاله سعی بر این داشتیم که شرایط اقامت در دبی را برای شما شرح دهیم و جنبه های مختلف آن را بررسی کنیم. در نتیجه با توجه به مطالب گفته شده بتوانید بهترین تصمیم را برای مهاجرت به دبی بگیرید. برای اطلاع بیشتر و مشاوه رایگان با کارشناسان ایران امارات در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.