ایران امارات

شرایط اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی 2024

دریافت اقامت دبی با ثبت شرکت

شرایط اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی 2024

کشور امارات متحده عربی که از پیشرفته ترین کشورهای جهان است، در سال های اخیر توجهات بسیاری از مردمان جهان به خود جلب کرده و در میان شهرهایی که دارد، شهر زیبا و پر زرق و برق دبی است، که علاقه مندان بسیاری نه تنها برای گذران تعطیلات، بلکه برای زندگی،کار یا حتی تحصیل دارد، که این طرفداران را به سبب شرایط عالی که در آن وجود دارد،‌ به دست آورده است.سیاست های موجود در این کشور، که هم اکنون آن را به ستاره ای در خاورمیانه و قطب اقتصادی تبدیل کرده است. با استفاده از استراتژی های هوشمندانه جهت رونق بخشیدن و پیشرفت در عرصه های اقتصادی و تجاری، شرایط ایده عالی از جمله اقامت، مالیات کم و …، برای سرمایه گذاران خارجی مهیا کرده است.یکی از راه های دریافت اقامت امارات ثبت شرکت در دبی می باشد که در ادامه ی مقاله توضیحات تکمیلی را ارائه خواهیم داد.

اخذ اقامت دبی با ثبت شرکت

شهر دبی از امن ترین شهر های دنیا می باشد و با وجود امکانات و موقعیت های فوق العاده ای که دارد، مهاجران زیادی را به خود جلب می نماید و یکی از راه های مناسب و بی دردسر برای دریافت اقامت شهر دبی که نیاز به زمان زیادی ندارد، ثبت شرکت در آن می باشد.افرادی که در شهر دبی شرکت خود را ثبت کنند، اقامت افراد واجد شرایط خانواده خود را به راحتی می توانند، اخذ نمایند.

مدت زمان اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی، دو سال می باشد اما با توجه به میزان سرمایه گذاری، امکان افزایش مدت آن وجود دارد و تا هر زمان که نیاز باشد تمدید کردن آن مشکلی به همراه نخواهد داشت.نکته حائز اهمیت در اقامت دبی این می باشد که در صورت حضور نداشتن در خاک امارات در بازه زمانی شش ماه، اقامت باطل می گردد.

ثبت شرکت در دبی

شرایط اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی

سرمایه گذاران، جهت دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی، ابتدا باید شرایط اولیه آن را داشته باشند. ثبت شرکت در دبی دارای مراحلی از جمله دریافت تاییدیه اولیه دولت امارات و سپس طی کردن مراحل ثبت شرکت، می باشد. خوشبختانه در این اواخر، گذر کردن از این مراحل بسیار ساده تر گشته و تنها شرایطی را که نام برده خواهند شد، الزامی می باشد.

  • شرایط سنی سرمایه گذار،‌ که برای ثبت شرکت لازم می باشد حداقل 18 سال می باشد.
  • ارائه مدارک گردش مالی سه ماه اخیر و تایید شدن میزان تمکن مالی سرمایه گذار
  • مجوز رسمی اصول اولیه ثبت شرکت در دبی

با تصدیق شدن شرایط فوق، به شخص سرمایه گذار اجازه اقامت داده می شود، وی پس از دریافت مجوز اقامتش می تواند برای دریافت اقامت خانواده خود نیز، اقدام نماید.

مزایای اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی

برای دریافت اقامت در بهترین شهر عربی طی مدت زمانی کوتاه تر از یک ماه، ثبت شرکت در دبی است که از برترین روش ها می باشد تا در کنار تجارتی در سطح بین الملل و موفق، زندگی مرفه متقاضی در کنار خانواده اش، رقم می خورد.

دیگر مزایای آن عبارت اند از:

  • برای ثبت شرکت نیازی به مدرک زبان یا سابقه کاری یا فعالیت و داشتن شرکت واقع در کشور خود، در آن حوزه نمی باشد.
  • با ثبت شرکت در دبی علاوه بر دریافت اقامت دو ساله برای خود،‌ امکان اخذ آن برای اعضای خانواده، حتی پدر و مادر نیز فراهم می باشد و محدودیت در تمدید آن وجود ندارد.
  • همچنین با دریافت این اقامت شرایط بهره مند شدن از خدمات بیمه، رفاهی و بهداشتی و … و همینطور اجازه تحصیل،‌کار و فعالیت برای خود و اعضای خانواده برقرار می باشد.
  • با افزایش مبلغ سرمایه گذاری در بازه ی مشخص شده دولت امارات،‌ بیشتر شدن مدت زمان اقامت هم مقدور می باشد.
  • بزرگترین مزیت ثبت شرکت در دبی برای سرمایه گذاران ، معافیت از مالیات بر درآمد، می باشد.
  • با دریافت یک مجوز می توان برای 10 فعالیت تجاری دیگر که در یک حیطه قرار دارند، اقدام نمود.
  • با ثبت شرکت در دبی می توان مجوز جاب آفر و جذب نیرو های کاری خارج از امارات را دریافت کرد.

مزایای بسیار دیگری در این امر وجود دارد که برای کسب دقیق اطلاعات و آگاهی از آن ها لازم است با مشاورین ما تماس برقرار نمایید.

دریافت این نوع اقامت برای چه کسانی مناسب می باشد؟

اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی برای هر فردی که بیش از 18 سال سن دارد و دارای کسب و کار یا تجارت است، تمکن مالی و مبلغ مناسبی جهت سرمایه گذاری در دبی و همچنین قصد مهاجرت به دبی را همراه با خانواده خود دارد، بسیار مناسب می باشد.از نکات بسیار مهم می توان به شرایط دریافت اقامت برای فرزندان، تنها برای پسران زیر 18 سال و دختران مجرد، اشاره نمود.

هزینه های ثبت شرکت در دبی به چه صورت است؟

هزینه ها و تعرفه های ثبت شرکت در دبی به عواملی همچون نوسانات ارزی، نوع شرکت، محل احداث آن، تعداد شرکا و … بستگی دارد.

حداقل هزینه ثبت شرکت

با توجه به مطلب فوق گفتیم که تعرفه های ثبت شرکت رقم دقیقی ندارد و به شرایطی وابسته است اما مبلغی برابر با 20 هزار درهم امارات را می توان، برای حداقل آن در نظر گرفت.

حداکثر هزینه ثبت شرکت

حداکثر مبلغ برای ثبت شرکت در دبی را می توان 40 هزار درهم امارات تخمین زد. زیرا با توجه به میزان سرمایه و نوع شرکتی که قصد ثبت آن می باشد،‌ همچنین مدت زمان اقامت جهت طی کردن مراحل قانونی و همینطور، خواست فرد برای مخارج خود، عواملی تاثیر گذار بر میزان هزینه ها می باشد.

هزینه های ثبت شرکت در دبی

سخن پایانی

بالا بودن امنیت در شهر دبی و امکانات رفاهی فراوان و ایده آل، هر فردی را علاقه مند به زندگی در آن جا می کند. حال که فرصت ها و امکانات ویژه ای هم جهت سرمایه گذاری و فعالیت های تجارتی در دبی وجود دارد افرادی که توانایی و امکان سرمایه گذاری در این شهر را دارند، اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی را بهترین روش ،که سریع و بی دردسر صورت می پذیرد، می دانند.اما باید دانست که برای طی نمودن مراحل قانونی جهت اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی، نیاز است که از کارشناسانی که در این حوزه فعالیت دارند مانند ایران امارات مشورت گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.