ایران امارات

شرایط اخذ ویزای 6 ماهه دبی + راهنمای کامل

ویزای دبی

شرایط اخذ ویزای 6 ماهه دبی + راهنمای کامل

دبی قطعا یکی از شهرهایی است که به شدت در چند سال گذشته، پیشرفت زیادی داشته و روز به روز هم با پیشرفت اقتصادی که داشته باعث شده که جزو قدرت‌های قدر خاورمیانه تبدیل شده است و در کنار آن با پیشرفت در سطح گردشگری و تفریحی و معماری‌های بسیار لاکچری هم جزو کشورهای دیدنی در خاورمیانه و حتی آسیا تبدیل شده است. دبی ویزاهای مختلفی را برای افراد صادر می‌کند که این ویزا ها بسته به شرایط شما و مدت زمان‌های مختلفی ویزای دبی برای افراد صادر می‌شود. ما در این مقاله به بررسی شرایط ویزای 6 ماهه دبی می‌پردازیم. پیشنهاد می‌شود تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ویزای دبی چیست؟

دبی جزو شهرهایی است که در چند سال اخیر جای خود را بسیار محکم کرده است. همچنین کشور امارات جزو کشورهایی است که مقصد افراد زیادی در سر تا سر دنیا است و افراد زیادی حتی از کشورهای جهان اول مثل آمریکای شمالی و اروپا است.

دبی قطعا از نظر تجاری هم یکی از شهرهای بزرگ در سطح آسیا حساب می‌شود و از نظر سرمایه گذاری و شروع یک کسب وکار هم به شدت مکان مناسبی است که افراد به خصوص ایرانی‌ها می‌توانند به آن مهاجرت کنند.

ویزای 6 ماهه جزو ویزاهایی است که بسیار پرکابرد و افراد زیادی برای آن اقدام می‌کنند, این ویزا که هم می‌تواند به شکل تفریحی و گردشگری استفاده کرد.  دبی با داشتن ساختمان و برج‌های بسیار لاکچری و معماری‌های بسیار مدرن و داشتن پاساژهای بزرگ و مراکز تفریحی مدرن قطعا یک تجربه بسیار دلپذیر برای سفر شما خواهد بود و حتی شما هم می‌توانید به این دید که مدت کوتاهی را در دبی اقامت داشته باشید و از شرایط زندگی در این شهر بهتر مطلع شوید و در صورت اینکه علاقه به مهاجرت و یا سرمایه گذاری دارید بهتر متوجه شرایط دبی شوید.

ویزای دبی

مدارک لازم برای ویزای 6 ماهه دبی

ویزای 6 ماهه دبی تفاوت چندانی در مدارک با باقی ویزاهای دبی ندارد و معمولا ویزاهایی که برای گردشگری صادر می‌شود مدارک یکسانی با کمی تغییرات دارد که در این بخش به بررسی مدارک ویزای 6 ماهه دبی می‌پردازیم:

  • اصل کارت ملی و اسکن آن
  • اسکن پاسپورت و ارائه اصل پاسپورت به سفارت و تکمیل مدارک آن در سایت امارات
  • اسکن رنگی عکس پرسنلی یا عکس مناسب پاسپورت

همچنین افراد حتما نیاز دارند که بیمه نامه مسافرتی داشته باشند که این بیمه نامه باید حتما از بیمه نامه مسافرتی باشد که مورد تایید امارات است تا به شما ویزا داده شود.

و قانون امارات برای مردان مجرد زیر 50 سال هم که در چند سال گذشته بسیار مشکل ساز شده بود و باعث شد که ویزای افراد ریجکت شود هم برداشته شده و مجردان زیر 50 سال می‌توانند به راحتی برای همه ویزاهای دبی و کشور امارات اقدام کنند و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص تعییرات این ویزا می‌توانید به مقاله آن مراجعه فرمایید.

این سری مدارکی است که حتما باید برای ویزاهای دبی اقدام کنید و آن را به سفارت ارائه دهید. برای مشاوره بیشتر در خصوص تکمیل و ارائه مدارک می‌توانید با مشاورین ما در تماس باشید.

معرفی انواع ویزای 6 ماهه

ویزای 6 ماهه دبی هم به دو شکل کلی صادر می‌شود که بسته به شما و روشی دارد که برای آن اقدام کرده اید:

روش اول یا سینگل:

شما در این روش فقط یکبار اجازه ورود و خروج از خاک امارات را دارید و در صورتی که از کشور خارج شوید دیگر امکان ورود مجدد را نخواهید داشت و باید از اول برای ویزای دبی اقدام کنید. پس بهتر است اگر شرایط شما به نحوی است که نیاز است به کشور خودتان در طی این 6 ماه برگردید از روش دوم برای ویزا اقدام کنید.

روش دوم یا ویزای مولتی پل:

در این مدل ویزا بر خلاف روش قبلی شما این اجازه را دارید که هر چند بار از امارات خارج شوید و سپس برگردید در این مدل ویزا مدارک مورد نیاز و حتی روش اقدام آن هم تفاوت چندانی ندارد فقط هزینه آن کمی متغیر است.

ویزای دبی

جمع بندی

در این مقاله به بررسی ویزای 6 ماهه دبی پرداختیم و انواع آن و مدارک مورد نیاز برای دریافت آن را هم با هم بررسی کردیم. شما در صورت نیاز می‌توانید با مشاورین ما در تماس باشید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.