ایران امارات

شرایط اخذ ویزای مولتی 3 ماهه دبی + تمدید

ویزای دبی

شرایط اخذ ویزای مولتی 3 ماهه دبی + تمدید

دبی یکی از شهرها و پایتخت امارات است. هر امارت به صورت جداگانه و توسط رییس هر امارت که به آنها امیر گفته می‌شود ، اداره می‌شود. دبی به عنوان پایتخت امارات از ویژگی‌های منحصر به فرد تجاری، اقتصادی و گردشگری برخوردار است. این شهر توریستی به دلیل داشتن زیبایی‌های خاص خود از جمله آسمان خراش‌های سر به فلک کشیده و سواحل شنی زیبا و بیابان‌های شگفت انگیز به نگین و عروس خلیج فارس معرف است. همچنین رییس دبی تدابیر زیادی را برای فراهم کردن رفاه و آرامش خاطر توریست‌ها ایجاد کرده است. از این رو سالانه توریست‌های زیادی برای تفریح به این شهر توریستی سفر می‌کنند. ویزای دبی از جمله ویزاهای توریستی دبی انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها به مدت زمان خاصی محدود می‌شود. در این مقاله قصد داریم که به توضیح شرایط اخذ ویزای مولتی 3 ماهه بپردازیم.

ویزای مولتی 3 ماهه دبی

دبی به دلیل رشد اقتصادی و تجاری از طریق فروش و صادرات نفت به یکی از مقاصد محبوب برای گردشگری و مهاجرت تبدیل شده است. علاوه بر مقاصد تفریحی و گردشگری به دلیل رونق اقتصادی، افراد برای اقامت در دبی اقدام به دریافت ویزا می‌نمایند. برای ورود به هر کشوری به ویزا و مجوز ورود به خاک نیاز هست تا مراحل به صورت قانونی طی شود، وگرنه افراد بدون ویزا با ورود به هر کشوری مشمول به پرداخت جریمه خواهند بود. امارات هم از این قائه مستثنی نیست و قوانین سفت و سختی را در این باره اعمال می‌کند. با توجه به هدف خود توریستی و یا کاری می‌توانید نوع ویزا را انتخاب کنید. بسیاری از افرادی که با استفاده از ویزای 3 ماهه مولتی به دبی سفر می‌کنند، با هدف انجام مقاصد کاری این اقدام را انجام می‌دهند. گرفتن ویزای کاری، سرمایه گذاری، ثبت شرکت بهتر است به صورت حضوری در خاک دبی انجام شود، زیرا ممکن است به عبور و مرور و رفت و آمد به خاک دبی برای تکمیل مراحل و شرایط نیاز داشته باشد. از این رو اداره مهاجرت دبی به تنظیم قوانین ویزای مولتی به این افراد کمک کرده اند. با داشتن ویزای مولتی 3 ماهه در هر بار ورود به خاک دبی می‌توانید به مدت 30 روز در خاک دبی بمانید.

ویزای دبی

شرایط اخذ ویزای مولتی 3 ماهه دبی

اخذ انواع ویزاهای توریستی و کوتاه مدت دبی اسان است و از مراحل پیچیده ای شامل نمی‌شود. اخذ این نوع ویزا از شرایط خاصی تشکیل نمی‌شود. شما فقط بر اساس هدف خود، باید نوع ویزا و مدت زمان اقامت خود را در دبی باید مشخص کنید. در سایت مربوطه برای هر نوع از ویزا فرم جداگانه‌ای وجود دارد که باید انتخاب و تکمیل شود. در انتخاب نوع ویزا باید به تعداد روزهای اقامت، ویزای سینگل یا مولتی، ویزای عادی یا اضطراری دقت شود. این درخواست می‌تواند هم به وسیله وب سایت اداره مهاجرت و اتباع خارجی دبی انجام گیرد و هم از طریق شرکت‌های مسافرتی انجام می‌گیرد. قبل از انتخاب شرکت مسافرتی از معتبر بودن ان اطمینان حاصل کنید؛ زیرا شرکت‌های مسافرتی که درخواست ویزا را به اجرا می‌گذارند، باید به کارگزارهای محلی در دبی متصل باشند وگرنه عملکرد پیچیده خواهد شد. در نهایت فرم تکمیل شده به همراه مدارک لازم و پرداخت هزینه صدور ویزا ارسال می‌گردد. تاییدیه صدور ویزای 3 ماهه دبی 3 تا 7 روز کاری زمان می‌برد.  مدارک لازم برای دریافت ویزای 3 ماهه مولتی عبارتند از :

  • بیمه نامه مسافرتی
  • اسکن از صفحه اول پاسپورت با اعتبار 6 ماهه
  • چند عدد عکس 3 در 4
  • اسکن صفحه اول شناسنامه
  • اسکن پشت و رو از کارت شناسایی
  • تست سلامت پزشکی
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا

تمام مدارک باید به صورت اصل و کامل ارائه گردد. همچنین فرم تکمیل شده نباید خط خوردگی داشته باشد، وگرنه ممکن است درخواست ویزا رد و ریجکت شود. از دیگر دلایل ریجکت شدن درخواست ویزا می‌تواند تداخل آن با ویزاهای دیگر باشد. به علاوه اگر قبلا ویزایی داشتید که بدون اطلاع مقامات زودتر از موعود خاک دبی را ترک کردید، باید این موضوع رو حل کرده و سپس اقدام به دریافت ویزای دیگر نمایید.

شرایط تمدید ویزای 3 ماهه دبی

از مزایای انواع ویزاهای دبی قابلیت آنها برای تمدید کردن است. در شرایطی که در مدت زمان محدودی که برای انجام کارهای تجاری و یا برای اقدام به گرفتن ویزای کاری و یا ثبت شرکت موفق به تکمیل کارهای خود نشدند، می‌توانند آن را تمدید کنند. افرادی که در دبی به دنبال کار و یا پیشنهاد کاری برای گرفتن ویزای کار هستند از جمله کسانی هستند که به تمدید ویزا نیاز دارند. زیرا این کار سخت است و ممکن است به زمان زیادی نیاز داشته باشد.

مراحل تمدید ویزای 3 ماهه دبی

برای تمدید ویزای 3 ماهه دبی می‌توانید به صورت انلاین از طریق مراجعه به درگاه  GDRFA باید اقدام کنید. به قسمت پنل بروید و نوع ویزایی که می‌خواهید تمدید اقامت کنید را انتخاب نمایید. سپس جزییات را تکمیل کرده، تمدید را کلیک کنید. در نهایت هزینه را واریز کنید و منتظر تاییدیه نهایی از طریق ایمیل بمانید.

ویزای دبی

سخن آخر

همانطور که گفته شده فرایند ثبت درخواست ویزای 3 ماهه و تاییدیه آن بسیار ساده و آسان است. انجام این درخواست و تاییدیه صدور ویزا در مدت زمان کمی صورت می‌گیرد. افرادی که ویزای 3 ماهه مولتی را دریافت می‌کنند، معمولا اهداف کاری و بیزنسی دارند که کارشان نیاز به ورود به دبی و خروج از دبی دارد. به این منظور این متقاضیان ممکن است برای تکمیل مراحل کارشان نیاز به تمدید ویزا داشته باشند. مراحل تمدید ویزای 3 ماهه نیز بسیار ساده و آسان است و به صورت آنلاین امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.