ایران امارات

شرایط اخذ ویزای توریستی دبی+لیست هزینه ها

ویزای توریستی دبی

شرایط اخذ ویزای توریستی دبی+لیست هزینه ها

دبی، شهری زیبا که درخشندگی آن همچون نگینی در خلیج فارس زبانزد همگان است. این شهر باشکوه با داشتن آسمان خراش هایی دیدنی ، کویرهای وسیع در کنار دریای زیبای خلیج فارس مقصدی برای بسیاری از مردم جهان جهت سفر و گردشگری می باشد . تمجید های زیاد از آن سبب شده تا بسیاری از افراد برای یک بارهم شده بخواهند به آن جا رفته و از زیبایی هایش لذت ببرند.برای سفر رفتن به دبی تنها بستن چمدان کافی نیست! بلکه باید از سوی کشور امارات اجازه حضور مسافران صادر شود که این اجازه اصطلاحا ویزای دبی نامیده می شود.ویزاها مجوزهای ورود افراد به کشورهای دیگر هستند که از سوی دولت کشور صادر می شوند و این امکان را برای افراد به وجود می آورند که بتوانند در یک بازه ی زمانی مشخص در کشور مورد نظرشان اقامت داشته باشند. از آن جایی که این ویزاها دارای مدت اعتبار هستند، در صورت نزدیک شدن به پایان مدت اعتبارشان، افراد موظف اند نسبت به تمدید ویزایشان اقدام کنند در غیر این صورت مشمول جریمه خواهند شد.

انواع ویزای توریستی دبی

با توجه به شرایط هر شخص و مدت زمان نیاز به اقامت در دبی انواع مختلفی برای دریافت ویزا تعیین گشته است که شامل موارد زیر می باشد:

  • ویزای توریستی عادی

ویزای عادی برای سفرهای کوتاه مدت بسیار مناسب است و مدت آن 10 روزه می باشد. برای افرادی که در تورهای گردشگری ثبت نام کرده اند هم ویزای توریستی عادی صادر می گردد.

  • ویزای توریستی 1‌ماهه دبی(single)

برای گذراندن در بازه زمانی 1 تا 30 روز در شهر دبی ، نیاز به دریافت ویزای توریستی 1 ماهه می باشد .

  • ویزای توریستی 1‌ماهه مولتی (multiple)

منظور از ویزای مولتی ، اجازه بیش از یک بار وارد و خارج شدن از دبی می باشد که برخی افراد برای مدت زمان ۱ ماه به آن نیاز دارند.این ویزا برای علاقه مندان به شرکت در کلاس ها و دوره های خاصی که در دبی برگزار می شود و جهت دریافت گواهی نامه ها یا از این دسته موارد بسیار مناسب است .

  • ویزای توریستی 2ماهه دبی(single)

دریافت کننده این ویزا اجازه حضور در دبی به مدت 60 روز را دارا می باشد .

انواع ویزای دبی

  • ویزای توریستی 2ماهه مولتی (multiple)

این ویزای توریستی دبی ، به فرد امکان حضور به مدت 60 روز را در کنار اجازه ورود و خروج را به دفعات متعددی می دهد .

از نکات مهم در رابطه با تمدید ویزای توریستی این است که افراد دارای این اقامت به صورت عادی یا سینگل امکان تمدید آن را تا 2 بار خواهند داشت حتی اگر در دبی حضور داشته باشند .برای دارندگان ویزای توریستی دبی به صور مولتی نیز این امکان وجود دارد با این تفاوت که این اشخاص بعد از پایان مهلت ویزای اولیه ، باید از دبی خارج شوند و پس از تمدید آن به دبی بازگردند .

شرایط اخذ ویزای توریستی دبی

شرط خاصی برای دریافت ویزای توریستی لازم نیست ،‌ از مهمترین آن ها می توان به دختران و پسرانی که زیر 18 سال دارند اشاره کرد که همراه بودن آنان با حداقل یکی از والدینشان برای دریافت ویزای دبی واجب می باشد.در جدیدترین قوانین وضع شده از سوی دولت امارات متحده عربی ، مانعی برای دریافت این ویزا برای خانم ها و آقایان مجرد وجود ندارد.افراد بالای 50 سال نیز به تنهایی قادر به دریافت ویزای توریستی دبی می باشند .

هزینه های سفر به دبی

در ابتدای سفر نیاز به خرید بلیط هواپیما از طریق آژانس های هواپیمایی یا مسافرتی می باشد .پس از آن با توجه به نوع ویزای درخواستی باید هزینه آن پرداخت گردد . جهت مشاهده هزینه نوع ویزای انتخابی برای شما جدولی رسم کرده ایم .

هزینه صدور ویزا بزرگسال

نوع ویزای توریستی

عادی

یک ماهه

دو ماهه

سینگل

288 درهم

295 درهم

550 درهم

مولتی

ــــــــــــــــ

550 درهم

880 درهم

 

هزینه صدور ویزا زیر 18 سال

نوع ویزای توریستی

عادی

یک ماهه

دو ماهه

سینگل

85 درهم

120 درهم

280 درهم

مولتی

ــــــــــــــــ

270 درهم

380 درهم

پس از طی این مراحل نوبت به هزینه عوارض خروج از کشور است که توسط دولت ایران تعیین شده و در فرودگاه قابل پرداخت می باشد .هزینه های بعدی ، مربوط به اقامت در دبی می باشد که تعیین آن با خود فرد است که سفری با حداقل هزینه می خواهد یا خواهان سفری لاکچری می باشد .این هزینه ها وابسته به انتخاب فرد متغیر است؛ برای مثال انتخاب هتل یا مکانی که قصد اقامت در آنجا را دارد و یا نوع رستورانی که در آن غذا می خورد.

هزینه های سفر به دبی

کلام آخر

دبی شهری زیبا است که توجه مسافران و گردشگران زیادی را از جمله ایرانیان به خود جلب کرده است و درنتیجه آن بیشترین نوع ویزای صادر شده از طرف دولت امارات متحده عربی ، ویزای توریستی دبی می باشد.برای داشتن تجربه ای لذت بخش از سفر خود،به آژانس های مسافرتی معتبری مراجعه کرده و بهترین ها را با مشورت متخصصان و مشاورانشان انتخاب نمایید.برای این کار می توانید به مشاورین ایران امارات پیام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.