ایران امارات

روش گرفتن ویزای تجاری دبی 2024 + در کمترین زمان

ویزای تجاری دبی

روش گرفتن ویزای تجاری دبی 2024 + در کمترین زمان

کشور امارات متحده عربی به منظور پیشرفت در اقتصاد خود قوانین ساده‌ای را جهت سرمایه گذاری و راه اندازی تجارت‌های بین المللی در نظر گرفته است. شهر دبی را یکی از بزرگ ترین و پر رونق ترین قطب تجاری نه تنها امارات بلکه در خاورمیانه می‌توان نام برد. تجار با مزایایی که امارات در اختیارشان قرار می‌ دهد و جهت ارتباط گیری آسان با دیگر تاجران و سرمایه گذاران خارجی ، به این امر علاقه زیادی نشان می‌دهند. در این مقاله قصد داریم در رابطه با نحوه دریافت ویزای دبی از نوع تجاری آن صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

مزایای دریافت ویزای تجاری دبی

  • تجار و سرمایه گذاران، با توجه به شرایط عالی کاری و حمایت دولت امارات و مالیات صفر درصد این کشور، علاقه مند به زندگی یا راه اندازی کسب و کار خود در دبی می‌باشند.
  • در حال حاضر افراد خارجی می‌توانند مالکیت ۱۰۰ درصدی شرکت خود را به دست بیاورند. در این روش می‌توان طی یک پروسه کمتر از یک ماه ، یک شرکت به ثبت برسانند.
  • همچنین این افراد می‌توانند با دریافت اقامت تجاری به راحتی به این شهر سفر کرده و حتی با تحت تکلف قرار دادن اعضای خانواده خود به راحتی در آن زندگی کنند.
  • از دیگر مزایای این شهر برای این افراد، ارتباط برقرار کردن با تجار دیگر کشورها به شمار می آید.

 

دریافت ویزای تجاری دبی

دریافت ویزای تجاری دبی

این ویزا دارای بازه زمانی 1 تا ۶ ماهه می‌باشد که فرد در این مدت زمان اجازه ورود به دبی را جهت تحقیق و بررسی شرایط سرمایه گذاری و تجارت دارد. در صورت اخذ ویزای یک تا شش ماهه باید بر اساس تاریخ ورود به دبی وارد و در پایان مهلت اقامت از آن خارج شد. اگر در این زمان به نتیجه مثبت رسید تا پایان مهلت این ویزا امکان دریافت اقامت طولانی مدت را دارد.مدت زمان ویزای تجاری سه ساله است و متقاضیان می‌توانند تا هر زمان که بخواهند این ویزا را تمدید کنند.هم چنین کارآفرینان با داشتن یک پروژه با حداقل سرمایه 500.000 درهم می‌توانند ویزای 5 ساله امارات را دریافت نمایند که از طولانی ترین زمان داشتن اقامت دبی بشمار می آید.

برای دریافت ویزای تجاری به چه شرایطی نیاز است؟

اشخاص خارجی علاقه مند به دریافت ویزای تجاری که دارای سابقه تجارت یا کارآفرینی موفق و مایل به راه اندازی کسب و کار در دبی هستند امکان دریافت ویزای تجاری دبی را دارند. متقاضیان برای کسب ویزای تجاری نیازمند به اثبات موارد زیر می‌باشند:

  • داشتن پیشینه‌ی کارآفرینی در مدت زندگی کاری خود.
  • جایگاه ارشد مدیریت در یک شرکت استارت آپ و یا سابقه سهامداری در سطح کلان را دارا باشند.
  • گرایش به نقل مکان، تجارت و راه اندازی کسب و کار در شهر دبی را داشته باشند.
  • دارا بودن از یک برنامه مدون و مشخص جهت اجرا کردن کسب و کار در این شهر.

با داشتن شرایط فوق، گرفتن ویزای تجاری صد در صد تایید نمی‌شود. هر یک از این درخواست‌ها جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرند و زمانی که تایید می‌شوند افراد واجد شرایط باید از فیلتر اداره فدرال هویت، شهروندی، گمرک‌ها و امنیت بنادر گذر کنند که شامل عدم سوء پیشینه و معاینات پزشکی است.

بهبود مزایای ویزای تجاری دبی در سال 2024

امارات برای پیشرفت در اقتصاد خود مزایای فریبنده ای را برای سرمایه گذاران و تجار معرفی کرده است.

پردازش سریعتر ویزا

پردازش اعطای ویزا برای سرمایه گذاران به سبب تسهیل فعالیت‌های تجاری خود در امارات سریع تر شده است.

پشتیبانی از کارآفرینان

امارات اشکال مختلفی از حمایت را به کارآفرینان ارائه می‌کند که شامل دسترسی به بودجه، راهنمایی و تسهیلات تجاری می‌شود.

کاهش ملزومات سرمایه گذاری

از مزیت کاهش یافتن الزامات یا شرایط سرمایه گذاری مثل کم شدن مبلغ، جهت سرمایه گذاری برای دریافت ویزا ، افزایش دسترسی برای سرمایه گذاران بالقوه و خاص می‌باشد.

مزیت های ویزای تجاری دبی

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با شرایط دریافت ویزای تجاری دبی صحبت کردیم. شهر زیبای دبی مکانی عالی برای گردش، تحصیل،زندگی، سرمایه گذاری و تجارت است. این شهر با داشتن امکانات بسیاری که در اختیار تجار و کارآفرینان قرار می‌دهد، مقصد بسیار خوبی برای کسب و کار افراد خارجی است. بسیاری از افراد، علاقه مندند که علاوه بر شرکت‌های خود در این شهر دارای شعبه باشند تا بتوانند به راحتی با دیگر سرمایه گذاران خارجی در تعامل باشند. امارات برای توسعه اقتصاد خود در میان جامعه بین المللی از این افراد حمایت زیادی به عمل می آورد.جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای تجاری دبی به مشاورین ما در ایران امارات پیام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.