ایران امارات

روش اقامت دبی که نمی دانید!

روش های اقامت در دبی

روش اقامت دبی که نمی دانید!

همه ما می‌دانیم که امروزه مهاجرت یکی از دغدغه‌های اکثر افراد در زندگی به شمار می‌رود و می‌توان گفت نتیجه این تصمیم مهم در زندگی نقش به سزایی دارد. به همین جهت بسیاری از افراد به دنبال بهترین راه با توجه به شرایط اقتصاد و سرمایه گذاری کشور مقصد برای اقامت هستند.انتخاب کشور مقصد یک امر مهم در مهاجرت تلقی می‌شود. یکی از کشورها که متقاضیان زیادی برای مهاجرت دارد، کشور امارات است. شهر دبی که در کشور امارات واقع شده است از نظر شرایط اقتصادی و سرمایه گذاری و زیبایی و امکانات مورد استقبال بسیاری از افراد برای مهاجرت قرار گرفته است. در ادامه سعی داریم شما را با روش اقامت دبی که نمی دانید و قطعا بهترین راه است را آشنا کنیم.

روش‌‌های اقامت به دبی

روش‌های گوناگونی برای اقامت دبی و امارات متحده عربی وجود دارد. اقامت از طریق خرید خانه، ملک، سرمایه گذاری، تحصیل، ثبت شرکت و کاری از روش اقامت دبی می‌باشد.

اقامت کاری

در شهر دبی اقامت از طریق کار شرایط سخت گیرانه و تقریبا پیچیده‌ای شبیه به اروپا و آمریکا دارد.برای اقامت کاری شما باید از طریق کارفرما با ارائه‌ی مدارک لازم مانند اسپورت، معاینات پزشکی و اجازه کار به اداره کار معرفی شوید.

اقامت تحصیلی

کشور امارات شرایط ویژه‌ای را برای متقاضیان تحصیلی در نظر گرفته است و پذیرش دانش آموزان و دانش جویان مستعد را فراهم کرده است. از شرایط ویزای تحصیلی می‌توان گفت ویزای یک ساله برای دانشجویان صادر می‌کند و در صورت عدم حضور دانشجویان تا مدت 6 ماه ویزا به صورت خودکار باطل می‌شود.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای دانشجویی

  • پاسپورت با اعتبار 6 ماه
  • نامه پذیرش ورود به دانشگاه
  • مدارک تحصیلی مورد نیاز
  • تایید پرداخت شهریه
  • مدارک هویتی مورد نیاز
  • نامه تمکن مالی حداقل یکساله
  • اقامت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

از دیگر روش‌های اقامت دبی سرمایه گذاری از طریق خرید ملک و ثبت شرکت می‌باشد. کسانی که متقاضی این روش اقامت دبی هستند، باید از تمکن مالی کافی برخوردار باشند. جالب است بدانید آمار ثبت شرکت در شهر دبی روز به روز در حال جهش می‌باشد.

اقامت در دبی با ثبت شرکت

مجوزهای مورد نیاز برای ثبت شرکت در دبی

سرمایه گذاران در دبی برای ثبت شرکت، نیاز به اخذ مجوزهای خاص این کشور با توجه به حرفه مورد نظر خود هستند. در ادامه به این مجوزها اشاره خواهیم داشت.

مجوزحرفه ای

افرادی که قصد انجام فعالیت در حرفه‌هایی مانند: پزشکی، امورحقوقی، حسابداری، امور مربوط به تکنولوژی ودیجیتالی دارند، نیازمند دریافت مجوز حرفه ای از جانب کشور امارات هستند.

مجوزتجاری

افرادی که در امور بازرگانی، خرید فروش فعالیت دارند، نیاز به اخذ مجوز تجاری و بازرگانی دارند.

مجوز صنعتی

افرادی که قصد تولید کالا و امور صنعتی را دارند، باید برای اخذ مجوز صنعتی اقدام کنند.

اقامت دبی با خرید خانه با پایین‌ترین قیمت

یکی دیگر از راه‌های اخذ اقامت دبی برای ایرانیان، با خرید خانه امکان پذیر خواهد بود. برای خرید خانه در دبی، خانه باید حداقل ارزشی معادل 750 درهم را دارا باشید. شما با خرید خانه 750 درهم  می‌توانید به مدت 3 سال اقامت کشور امارات را دریافت کنید. اگر به صورت مشارکتی ملکی را خریداری کنید باید ارزش سهم شما همان حداقل 750 درهم باشد. برای اقامت دبی با خرید خانه به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر از تمکن مالی برخودار هستید و قصد سرمایه گذاری در دبی را دارید،با خرید خانه با مبلغ بالاتر شانس خود را برای دریافت اقامت دبی در مدت زمان طولانی بالا ببرید. مطمئِن باشید خرید خانه در دبی برای شما سود زیادی را به همراه خواهد داشت.برای اقامت در دبی با خرید خانه نباید هزینه‌ای که بابت خرید ملک پرداخت می‌کنید از طریق وام تامین شده باشد. خانه ای که خریداری می‌کنید باید پروژه به اتمام رسیده باشد. همچنین در منطقه آزاد دبی واقع شده باشد تا بتوانید موفق به اخذ اقامت دبی با خرید خانه شوید. بهتر است این را هم بدانید که اجازه فروش ملک خریداری شده را به مدت 3 سال نخواهید داشت.

پایین ترین قیمت خانه در کدام مناطق دبی واقع شده است؟

فورجان

یکی از مناطق دبی که پایین ترین قیمت خانه را دارد، می‌توان به فورجان دبی اشاره کرد که شما با مبلغ 440 هزار درهم صاحب خانه لوکس و مبله خواهید شد.

دیره

دیره نیز از مناطقی است که توسعه یافته و دارای متروهای زیرزمینی و مراکز خرید عالی می‌باشد. از نظر موقعیت جغرافیایی در کنار خلیج فارس و نهرسارژ واقع شده است. هزینه زندگی در دیره پایین بوده و از نظر حمل نقل و کشتیرانی فعال می‌باشد.

جمیرا

یکی از مناطقی که از نظر امکانات تفریحی و گردشگری بسیار عالی می‌باشد و هتل‌های لوکسی در این منطقه واقع شده است جمیراست. جمیرا دهکده ای است که در تعطیلات افراد زیادی را جذب خود می‌کند و برای خرید خانه و سرمایه گذاری انتخاب فوق العاده ای خواهد بود.

منطقه اینترنشنال سیتی در دبی

این منطقه پایین ترین قیمت خانه ها را به خود اختصاص داده است. این منطقه در بین مهاجران از محبوبیت ویژه ای برخوردار است و برای افرادی که قصد سرمایه گذاری و اقامت دبی با خرید خانه را دارند، بهترین انتخاب است. معماری جذاب، جاذبه‌های گردشگری مثل پارک سافاری دبی آکادمیک سیتی، معتبرترین شرکت‌های سازنده  و املاک در این منطقه واقع شده است.

مزیت های اقامت در دبی

سخن آخر

برای این که به شما عزیزان در امر مهاجرت، که امری بسیار مهم در زندگی هر فرد به شمار می آید، کمکی کرده باشیم لازم به ذکر است که بدانید تمام خانه‌ها و املاک این کشور از امکانات تفریحی و رفاهی بسیار عالی برخوردار است. از مزایای خرید ملک در دبی به موارد زیر اشاره می‌کنیم.

  • سرعت بالا در توسعه کشور امارات
  • امکان اجاره ملک خریداری شده
  • نرخ سالیانه درآمد بالا با اجاره دادن ملک خریداری شده
  • امنیت بسیار بالای این کشور در مقایسه با کشورهای دیگر
  • پزشکی و درمان کیفیت بالایی دارد
  • کیفیت تحصیلات و دانشگاه‌ها و مدارس بسیار بالا می‌باشد
  • سیستم حمل و نقل بسیار کارآمد
  • ویزای با ارزش برای کشورهای اروپایی و امریکایی
  • امکان اقامت برای تمام اعضای خانواده شما

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ایران امارات در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.