ایران امارات

درخواست ویزای دبی راهنمای جامع شما

ویزای دبی

درخواست ویزای دبی راهنمای جامع شما

برای ورود به کشور دبی و اقامت در این کشور نیاز به اخذ اقامت دبی می‌باشد. شرایط دریافت ویزای دبی نسبت به سایر کشورها اروپایی و آمریکایی بسیار راحت تر است. افراد و ایرانیان زیادی به خصوص به صورت توریستی به این کشور و شهر دبی مسافرت می‌کنند. با توجه به شرایط و امکانات توریستی و از لحاظ نزدیکی به ایران شرایط خوبی را دارد. ویزاها به دو صورت صادر می‌شوند: ویزای سینگل و ویزای مولتیپل .با ویزای مولتیپل شما تا زمان مدت اعتبار ویزا می‌توانید چندین بار به این کشور وارد و خارج شوید. شما با این ویزا محدودیتی برای ورود و خروج ندارد، اما با ویزای سینگل همان طور که از اسمش مشخص است. شما فقط یک بار می‌توانید وارد شوید و بعد از پایان یافتن اعتبار ویزا باید حتما خاک کشور امارت را ترک کنید.

مدت زمان دریافت ویزای دبی چقدر است؟

به غیر از تایم‌های تعطیل مدت زمان صادر شدن ویزا دو الی سه روز کاری می‌باشد و با در نظر گرفتن روزهای تعطیل هفت روز کاری برای صدور ویزا زمان نیاز است.برای پیگیری و استعلام می‌توانید از طریق سایت پیگیری کنید. بهتر است با یک موسسه مهاجرتی و یا آژانس مسافرتی معتبر در ارتباط باشید و با خیال آسوده پیگیری امور خود را به آن‌ها بسپارید.

انواع ویزای دبی

ویزای دبی برای افراد زیر هجده سال تا شصت و پنج سال

افراد زیر 18 سال به هیچ عنوان نمی‌توانند بدون پدر یا مادر ویزا را دریافت کنند. ویزای این سنین باید توسط پدر یا مادر صادر شود. این قانون برای دختران و پسران یکسان می‌باشد. بنابراین افراد زیر هجده سال قادر به دریافت ویزا به صورت انفرادی را ندارند.افراد بالای شصت و پنج سال نیز طبق قوانین مصوب شده جدید نیازی به همراه برای دریافت اقامت ندارند.

به چه صورت ویزا دبی را اخذ کنیم؟

برای دریافت ویزای دبی فرقی ندارد شما ویزای کاری یا تحصیلی یا توریستی را می‌خواهید دریافت کنید. نحوه اقدامات و عملکرد یکسان می‌باشد. در ادامه سعی داریم شما را با آن‌ها آشنا کنیم:

مرحله اول

دریافت فرم درخواست ویزا به صورت اینترنتی می‌باشد.

مرحله دوم

تکمیل فرم و مدارک مورد نظر

مرحله سوم

پیرینت فرم‌های امضا شده

مرحله چهارم

امضا فرم‌ها توسط متقاضی

مرحله پنجم

جمع آوری مدارک خواسته شده

مرحله ششم

ارائه مدارک کامل

ریجکت شدن ویزا دبی

ریجکت ویزای دبی نسبت به سایر کشورها کمتر می‌باشد، اما به دلایل مختلفی ممکن است ویزای دبی ریجکت شود. برخی از علل ممکن مانند علل سیاسی و امنیتی، عدم سلامت فرد باشد. در ادامه دلایلی که باعث می‌شود افراد در لیست سیاه قرار بگیرند را شرح می‌دهیم.

  • دلایل امنیتی
  • تخلف مسافرتی یا مهاجرتی
  • ارائه مدارک جعلی
  • مرتکب به جرم شدن
  • مسائل اخلاقی

ریجکت شدن ویزا

انواع ویزا دبی

ویزای توریستی دبی

این نوع ویزا که یکی از پرطرفدارترین انواع ویزای دبی موقت در دبی است به منظور سفر و گردشگری و برای مدت اقامت کمتر از دو ماه  صادر می‌شود.

ویزای کار دبی

کسانی که پیشنهاد شغلی از یک کارفرما در دبی را دارند و با قصد کار در این شهر را دارند، باید برای دریافت ویزای کار دبی اقدام کنند. مدت اعتبار این ویزا بستگی به کار فرمای شما و نوع شغل شما دارد.

ویزای تحصیلی دبی

آن دسته از افرادی که هدف ادامه تحصیل در شهر دبی را دارند، باید ویزای تحصیلی را از دانشگاه دریافت کنند. این نوع ویزا تا پایان تحصیل اعتبار دارد.

ویزای تجاری دبی

تاجران، موسسان شرکت‌ها و صاحبان کسب و کار تجاری که با هدف تجارت یا راه‌اندازی کسب و کار به این شهر سفر می‌کنند، نیاز به اخذ ویزای دبی دارند. سرمایه‌گذاران، افراد دارای مهارت، نخبه‌ها و دانشجویان نمونه  می‌توانند با دریافت ویزای سبز دبی و بدون نیاز به حمایت کارفرما (کفیل) در این شهر، به مدت 5 سال مجوز اقامت دریافت کنند. این افراد ویزای طولانی‌تری را دریافت می‌کنند و می‌توانند افراد خانواده خود را نیز همراه خود ببرند.

ویزای ترانزیت دبی

اگر قصد سفر به مقصدی دارید که باید از امارات گذر کرده و در فرودگاه دبی فرود داشته باشید، باید ویزای ترانزیت دبی را دریافت کنید.

دریافت ویزای دبی

کلام پایانی

دبی یکی از کشورهایی است که از نظر توریستی و سرمایه گذاری در بین افراد محبوبیت ویژه ای پیدا کرده است. بنابراین برای ورود به این کشور باید اقدام به دریافت ویزا نمایید. ویزاهایی که اکثرا مورد تقاضا قرار می‌گیرند، ویزای توریستی می‌باشد که در زمان‌ها مختلف با اعتبار مختلف صادر می‌شود.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع ویزاهای دبی با کارشناسان ایران امارات در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.