ایران امارات

خرید خانه در دبی به پول ایران با بهترین شرایط

خرید خانه در دبی به پول ایران

خرید خانه در دبی به پول ایران با بهترین شرایط

دبی یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که امروزه افرادی زیادی برای مهاجرت این شهر پر جنب و جوش و پر هیاهو و پول ساز را انتخاب می‌کنند. کشور امارات از نظر سرمایه گذاری، قطب پول ساز در بین کشورها تلقی می‌شود.

تعداد افرادی که دبی را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند، روز به روز در حال افزایش است و در این میان تعداد ایرانیان چند برابر بیشتر از سایر کشورها می‌باشد که برای سرمایه گذاری و خرید ملک دبی را انتخاب می‌کنند.قطعا همه ما و همه کسانی که قصد مهاجرت به کشور دبی و خرید ملک و سرمایه گذاری در این کشور را دارند، مبلغ خرید خانه در دبی به پول ایران برایشان چالش برانگیز خواهد بود.

بهترین و عاقلانه ترین راه برای اخذ اقامت دبی و سرمایه گذاری، خرید خانه در شهر توریستی و گردشگری دبی است. با توجه به امکانات گردشگری و رشد اقتصادی عالی، فرهنگ و آزادی برای سرمایه گذاری محبوبیت خاصی پیدا کرده است.از مزیت‌های خرید خانه در دبی می‌توان به اقتصاد رو به توسعه، اجاره ملک خریداری شده و کسب درآمد عالی از این راه، ارزش پولی بالا در مقایسه با پول ایران، داشتن امنیت بالا در دبی و نبود پیچیدگی در امور اداری و دولتی اشاره کرد.

کدام مناطق در دبی برای خرید خانه مناسب هستند؟

مبلغ خرید خانه در دبی با توجه به منطقه و امکانات متغیر است. برای این که شما بهترین انتخاب را داشته باشید، باید از یک آژانس املاک و مستغلات عالی کمک بگیرید تا بهترین تصمیم را در این امر داشته باشید.

یک مسئله مهم در خرید ملک در دبی شناخت مناطقی است که مهاجران می‌توانند در آن مناطق ملک خریداری کنند. باید بدانید که بعضی از مناطق دارای مالکیت مطلق هستند و کسانی که تابعیت کشور امارات را ندارند، نمی‌تواند ملک در این منطقه خریداری کنند.اکثر افراد برای خرید خانه سعی دارند مناطقی را انتخاب کنند که از نظر امکانات و شرایط رفاهی و دسترسی به وسایل نقلیه برای عبور و مرور راحت‌تر شرایط خوبی را داشته باشد.

خرید خانه در مناطق مختلف دبی

خرید خانه به پول ایران

برای این که بتوانید اقامت دبی را دریافت کنید، باید ملک به ارزش 750هزار درهم باشد. با توجه به نرخ ارز و نوسانات آن باید با توجه به قیمت روز نرخ درهم برای محاسبه دقیق و خرید ملک اقدام کنید. با توجه به این که در تاریخ امروز 29 دی 1402 مبلغ درهم 147 هزار تومان است، یعنی معادل حدودا 11میلیارد به پول ایران باید برای خرید ملک پرداخت کنید. این رقم با توجه به منطقه، امکانات و نوع ملک و متراژ آن متفاوت است.

میانگین نرخ خرید خانه در دبی

هزینه خرید آپارتمان در دبی

میانگین هزینه ماهیانه

یک متر مربع در مرکز شهر

1200 درهم

یک متر مربع دراطراف شهر

850 درهم

مدارک مورد نیاز برای خرید خانه

  • قولنامه نوشته شده بین خریدار و صاحب ملک
  • کپی پاسپورت
  • کپی ویزا
  • اگر متاهل هستید ارائه گواهی ازدواج زوجه (اگر می‌خواهید خانه به نام هر دو باشد)
  • صورت حساب بانکی
  • اثبات تمکن مالی
  • مدارک بیمه آن کشور
  • گواهی پزشکی

بعد از خرید خانه و دریافت اقامت باید حداقل سالی یکبار وارد خاک دبی شوید تا اقامت شما باطل نشود.

 

مدارک مورد نیاز برای خرید خانه

قیمت خانه در دبی

از نظر موقعیت خرید ملک به سه دسته تقسیم می‌شوند: مناطق لوکس نشین و مرکزی، مناطق قیمت متوسط و مناطق با قیمت پایین.

قیمت آپارتمان کوچک در دبی

قیمت آپارتمان در دبی از نظر موقعیت و متراژ متفاوت است. بنابراین بیشترین خواهان با توجه به بودجه و سلیقه ایرانیان آپارتمان‌های دو خوابه هستند. بیشتر آپارتمان‌ها با این ویژگی در جمیرا واقع شده اند که قیمتی حدودا 188 هزار دلار دارد. در منطقه صبحا مبلغی معادل 428 هزار دلار دارد.

قیمت خانه لاکچری در دبی

اگر به دنبال خانه های لاکچری و اکازیون در دبی هستید و می‌توانید مبلغ بیشتری را برای خرید ملک هزینه کنید، پیشنهاد ما به شما منطقه بیزنس بای است که از هزار و صد درهم شروع قیمت آن است و دارای دو خواب لوکس می‌باشد.

قیمت خانه های دوبلکس و ویلایی در دبی

در مناطق جمیرا پارک، فرجان اکثر خانه‌ها ویلایی است و همچنان در حال ساخت و توسعه این مناطق هستند. خرید خانه با این سبک بسته به متراژ و امکانات قیمت‌های متغیری دارد اما حدود قیمت 500 هزار دلار به بالا است.

مزیت‌های خرید ملک در دبی

شاید فکر کنید با خرید خانه در دبی اقامت دائم در دبی را کسب می‌کنید  ولی بهتر هست بدانید که این اقامت موقت هست و شما بعد از خرید ملک هیچ ضمانتی در گرفتن تابعیت این کشور ندارید. بنابراین باید با ذهن باز تصمیم گیری کنید. در ادامه مزایا و معایب خرید خانه در دبی را باهم آنالیز خواهیم کرد.

مزایای خرید خانه در دبی

  • پایین بودن جرایم و امنیت بالا
  • مدرن بودن این شهر در عین کوچک بودن
  • کیفیت بالای زندگی و امکانات عالی
  • وجود فرودگاه‌های بین المللی
  • برای سرمایه گذار مانند کشورهای اروپایی و آمریکایی مالیات بر درآمد وجود ندارد.
  • سیاست‌های تجاری بالا
  • درآمد بالای سالیانه حاصل از اجاره ملک
  • گرفتن اقامت طولانی مدت
  • امکان گرفتن اقامت برای سایر افراد خانواده
  • استفاده از سیستم آموزشی و هم چنین خدمات درمانی

معایب خرید خانه در دبی

اگر بخواهیم به معایب خرید خانه در دبی اشاره کنیم، شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب آن و مخارج بالا در زندگی را می‌توانیم نام ببریم. با توجه به نرخ ارز بالا در مقایسه با پول ایران بهتر هست در یک کشور اروپایی اقدام به خرید خانه و سرمایه گذاری کنید که اقامت دائم هم دریافت کنید.اما این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که با کمترین سرمایه نیز می توانید در نقاطی از دبی که قیمت خانه ارزان تر می باشد،ملک مورد نیاز خودتان تهیه کنید.چرا که سرمایه گذاری حاصل از خرید ملک در دبی (هر چند ملکی کوچک) کاملا به نفع شما خواهد بود.

مراحل خرید ملک در دبی به چه صورت است؟

برای خرید ملک در دبی یا در خود امارات لازم است مراحلی را طی کنید که در اینجا به آنها اشاره خواهیم کرد:

  • ابتدا باید یک برآورد کلی از هزینه هایی که برای خرید ملک در دبی لازم است داشته باشید؛ هم چنین این را نیز بدانید که علاوه بر هزینه ی خود ملک سایر هزینه های جانبی مانند ترجمه مدارک و یا باز کردن حساب بانکی و پرداخت هزینه سایر مجوز های لازم نیز در این امر دخیل می باشد.
  • چنانچه می خواهید اقامت امارات را داشته باشید،باید میزان هزینه ای که برای خرید ملک می کنید،چیزی در حدود 750 هزار درهم باشد.
  • قوانین دولت امارات در زمینه ی اقامت و خرید ملک برای شهروندان خارجی ثابت نیست و ممکن است تغییراتی را داشته باشد،بنابراین سعی کنید برای خرید ملک در دبی به مراکز معتبر و آگاه به قوانین مراجعه کنید تا مشکلی برای شما به وجود نیاید.
  • از صحت و سقم مدارک ملکی که می خواهید آن را بخرید حتما اطمینان حاصل کنید و مدارک را با ملک مورد نظرتان تطبیق دهید.
  • سعی کنید تمامی مبلغ را به صورت یک جا پرداخت نکنید و نصف آن را پس از این که سند به نام شما شد،پرداخت کنید.
  • این نکته را به خاطر داشته باشید که طبق قوانین دولت امارات، به انواع ملک های خریداری شده اقامت دبی تعلق نمی گیرد و شما باید به نوع کاربری ملکی که می خواهید آن را خریداری کنید، دقت نمایید.

معایب خرید خانه در دبی

نتیجه گیری

کشور امارات و شهر دبی یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری و خرید املاک مستغلات است. همان طور که می‌دانید هر ساله سرمایه گذاران زیادی برای ورود به بازار سرمایه گذاری به این کشور می‌روند و سود زیادی را از این امر می‌برند. با بررسی دقیق شرایط و آگاهی از بازار تجارت در دبی می‌توانید تصمیم خوبی بگیرید.جهت سرمایه گذاری و خرید ملک در دبی می توانید با کارشناسان ما در ایران امارات در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.