ایران امارات

خرید اقساطی خانه در دبی + فرصت محدود

خرید اقساطی خانه در دبی

خرید اقساطی خانه در دبی + فرصت محدود

علاقه مندان زیادی در سراسر جهان هستند که رؤیای زندگی در شهر زیبای دبی را دارند . چه بسا این رویا همراه با داشتن خانه ای برای خود ، زیباتر و دلنشین تر می شود . دولت امارات برای تحقق بخشیدن به آرزوی خانه دار شدن شهروندان خود و همچنین افراد خارجی با امکان خرید اقساطی خانه در دبی ، این مسیر را هموارتر ساخته است .با پییشرفت دبی در اقتصاد، صنعت ساخت و ساز،با استفاده از شرایط اقساطی ، زمینه ای عالی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی که نیاز به اخذ اقامت دبی از این طریق هم دارند، فراهم شده و در نتیجه بازار املاک در دبی بسیار پر رونق شده است.

مزیت های خرید اقساطی خانه در دبی

پیش از آشنایی با روش های خرید اقساطی خانه در دبی ، شما را با مزایای آن آشنا خواهیم کرد.

  1. افزایش توان خرید خانه ای با شرایط ایده آل و امکانات بیشتر در منطقه دوست داشتنی از شهر دبی
  2. امکان خرید خانه برای افرادی که قدرت مالی خرید آن را ندارند.
  3. دریافت اقامت دبی از روش خرید ملک
  4. مدیریت بهینه و عدم تحمیل فشارها در زمینه‌های مالی و اقتصادی
  5. پرداخت در بازه زمانی مناسب ، وابسطه به شرایط هر شخص
  6. با گذشت زمان ، قیمت ملک در دبی رو به افزایش می باشد.
  7. استراتژی‌های تجاری موثر در دبی

معایب خرید اقساطی

تنها عیب خرید اقساطی خانه در دبی این است که ، شرایط مالی فرد تغییر کرده و در بازه زمانی معین شده نتواند اقساط را پرداخت نماید. با داشتن برنامه ریزی های مالی مناسب از این عمل می توان جلوگیری کرد.

روش های خرید اقساطی خانه در دبی

خرید خانه به صورت اقساطی برای اشخاصی که نمی توانند هزینه خرید را یکجا بپردازند راهی بسیار مناسب می باشد که با در نظر گرفت شرایط مالی خود یکی از شیوه های خرید اقساطی را انتخاب می نماید. چهار نوع روش وجود دارد که به شرح زیر می باشند.

1.پرداخت وجه پس از تحویل

این روش در میان سرمایه گذاران و فروشندگان جایگاه خوبی را دارد و هر دو از این روش به خوبی سود می برند.در این طرح مبلغی از ملک با توافق طرفین از سوی خریدار به فروشنده داده شده و خریدار می تواند در منزل خود ساکن شود و در بازه زمانی بین 3 تا 10 مابقی مبلغ را تسویه نماید.نکته قابل اهمیت در این روش این است که به خریدار اجازه داده می شود تا ملک خود را تا قبل از تسویه کامل، اجاره بدهد.

2.پرداخت طرح به صورت۱۰/۹۰

افرادی که توانایی پرداخت 10٪ قیمت خانه را به عنوان پیش پرداخت دارند و می  توانند 90٪ مانده از هزینه خرید خانه را به صورت قسطی و با توجه به شرایط توافقی میان خود و فروشنده دارند ، این یک روش ایده آل به شمار می آید. امروزه این روش در میان خریداران ملک بسیار محبوب واقع شده است .

خریدخانه اقساطی در دبی

3.پرداخت اقساط تا زمان تحویل

همانند روش قبلی ابتدای کار باید درصدی از مبلغ به فروشنده پرداخت شود با این تفاوت که اندازه درصد پیش پرداخت با توافق طرفین 50-50 ، 60-40 ، 70-30 می باشد. و پس از تحویل خانه مابقی پرداخت می گردد. هینطور این روش برای خانه های در حال ساخت هم پیشنهاد می شود که با توجه به روند کار مبالغ پرداخت شده و در زمان دریافت خانه تسویه کامل صورت می گردد.نکته حائز اهمیت این است که خریدار امکان دریافت وام بانکی یا خصوصی برای پرداخت هزینه مانده را دارد.

خرید خانه در دبی

 

4.اجاره ملک به شرط مالک شدن آن

در این روش با بستن قراردادی میان خریدار و فروشنده  ، خریدار میتواند به عنوان مستاجر در آن خانه زندگی کرده و هزینه اجاره هم در کنار اقساط خرید آن بپردازد. باید به این نکته توجه کرد که با اضافه شدن پیش پرداخت به هزینه اجاره آن قیمت آن نسبت به بازار مسکن بیشتر خواهد شد و امکان دریافت وام برای خریدار جهت تهسیل در امور مالی فراهم خواهد بود.

سخن پایانی

برای خرید اقساطی خانه در دبی نیازی نیست که افراد حتما اقامت دبی را داشته باشند. تفاوت میان شخصی که اقامت دارد با شخصی که ندارد تنها در نحوه پیش پرداخت ها تاثیر گذار می باشد.با استفاده از روش های گفته شده در خرید خانه به صورت اقساطی ، اکثر افراد توانایی خرید را خواهند داشت.برای خرید در شهر زیبای دبی ، بهترین کار مشورت گرفتن از افراد و متخصصانی است که می توان به آن ها اعتماد کرد.مشاورین ایران امارات به خوبی می توانند پاسخ گوی سوالات شما در این زمینه باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.