ایران امارات

ثبت شرکت در دبی چقدر هزینه دارد؟

هزینه ثبت شرکت در دبی

ثبت شرکت در دبی چقدر هزینه دارد؟

کشور امارات متحده عربی که در غرب آسیا واقع شده است. این کشور به دلیل موقعیت استراتژیک عالی و رشد اقتصادی فوق العاده در این منطقه، تبدیل به یکی از مناطق اصلی جهت سرمایه‌گذاری بین‌المللی شده است. سرمایه گذاری در این کشور به روش‌های مختلفی اعم از: سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک، کارآفرینی در این کشور، سرمایه‌گذاری در صندوق‌های مالی و ثبت شرکت در این کشور امکان‌پذیر است. اگر شما هم قصد دارید از طریق ثبت شرکت به سرمایه‌گذاری در این کشور بپردازید؛ در این مقاله با ما همراه باشید تا بررسی کنیم ثبت شرکت در دبی چقدر هزینه دارد.

ثبت شرکت در دبی

همانطور که گفته شد ثبت شرکت در دبی یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری در کشور امارات می‌باشد. با ثبت شرکت در دبی می‌توان اقامت ۲ ساله کشور امارات را دریافت کرد. گفتنی است که این اقامت قبلا ۳ ساله صادر می‌شد، اما اخیرا تبدیل به اقامت ۲ ساله شده است. لازم است بدانید اقامت کشور امارات در منطقه آزاد دبی برای ایرانیان ممکن است ریسکی باشد، اما ثبت شرکت در این منطقه زمانی توصیه می‌شود که کسب و کار بسیار بزرگی دارید و قصد دارید معافیت مالیاتی دریافت کنید و باید جهت دریافت اقامت کشور امارات، در منطقه اصلی دبی نیز مجدد ثبت شرکت را انجام دهید.نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که به منظور کم کردن هزینه‌ها به هیچ عنوان از گروه‌های دو نفره یا سه نفره که هیچ یک از افراد را نمی‌شناسید، ثبت شرکت نکنید چرا که برای تمدید آن شرکت و همچنین تمدید لایسنس در دبی ممکن است به مشکل برخورد کنید. علت دیگر آن این است که اگر هر کدام از افراد شرکت بدون آن که شما اطلاع داشته باشید مرتکب خلافی شوند، شما نیز در این خلاف شریک بوده و مسئول هستید.

مراحل ثبت شرکت در دبی

ثبت شرکت در دبی چقدر هزینه دارد؟

لازم است بدانید ثبت شرکت در دبی به عوامل مختلفی بستگی دارد. ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان به سه شکل حرفه‌ای، تجاری و تجارت عمومی صورت می‌گیرد. در ادامه قصد داریم به بررسی هر یک بپردازیم. پیش از آن باید به این نکته اشاره کرد که این هزینه‌ها در زمان نگارش این مقاله به این صورت می‌باشد و ممکن است در طی زمان دستخوش تغییراتی شود.

هزینه ثبت شرکت حرفه‌ای

این هزینه‌ها شامل هزینه‌های دولتی و هزینه حق الزحمه آژانس یا وب سایتی که شما از طریق آن ثبت شرکت را انجام می‌دهید، می‌باشد. هزینه وب سایت ممکن است متغیر باشد اما در اینجا به یک حداقل اشاره می‌کنیم.

بررسی هزینه‌های دولتی ثبت شرکت حرفه‌ای

این هزینه‌ها شامل درخواست موافقه ثبت و تاییدیه کاربر و نام کاربری، همچنین تاییدیه امنیت به ازای هر یک از افراد می‌باشد. هزینه مواردی که ذکر شد به ترتیب ۱۱۵، ۶۰۰ و ۱۲۰ درهم می‌باشد. هزینه‌های دیگر شامل موافقه اداره اقتصادی دبی و رزرو نام شرکت بوده که به ترتیب ۱۰۰۰ و ۶۷۵ درهم می‌باشد. نوع لایسنس شرکت که به نوع فعالیت آن و تعداد شرکا بستگی دارد. دریافت کارت تاسیس شرکت تقریبا ۴۷۶ درهم هزینه دارد. به منظور درخواست ویزای کار با توجه به حضور شما داخل یا خارج کشور امارات هزینه معادل ۵۰۰ تا ۱۱۲۵ درهم نیاز است که پرداخت شود.هزینه اجاره دفتر مجازی نیاز به پرداخت هزینه‌ای معادل ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ درهم می‌باشد. سایر هزینه‌ها عبارت است از مدیکال چک که ۳۱۱ درهم هزینه دارد و هزینه انگشت نگاری که ۳۸۳ درهم می‌باشد. به صورت کلی تمام هزینه‌های اقامت هر شریک جهت موافقه مهاجرتی و دریافت آیدی کارت معادل ۴۰۰۰ درهم می‌باشد. لازم است بدانید که هر کدام از مواردی که در بالا ذکر شد اگر از سوی اداره اقتصادی با تکرار مجدد همراه شود نیاز است که تمامی این مبالغ مجددا پرداخت گیرد.

هزینه حق الزحمه آژانس یا وب سایت ثبت شرکت

همانطور که گفته شد این هزینه برای وب سایت‌ها و آژانس‌های مختلف متفاوت می‌باشد و نیاز است که قبل از پرداخت این هزینه حتما آن را از شرکت مورد نظر استعلام کنید. اما به صورت کلی برای آن مبلغی بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ درهم در نظر گرفته شده است.

هزینه ثبت شرکت تجاری

شرکت‌های تجاری به معرفی کفیل اماراتی نیازی ندارند و هزینه‌های ثبت شرکت تجاری نیز شامل هزینه‌های دولتی و هزینه حق الزحمه می‌باشد. لازم است بدانید که هزینه حق الزحمه همانند مورد بالا بوده بنابراین در اینجا آن را تکرار نمی‌کنیم.در اینجا هزینه‌های ثبت شرکت، شامل هزینه ثبت شرکت انفرادی، هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود با مجوز تجارت، هزینه ثبت شرکت عمرانی و هزینه شرکت با مسئولیت محدود با مجوز عمومی می‌باشد.

هزینه ثبت شرکت انفرادی

به منظور ارائه نام تجاری نیاز به پرداخت ۷۷۶ درهم می‌باشد. برای ارائه تاییدیه اولیه نیاز به پرداخت ۲۵۷ درهم می‌باشد. به منظور اجاره دفتر تجاری نیاز به پرداخت ۱۰ هزار درهم می‌باشد. برای دریافت مجوز باید باید ۸۰۰۰ درهم پرداخت کنید و به صورت کلی مجموع هزینه‌های یک شرکت انفرادی ۱۹،۰۳۳ درهم می‌باشد.

هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود با مجوز تجارت

به منظور ارائه نام تجاری نیاز به پرداخت ۷۷۶ درهم است. برای ارائه تاییدیه اولیه نیاز به پرداخت ۲۵۶ درهم است. برای اجاره دفتر تجاری باید ۱۰ هزار درهم پرداخت کنید. به منظور اخذ مجوز نیاز به پرداخت ۱۳ هزار درهم است. به صورت کلی مجموع هزینه‌های ثبت شرکت محدود با مجوز تجارت نیاز به پرداخت ۳۴،۰۳۳ هستید.

هزینه ثبت شرکت عمرانی

به منظور ارائه نام تجاری نیاز به پرداخت ۷۷۶ درهم است. برای ارائه تاییدیه اولیه باید ۲۵۶ درهم پرداخت کنید. برای اجاره دفتر تجاری نیاز به پرداخت ۷۰۰۰ درهم است. به منظور اخذ مجوز باید ۹۰۰۰ درهم پرداخت کنید. به صورت کلی مجموعه هزینه‌های ثبت شرکت عمرانی ۱۷،۰۳۳ درهم می‌باشد.

هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود با مجوز عمومی

به منظور ارائه نام تجاری نیاز به پرداخت ۷۷۶ درهم است. برای ارائه تاییدیه اولیه نیاز به پرداخت ۲۵۶ درهم است. برای اجاره دفتر تجاری نیاز به پرداخت ۱۰ هزار درهم می‌باشد و برای اخذ مجوز نیاز به پرداخت ۳۰ هزار درهم می‌باشد. به صورت کلی مجموعه هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود با مجوز عمومی ۴۱،۰۳۳ درهم می‌باشد.

هزینه ثبت شرکت تجارت عمومی

برای ثبت شرکت یک کسب و کار عمومی موارد‌ مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرد. به منظور ثبت شرکت یک نفره با مالکیت ۱۰۰ درصد و دریافت اقامت دبی باید ۳۹،۵۰۰ درهم پرداخت کنید. به منظور ثبت شرکت دو نفره و دریافت اقامت دبی نیاز به پرداخت ۴۵،۵۰۰ درهم است. لازم است بدانید که شرکت‌های سه نفره به دلیل آن که به خاطر نفر سوم احتمال ریجکتی وجود دارد و ممکن است به مشکل بر بخورید، بنابراین توصیه نمی‌شود.

هزینه ثبت شرکت های مختلف

سخن پایانی

در این مقاله با هزینه‌های مختلف ثبت شرکت در دبی آشنا شدید و دانستید که ثبت شرکت در دبی چقدر هزینه دارد. اگر قصد سرمایه‌گذاری در دبی از طریق ثبت شرکت را دارید بهتر است پیش از آن که با هزینه‌های پیش رو مواجه شوید، بودجه خود را مشخص کرده و بدانید که چقدر قصد هزینه کردن دارید. پس از آن می‌توانید با دریافت یک مشاوره‌ی عالی از متخصصین ایران امارات مسیر خود را جهت ثبت شرکت در این شهر زیبا هموارتر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.