ایران امارات

ثبت شرکت بازرگانی در دبی + با بهترین وکلای حقوقی

ثبت شرکت بازرگانی در دبی

ثبت شرکت بازرگانی در دبی + با بهترین وکلای حقوقی

شهر دبی، با وجود سیاست های عالی و بستر ایده آل اقتصادی و تجارتی که دارد توجه همه تجار، سرمایه گذاران و کار آفرینان خارجی را به خود جلب کرده است.دبی به سبب بازار رو به رشد خود، و وجود تجارت های قوی و بین المللی، همچنین حمایت های بسیار از سرمایه گذاران خارجی از جمله دریافت مالیات های کم یا ارائه اقامت و … ، جهت توسعه شرایط اقتصادی، محل مناسبی برای کار آفرینی یا ثبت شرکت و تاسیس شعبه های خارجی برای شرکت ها می باشد. ثبت شرکت در دبی از نوع بازرگانی نیز، ‌از مزایای بسیاری برخوردار می باشد که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

چگونگی ثبت شرکت بازرگانی در دبی

باید با توجه به نوع فعالیت، جهت راه اندازی هر کسب و کاری در دبی، مراحل قانونی طی شده و مجوز لازم را دریافت نمود.

یکی از روش های فعالیت و سرمایه گذاری مطمئن در دبی، ثبت شرکت می باشد که بر اساس قوانین وضع شده در امارات باید عمل نمود تا به راحتی و درست به هدف رسید.باعث خوشنودی است که برای دریافت مجوز های ثبت شرکت در دبی که شامل انواع مختلفی از جمله مجوز حرفه ای، تجاری و صنعتی می باشد، مراحلی آسان در پی دارد و نیازی نیست به آن جا زیاد سفر و زمان بسیاری را برایش صرف کرد.به همین سبب است که در میان روش های متعددی که برای اخذ اقامت در دبی وجود دارد ثبت شرکت از بی دردسر ترین و محبوب ترین ها به حساب می آید.

ضرورت اخذ مجوز تجاری

برای ثبت و تاسیس یک شرکت تجاری جهت واردات و صادرات که گستردگی وسیعی در این زمینه از جمله پوشاک، خوراک، تجهیزات، خودرو، طلا و … دارد، نیازمند دریافت مجوز تجاری می باشد.قابل ذکر است که برای خرید و فروش در حوزه املاک نیز،‌ مجوز تجاری الزامی می باشد.

انواع ثبت شرکت بازرگانی در دبی

امروزه ثبت شرکت بازرگانی در دبی در میان سرمایه گذاران خارجی بسیار رواج پیدا کرده است که شامل انواع مختلفی می باشد. در ادامه آن ها را نام برده و به اختصار توضیح داده ایم.

شرکت های قلمرو اصلی در دبی

از شرکت های قلمرو اصلی با نام شرکت های LLC نیز یاد می شود که در دپارتمان توسعه اقتصادی دبی ثبت شده و از شرکت های شخصی حقوقی محسوب می گردند که علاوه بر نامحدود بودن فعالیت های تجاری در داخل و خارج از امارات، امکان تجارت شرکت های قلمرو اصلی و شرکت های مناطق آزاد به طور غیر مستقیم فراهم می باشد.از مزیت های پر اهمیت در ثبت شرکت های قلمرو اصلی می توان به این اشاره داشت که دیگر نیازی نیست همانند سال های قبل از 2020، میزان 51 درصد از تجارت یا کسب و کار خود را با فردی محلی به عنوان حامی، شریک شوید بلکه امکان مالک بودن 100 درصد آن برای سرمایه گذاران خارجی مهیا می باشد.

شرکت های منطقه آزاد دبی

شرکت های منطقه آزاد دبی همانطور که از اسمش هم پیداست باید در یکی از مناطق آزاد دبی ثبت گردد و با وجود معایبی همچون ناتوان بودن در تجارت با شرکت های اصلی و وابسته بودن به یک توزیع کننده محلی برای انجام این کار، از مزایایی از جمله ٪100 مالکیت خارجی، معافیت از مالیات، امکان برگرداندن تمام سود و سرمایه به مالکان این نوع شرکت های تجاری برخوردار می باشد.

شرکت های فرا ساحلی دبی

این امکان برای سرمایه گذاران خارجی وجود دارد تا شرکت دریایی خود را در مناطقی از جمله سازمان مناطق آزاد جبل علی ( JAFZA )، منطقه آزاد عجمان یا مرکز شرکت بین الملی راس الخیمه ( RAKICC ) تاسیس و ثبت نمایند. نکته مهم در این مدل از شرکت ها این است که شرکت های فرا ساحلی امکان فعالیت تجاری در امارات را ندارند.صاحبان این نوع شرکت ها، از مزایایی شامل100٪ مالکیت خارجی، معافیت از مالیات، مقرون به صرفه و امکان دسترسی به بازار های جهانی، بهره مند می باشند. اگر بخواهیم به طور کلی از مزایای آن بگوییم باید به موارد زیر هم اشاره کنیم.

  • تشکیل شرکت های هلدینگ
  • خریداری املاک و مستغلات
  • ثبت حق چاپ و ثبت اختراع
  • امکان تجارت و خدمات مشاوره بین المللی
  • گسترش تجارت بدون سرمایه گذاری های کلان

ثبت شرکت در دبی

شرکت های خشکی دبی

به شرکت هایی که در سرزمین و قلمرو اصلی دبی به وجود می آیند شرکت های خشکی گفته می شود. در گذشته سرمایه گذاران خارجی تنها می توانستند 49 درصد از مالکیت این شرکت ها را داشته باشند و 51 درصد بقیه آن را باید با یک شخص یا سرمایه گذار ملی به ثبت برسانند اما با گذر زمان این قانون دست خوش تغییرات گشت و امکان مالکیت 100 درصدی برای شخص خارجی به وجود آمده است.

مزایای ثبت شرکت بازرگانی در دبی

در کنار معایب ثبت شرکت که در برخی کسب و کارها دارای محدودیت می باشد و همچنین محدودیت های تجاری در مناطق آزاد می باشد، مزایای بسیاری دارد که برای متقاضیان و سرمایه گذاران خارجی در دبی بسیار مناسب می باشد. از مهم ترین مزیت های آن می توان موارد زیر را نام برد:

  • سریع بودن امر ثبت شرکت
  • مالکیت کامل تجارت برای سرمایه گذار خارجی
  • وجود بیش از 30منطقه آزاد در دبی
  • وجود مزایا و منعطف بودن مالیات
  • امکان دریافت اقامت دبی با ثبت شرکت برای متقاضی و خانواده اش
  • موقعیت بسیار مناسب جغرافیایی دبی جهت تجارت

مدت زمان ثبت شرکت بازرگانی در دبی چقدر است؟

وقتی می گوییم ثبت شرکت به سرعت انجام می پذیرد یعنی این امکان وجود دارد تا متقاضی که تمامی شرایط ثبت شرکت در دبی را دارا می باشد و همه مراحل را به درستی و کامل انجام دهد، می تواند بین 2 الی 4 هفته و در بعضی موارد یک تا دو روز شرکت بازرگانی خود را ثبت نماید.

 ثبت شرکت بازرگانی در دبی با بهترین وکلای حقوقی

برای پیمودن تمامی مراحل قانونی گفته شده برای ثبت شرکت بازرگانی در دبی و همچنین دریافت مجوز تجاری، از طریق روش های درست و بدور از خطا لازم است تا از مشاوره ها و تخصص های بهترین وکلای حقوقی ما برخوردار شوید.

مزیت های ثبت شرکت در دبی

سخن آخر

جهت سرمایه گذاری هوشمندانه در شهر دبی که اقتصاد آن همواره پیشرفتی صعودی در پیش داشته است و دریافت مزایایی همچون اخذ اقامت در این شهر پر هیاهو و جذاب، ثبت شرکت بازرگانی در دبی از برترین روش ها می باشد.کافیست برای دریافت مشاوره های دقیق تر و کسب آگاهی بیشتر با مشاوران حرفه ای در ایران امارات تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.