ایران امارات

تجربه زندگی در دبی + از زبان مشتریان مان بشنوید!

تجربه زندگی در دبی

تجربه زندگی در دبی + از زبان مشتریان مان بشنوید!

در این مقاله، قصد داریم درباره تجربه زندگی و اقامت در دبی، با توجه به جمع آوری تجربیات مشتریان در این چند سال، برای شما بگوییم.

از آنجا که دبی بهترین منبع کسب درآمد در میان مردم جهان شناخته می شود، افراد زیادی به مهاجرت به دبی فکر می کنند. شاید شما از آن دسته از افرادی باشید که بخواهید از تجربیات دیگران در رابطه با مهاجرت به دبی آگاه بشوید، پس بیایید از بعد های مختلف به تجربیات مشتریان نگاهی بیندازیم.

موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی دبی

اگر از افرادی که تجربه زندگی در دبی را داشته اند، در مورد آب و هوا سوال کنید، قطعا اولین جوابی که به شما می دهند و شاکی از آن هستند گرمای هوا است. البته تابش زیبای نور خورشید در کنار سواحل و زیبایی های آن شما را محو تماشا می کند.

شاید گرمای هوا در بیشتر ماه های سال در دبی زیاد باشد اما باید این نکته را در نظر داشته باشید با توجه به اینکه دبی از پیشرفته ترین و لوکس ترین شهر های جهان شناخته می شود امکانات فراوان و متنوعی دارد که شما را از شر گرمای دبی در امان نگه می دارد.

تکنولوژی های پیشرفته دبی

تحول ناگهانی تکنولوژی در دبی، از سال 2013 باعث شده است، افرادی که قبل از آن تجربه زندگی در دبی را داشته اند، انگشت به دهان بمانند.

پیشرفت تکنولوژی و ارتقا هوش مصنوعی و حمایت از استارت آپ ها باعث شده است دبی به شهری تبدیل شود، که با شهر های پیشرفته دنیا در رقابت باشد و حتی جلوتر از آنان باشد.

موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی دبی

فرصت های شغلی و میزان درآمد در دبی

از دیگر سوالات رایج که از کسانی که تجربه زندگی در دبی را دارند می توان پرسید میزان درآمد و شغل های آن ها می باشد. دبی از آنجا که یکی از مهم ترین هفت شیخ نشین کشور امارات میباشد باعث شده است به شهری ثروتمند تبدیل شود. همین امر باعث فراوانی شغل در تخصص های مختلف و درآمد های بالا شده است.

اگر شما قصد دارید در یکی از لوکس ترین شهرهای جهان شغلی داشته باشید که نیازی به پرداخت مالیات نباشد دبی انتخاب خوبی می باشد.

از آنجا که امارات کشوری نفت خیز میباشد، باعث شده است، هزینه های ناشی از درآمد فروش نفت را در راه پیشرفت فناوری های نوین و کارآفرینی مصرف کند.

همچنین به دلیل وجود زیرساخت های عالی دولت امارات و تبلیغات فراوان دولت برای روی آوردن افراد مستعد و نخبه به دبی باعث شده است دبی مقصد بسیاری از افراد آینده نگر و با استعداد باشد.

اخذ مجوز در دبی

یکی دیگر از تجربیاتی که افرادی که تجربه زندگی در دبی را داشته اند اخذ مجوز برای انجام بسیاری از کار ها می باشد. مثلا یکی از موارد این است که برای خرید مشروبات الکلی، باید مجوز های لازم را دریافت کنید.

ادیان مختلف در دبی

ادیان مختلف در دبی

با اینکه دین رسمی دبی اسلام است اما با این حال حکومت اسلامی به راحتی ادیان دیگر را پذیرا می باشند و حتی خرید و فروش مشروبات با اخذ مجوز، آزاد است.

تفریحات متنوع در دبی

اگر از تفریحات دبی، از کسی که تجربه زندگی در دبی را داشته است سوال کنید، از باشگاه های ساحلی خصوصی می گوید که بسیاری از مهاجران برای تفریح به آن باشگاه ها می پیوندند. همچنین رستوران ها و کافه ها و بار های لوکس یکی از تفریحات جذاب دبی محسوب می شود.

پرواز های بین المللی در دبی

یکی دیگر از مزیت های دبی و تجربه زندگی در دبی، پرواز های متنوع و فراوان به سراسر نقاط جهان، بدون دردسر می باشد.

از آنجا که پرواز های فراوانی به آمریکا و استرالیا دارد، بسیاری از افراد مقصد امارات را انتخاب می کنند.

رانندگی بی احتیاطانه در دبی

رانندگی بی احتیاطانه در دبی

با وجود سخت گیری ها و قوانین راهنمایی رانندگی اکثر رانندگان سرعت بالایی دارند و لایی کشی در دبی زیاد است. پس برای زنده ماندن در جاده های دبی باید بسیار محتاطانه رانندگی کنید.

بهداشت و درمان در دبی

دبی در علم پزشکی نیز پیشرفت زیادی کرده است و از مدرن ترین تجهیزات برای بیمارستان ها و کلینیک ها استفاده می شود. تجربه ی زندگی در دبی به بسیاری از مهاجران ثابت کرده است، باید برای استفاده از این امکانات بیمه شخصی و بیمه درمانی داشته باشند؛ در این صورت می توانند از خدمات درمان و پزشکی دبی بهره مند شوند.

مشتریان ما

شما می‌توانید از آب و هوای خوب، فرهنگ و تاریخ غنی، معماری بی‌نظیر، خرید و تفریحات متنوع، غذاهای خوشمزه و امنیت بالا در دبی لذت ببرید. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه است که در دبی زندگی کنید، بهترین راه این است که از زبان مشتریان مان بشنوید! مشتریان مان افرادی هستند که با ما همکاری کرده‌اند و از خدمات ما برای خرید یا اجاره خانه، اخذ اقامت، تأسیس کسب و کار، گرفتن وام و سایر نیازهای خود استفاده کرده‌اند. آن‌ها با شما تجارب و نظرات خود را در مورد زندگی در دبی به اشتراک می‌گذارند و شما را در تصمیم‌گیری خود یاری می‌کنند.

– من دو سال است که در دبی زندگی می‌کنم و باید بگویم که عاشق این شهر شده‌ام. دبی همه چیز را دارد: خورشید، ساحل، برج‌های بلند، مراکز خرید، پارک‌های تفریحی و فرهنگ‌های متنوع. من در دبی به رویای خود از یک زندگی لوکس و مدرن دست یافتم و همچنین با دوستان خوبی از کشورهای مختلف آشنا شدم. دبی واقعاً یک شهر جذاب و پویا است.

– من به عنوان یک کارآفرین به دبی آمدم و بعد از چند ماه تصمیم گرفتم که در اینجا بمانم. دبی یک شهر بازار است که فرصت‌های بسیار زیادی برای کسب و کار وابسته به فناوری، خدمات، تجارت و گردشگری فراهم می‌کند. من در دبی توانستم شبکه‌ای قوی از همکاران، مشتریان و شرکای تجاری بسازم و همچنین از پشتیبانی حکومت و سازمان‌های محلی برای رشد کسب و کار خود بهره ببرم. دبی یک شهر پویا و پررونق است.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم از تجربه زندگی در دبی توسط مشتریان مان برای شما به صورت کلی بگوییم. اگر قصد مهاجرت به دبی دارید لازم است با تحقیق و پرسش از کارشناسان ایران امارات یا افراد با تجربه تصمیم نهایی را بگیرید.

اگر با شرایطی که در این مقاله برای شما گفته شد میتوانید کنار بیایید پس می توانید دبی را به عنوان مقصد نهایی انتخاب کنید.

2 پاسخ

  1. سلام! من مریم هستم. 5 ساله که توی دبی زندگی می‌کنم. اولش سخت بود، ولی الان عادت کردم و خیلی دوستش دارم.

    توی دبی کار خوب گیر میاد، زندگی خوبه، آدم‌های مختلف از همه جای دنیا رو می‌بینی و کلی جاهای تفریحی داره.

    فقط گرونیه و تابستون‌ها خیلی گرمه. ولی خب، همه چی یه قیمتی داره دیگه!

    اگه می‌خوای به دبی بیای، اول یه تحقیق حسابی بکن، عربی یاد بگیر و پول زیاد با خودت ببر.

    آخرش خودت باید تصمیم بگیری که دبی برات خوبه یا نه.

  2. من رضا هستم. سه ساله که تو دبی زندگی می‌کنم. و از طریق سایت ایران امارات تونستم اقامت دبی رو بگیرم.

    اینجا پر از برج و مرکز خرید بزرگه و کلی کار هست برای آدم‌های با هر مهارتی. از آدمای مختلف دنیا اینجا پیدا میشه، هوا هم گرمه و کلی جای دیدنی داره.

    البته زندگی اینجا یکم گرونه، ولی اگه حقوق خوب بگیری میشه کنار اومد. فقط باید گرمای هوا و دلتنگی برای خونه رو تحمل کنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.