ایران امارات

بهترین قیمت ویلا در دبی لوکس+مناطق مختلف

قیمت ویلا در دبی

بهترین قیمت ویلا در دبی لوکس+مناطق مختلف

نام دبی برای اکثر آدم‌ها تداعی کننده برج های بسیار بلند با معماری‌های بسیار خاص و مدرن است. این شهر زییا با جذابیت‌هایش در کنار امنیت بالا و پیشرفت اقتصادی خود، مقصدی رویایی برای مهاجرین و سرمایه گذاران است.بسیاری از این افراد با داشتن حداقل سرمایه معادل ۷۵۰ هزار درهم می توانند، ملکی را خریده و از طریق آن اقامت دبی را دریافت کنند. در این مقاله قصد داریم در رابطه با قیمت ویلا در دبی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

قیمت ویلا در دبی حدودا چقدر است؟

برای داشتن مکانی خصوصی‌تر و لاکچری‌تر از آپارتمان برای زندگی در دبی ، بهترین انتخاب خرید ویلا است. در مناطق مختلفی از دبی ویلاهایی وجود دارد که با توجه به شرایط متفاوت، قیمت آن‌ها نیز فرق دارد. برای خرید یک ویلای معمولی در دبی حدودا به 2.8 میلیون درهم یا معادل 760 هزار دلار پول نیاز است.

مزایای ویلادر دبی

عوامل موثر بر قیمت ویلا در دبی

از نکات مهم سرمایه گذاری و خرید ویلا تعیین هزینه و قیمت آن است. که کم یا زیاد شدن هزینه خرید ویلا به عواملی از جمله موقعیت ویلا، متراژ، تعداد اتاق ها، امکانات رفاهی و حتی شرکت سازنده و دیگر جزئیات آن بستگی دارد.در دبی محل‌های لوکسی هستند که تفاوت قیمت بسیاری با دیگر محل‌های متوسط و معمولی دارد.

بهترین مناطق برای خرید ویلا در دبی کدامند؟

اکثر مناطق خانه‌های ویلایی در دبی محله‌های معروفی هستند که تعدادی از آن ها عبارت اند از:

محله جمیرا

از لوکس‌ترین محله‌های دبی می‌توانیم محله جمیرا را نام ببریم که بسیاری از افراد نام آن را شنیده اند. این منطقه به زیبایی ساحلش معروف است و برج العرب از مهم ترین برج های دبی در آن قرار دارد.

 دبی لند

یکی از پرطرفدارترین مناطق دبی است که دارای ویلاهای پیشرفته وجذابی است که دارای امکانات تفریحی و ورزشی است، دبی لند می‌باشد.

 میردیف

محله ای به دور از هیاهوی شهر دبی است. برای داشتن ویلا در میحطی آرام، میردیف از بهترین انتخاب‌ها است.

 میدان

برای دسترسی آسان و سریع به امکانات شهر میدان پیشنهادی عالی است. زیرا در مرکز دبی قرار دارد و رشد سریع این منطقه سرمایه گذاران را به خود علاقه مند ساخته است.

 دبی مارینا

در کنار ساحل زیبای مارینا و آپارتمان‌های زیاد آنجا، ویلاهای مجلل بسیاری وجود دارد که منظره ای زیبا را به تصویر می‌کشد.

 ام سقیم

ام سقیم منطقه ای قدیمی است که آن را به پنج بخش فرعی تقسیم می‌کنند و دارای تعداد ویلاهای بسیار و متنوعی می‌باشد.

البراری

یکی از دوست داشتنی‌ترین قسمت‌های دبی برای زندگی البراری است که به عنوان مناطق دوست دار محیط زیست از آن یاد می‌شود و دارای ویلاهایی مجلل با باغ هایی بزرگ و فوق العاده زیبا هستند.

 جمیرا ویلج سیرکل

بهترین ویلاها در این منطقه وجود دارند. این محل باغ های بزرگ و سرسبزی دارد که دارای آرامش بسیاری است و نشان دهنده سبک زندگی شهری در جایی همانند روستا می‌باشد.

منطقه الممزر

این منطقه نیز از سه جهت با خلیج فارس، الوحده و شارجه همسایه است. دارای آرامش و امنیت بسیار است و به همین دلیل بسیاری از افراد خواستار خرید ویلا در این محل هستند.

منطقه امارات لیوینگ

از گران ترین مناطق دبی است که نه تنها دارای ویلاهای لوکس بلکه در آن کاخ ها و عمارت های بزرگی وجود دارد.

 اینوستمنت پارک دبی

برای داشتن ویلایی با زیرساخت عالی این منطقه یکی از پیشنهادات ما است. از دیگر نکات مثبت آن نزدیک بودنش به فرودگاه بین المللی است.

قیمت ویلادر دبی

 محاسبه قیمت ویلا در دبی به تومان

برای خرید ویلا و سرمایه گذاری بهتر، باید از هزینه‌ها و قیمت ویلا در دبی به تومان اطلاع داشت. با توجه به وجود تغییرات و نوسان های ارزی ایران ابتدا باید قیمت درهم را در همان روز دانسته و محاسبات را انجام داد.

مراحل خرید ویلا در دبی چیست؟

بعد از آشنایی با قوانین خرید ملک در دبی و نبود مانعی باید مراحل زیر را طی کرد.

نوشتن قرارداد

پس از پسندیدن ویلا توسط خریدار و به توافق رسیدنش با فروشنده ، قراردادی را امضا می‌کنند.

پیش پرداخت

خریدار باید حداقل 10 درصد از قیمت ویلا را به فروشنده بپردازد.

انتقال مالکیت

فروشنده و خریدار جهت گرفتن گواهی عدم شکایت به دفتر شرکت سازنده رفته و سپس به دفتر دپارتمان دبی مراجعه می‌کنند. پس از پرداخت کل مبلغ به فروشنده توسط خریدار، سند جدیدی به اسمش صادر می‌شود.

ویلاهای لوکس در دبی

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با قیمت ویلا در دبی صحبت کردیم. شهر دبی علاقه مندان زیادی برای زندگی کردن از سراسر جهان را دارد. با خرید ویلا در دبی تجربه زندگی لوکس و جذابی را در کنار آرامش و امنیت خواهید داشت.امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات کامل و مفیدی را در این زمینه کسب کرده باشید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید از مشاورین قابل اعتماد بهره ببرید.لطفا برای بهبود مقالات و شرایط ما، نظرات خود را با سایت ایران امارات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.