ایران امارات

بهترین قیمت ویزای دبی از ایران 1403

دریافت ویزای دبی

بهترین قیمت ویزای دبی از ایران 1403

دبی اغلب به عنوان نگین خلیج فارس مطرح می‌شود. به خاطر زیبایی و مدرن بودن و ویژگی‌های گردشگری خود،اقدام به جذب توریست و گردشگر می‌کند.براساس هدف خود از ورود از دبی شما باید اقدام به اخذ نوع خاصی از ویزا نمایید. ویزا مجوز ورود شما به دبی در امارات و هر کشور دیگری محسوب می‌شود.دبی سالانه قوانین خود درمورد مهاجران را بروز رسانی می‌کند. امارات درمورد وضع و عمل کردن به این قوانین در مورد کشورهایی که باید ویزا ارائه دهند،بسیار سختگیر است. عدم تابعیت از قوانین ویزا و اقامت می‌تواند منجر به گرفتن جریمه و حتی زندانی شدن شود.در ادامه مقاله می خواهیم در مورد قیمت ویزای دبی ازایران صحبت کنیم.

شرایط و نحوه درخواست ویزای دبی

ایرانیان برای سفر به دبی به ویزای از پیش تایید شده نیاز دارند.شهروندان ایرانی می‌توانند این ویزا را به صورت الکتریکی دریافت کنند.ایران برای اخذ انواع سفرهای مختلف به دبی و حتی سفر چند روزه باید ویزا دریافت کنند.مراحل اخذ ویزای دبی برای ایرانیان با توجه به نوع ویزا متفاوت است.برای دریافت ویزای کوتاه مدت توریستی هموطنان می‌بایست به آژانس ها و شرکت‌های گردشگری مراجعه کنند.برای اینکار نیازی به مراجعه حضوری به سفارت امارات نیست.کارگزاران به صورت غیر حضوری و آنلاین این کار را برای شما انجام خواهند داد.ابتدا متقاضی باید تمامی مدارک خود را به صورت حضوری و آنلاین به کارگزار مورد نظر خود تحویل و ارائه دهد.پس از بررسی و تایید اولیه مدارک در طی سه روز کاری،مبلغ بابت اخذ ویزا از متقاضی دریافت می‌شود.سپس مدارک برای تایید نهایی به اداره مهاجرت امارات ارسال می‌شوند.در ابتدا باید توضیح دهیم که دبی در مورد اعطای اقامت به خارجیان از سیاست های سرسختانه ای استفاده می‌کند و امکان اخذ اقامت دائم برای خارجیان در دبی وجود ندارد. اقامت‌های موقت در دبی سه ساله و قابل تمدید هستند.افراد پس از اتمام بازده زمانی سه ساله باید اقامت خود را تمدید کنند.این کار در اکثر موارد بدون هیچ مشکلی و به راحتی انجام می‌گیرد.

جدیدترین شرایط و هزینه های اخذ ویزاهای دبی

برای هر نوع ویزاهای توریستی دبی که کوتاه مدت هستند،به اسانی اخذ می‌شوند و نیازی به مراحل پیچیده از جمله مراجعه حضوری به سفارت دبی ندارند،هزینه معینی مشخص می‌شود که در هنگام ثبت درخواست و ارسال مدارک باید پرداخت شود. در این نوع صدور ویزا بدون نیاز به داشتن نامه تمکن مالی انجام می‌شود.برای اخد ویزای اقامتی علاوه بر مدارک کامل معمولا ضمانتنامه‌ها و گواهی تمکین مالی گرفته می‌شود.در گواهی تمکین مالی فرد متقاضی باید ضمانت دهد که توانایی و دارایی لازم برای اقامت در دبی را دارد.

شرایط اخذ ویزای دبی

انواع ویزای توریستی و هزینه های آن

ویزاهای توریستی و گردشگری دبی از ویزاهای 6 روزه شروع می‌شوند و تا ویزاهای 2 ماهه ادامه دارند.گاهی این ویزاها ویزای سینگل singleهستند.در ویزاهای سینگل فرد فقط یکبار در طول دوره مجوز ورود به خاک ترکیه را دارد.گاهی ویزای دبی ویزای  multiple است که در این صورت فرد چندین بار مجوز ورود خود به دبی را خواهد داشت.

ویزای توریستی 14 روزه

روش دریافت ویزا به روش ویزای 14 روزه توریستی یکی از بهترین و ارزانترین راه‌ها برای سفر به دبی می‌باشد.درخواست و ارسال مدارک به صورت آنلاین انجام می شود.روند و مراحل کار بهتر است از طریق کفیل قابل اعتماد انجام شود.شرکت های توریستی و هواپیمایی معتبر که با اداره مهاجرت دبی و کارگزاران دبی ارتباط مستقیم دارند نیز می‌توانند این کار را به عهده بگیرند.این ویزا فقط مجوز یکبار ورود را می‌دهد.هزینه این ویزا باید در هنگام ارسال مدارک و ثبت درخواست پرداخت شود. هزینه این نوع ویزا 285 درهم است.

ویزای توریستی یک ماهه

همانند مورد قبلی در این مورد نیز مراحل انجام کار توسط کفیل و کارگزاران در دبی انجام می‌شود.مهلت و مجوز یک ماهه برای حضور در دبی صادر می‌شود.این مجوز می‌تواند برای یکبار ورود و یا چندبار ورود صادر شود.در صورت سینگل بود این ویزای توریستی دبی،هزینه آن 295 درهم و در صورت مالتیپل بودن هزینه آن قیمتش 480 درهم است.

ویزای توریستی دوماهه

در این ویزا مجوز 60 روزه برای اقامت افراد در دبی داده می‌شود.نحوه اخذ این ویزا نیز همانطور که در قسمت‌های قبل ذکر شد به وسیله کارگزاران انجام می‌شود.همچنین افراد این مجوز را می‌توانند برای یک یا چند بار ورود به خاک دبی اخذ کنند.برای دریافت ویزای توریستی دو ماهه به صورت سینگل باید 480 درهم پرداخت کنید. اگر می‌خواهید ویزای توریستی دوماهه دبی را به صورت دابل و مالتیپل دریافت کنید،باید مبلغ 695 درهم پرداخت کنید.

مزیت های ویزای دبی

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با قیمت ویزای دبی از ایران صحبت کردیم.همانطور که گفته شد برای دریافت ویزای کوتاه مدت توریستی هم وطنان می‌بایست به آژانس‌ها و شرکت‌های گردشگری مراجعه کنند.برای این کار شما می‌توانید با کارشناسان ما در ایران امارات ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.