ایران امارات

بهترین قیمت اجاره خودرو در دبی + انواع ماشین ها

قیمت اجاره خودرو در دبی

بهترین قیمت اجاره خودرو در دبی + انواع ماشین ها

دبی شهری سرشار از مهاجران و گردشگران است که از شاخص ترین مشکلات این اشخاص رفت و آمد و انتخاب نوع حمل و نقل است.بسیاری بر این باوراند که استفاده از حمل و نقل عمومی مانند تاکسی ، مترو و اتوبوس باصرفه و راحت است اما این عقیده در دبی خیلی مناسب نمی باشد. زیرا با وجود این راه ها قیمت اجاره خودرو در دبی مناسب تر و کم هزینه تر و برای افراد راحت تر است . برای استفاده از حمل و نقل عمومی، باید مسیرها و ایستگاه های زیادی را شناخت که برای افرادی که تازه به دبی آمده اند اصلا آسان نیست. همچنین به دلیل داشتن هوایی گرم و در مواقعی طاقت فرسا ، منتظر ماندن برای آن ها بسیار دشوار است. در نتیجه داشتن خودرو شخصی با وجود پارکینگ های بسیار زیاد برای هر مکان و کم هزینه بودن انواع سوخت در این شهر ، بهترین راه برای جابجایی افراد داشتن خودرو شخصی می باشد.

اجاره ماشین در دبی

با وجود تنوع در نوع ماشین انتخابی ، وابسته به سلیقه و هزینه مورد نظر به آسانی می توان خودرو دلخواه را اجاره کرد.ماشین های اجاره ای بر اساس قیمت برای مراجعه کننده به چند دسته تقسیم میشود:

  • خودرو اقتصادی
  • خودرو نیمه اقتصادی
  • خودرو لوکس
  • خودرو شاسی‌بلند
  • خودرو فوق لوکس

قیمت این خودروها از 75 درهم تا 600 درهم در روز می رسد که هزینه کلی آن بستگی به مدت زمان و انتخاب نوع ماشین اجاره کننده دارد.زمان اجاره کردن ماشین ها حداقل 24 ساعت تا اجاره آنان به صورت ماهانه امکان پذیر می باشد.

قیمت اجاره ماشین در دبی

قوانین اجاره ماشین در دبی 

سن

برخلاف دیگر کشور ها که اجازه رانندگی با خودروهای اجاره به افراد حداقل 18 سال داده می شود ، در دبی این حداقل سن 21 می باشد و بسته به شرکت های اجاره خودرو این حداقل گاهی به سن 23 یا 25  هم می رسد.

گواهی نامه رانندگی

برای کسب اجازه رانندگی در شهر نیاز به داشتن گواهی نامه بین المللی رانندگی یا مجوز رانندگی بین المللی است و نداشتن این مدرک ، جرم یه حساب می آید.

دیپوزیت

با توجه به قیمت اجاره خودرو در دبی ، مبلغی ودیعه جهت جرایم یا خسارات جزئی از اجاره کننده به صورت نقدی یا از طریق کردیت کارت که بر اساس شرایط و قوانین هر شرکتی دریافت می شود دیپوزیت ( deposit ) گفته می شود . این مبلغ پس از گذشت 25 روز بعد از اجاره خودرو به اجاره کننده بازگشت داده می شود.

بیمه

شرکت اجاره خودرو ممکن است برای دریافت هزینه بیمه آن را در قیمت اجاره خودرو لحاظ کرده و یا به صورت جداگانه ای نیاز به پرداخت باشد. هنگام اجاره خودرو بیمه از مهم ترین ویژگی ها است که باید قبل از قبول آن به خوبی آن را مطالعه کرد و بهترین نوع آن را انتخاب کرد .

قوانین راهنمایی و رانندگی

رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در دبی بسیار مهم است . رعایت سرعت های محدود شده و علائم رانندگی بسیار اهمیت دارد و رعایت نکردن آن ها دارای جریمه است .

محدودیت کیلومتری

برخی از شرکت های اجاره دهنده خودرو  برای خودرو های خود مرز و حد و حدودی در مسافت کیلومتری اعمال نمایند که نباید از آن ها عبور کرد و در صورت رعایت نکردنشان باید هزینه ای بیشتر به شرکت پرداخت شود .

خرابی و تصادف

در صورت بروز مشکلاتی اعم از تصادف یا خراب شدن اتومبیل که باعث آسیب رسیدن به آن می شود را ، به شرکت گزارش داده شود و طبق دستوری که شرکت می گوید عمل کرد .

 تحویل گرفتن

در هنگام تحویل گرفتن و تحویل دادن خودرو باید شرایط خوردو شامل میزان سوخت ، وضعیت ماشین و هر شرایط دیگری را ثبت نمود تا درصورت هرگونه خسارت یا مشکلی از آن به عنوان مدرک استفاده نمود.

 نحوه اجاره خودرو

اجاره خودرو به روش های مختلفی امکان پذیر است . ماشین مورد نظر را می توان به صورت حضوری یا آنلاین ، بدون راننده یا همراه با راننده اجاره نمود. در صورت اجاره آنلاین میتوان به دو روش استفاده از سایت ها یا اپلیکیشن های تلفن همراه اشاره نمود.

سخن پایانی

در مطالب فوق به مزایا و دلایل استفاده از خودروهای اجاره ای اشاره کردیم که هر شخص می تواند با بررسی شرایطش ، نوع رفت آمد خود را که با استفاده از حمل و نقل عمومی باشد یا خودرو شخصی ، مشخص نماید.برای یافتن قیمت اجاره خودرو در دبی با هزینه مناسب بهترین کار بررسی و تحقیق شرکت های اجاره خودرو و انتخاب بهترین شرکت از میان آن ها از نظر شرایط و هزینه می باشد .در صورتی که هیچ اطلاعاتی در این رابطه ندارید می توانید با کارشناسان ایران امارات مشورت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.