ایران امارات

بهترین سایت و شرکت معتبر اجاره خودرو در دبی

بهترین سایت اجاره خودرو در دبی

بهترین سایت و شرکت معتبر اجاره خودرو در دبی

یکی از مسائل مهم برای سفر طولانی مدت یا اقامت دبی این است که ماشین در اختیار داشته باشید. با توجه به این که هزینه تاکسی در دبی تقریبا بالا است، بهتر است اگر قصد ماندن به صورت طولانی مدت و یا اقامت دائمی در دبی دارید، خودرو اجاره کنید. بهترین راه برای رفت وآمد و گردش آسوده، رنت یا همان اجاره کردن خودرو و یا خرید خودرو است. با توجه به تنوع و ماشین‌‌های لوکس در دبی، قطعا تجربه رانندگی عالی را برای شما رقم می‌زند. اگر برای تفریح و گردش به دبی رفتید، بدانید که یکی از قسمت‌های جذاب مسافرت دبی، رنت ماشین می‌باشد. برای اجاره خودرو دلخواه با توجه به بودجه شما شرکت‌های معتبر و حرفه ای در این زمینه وجود دارد.

چگونه در دبی خودرو اجاره کنیم؟

برای اجاره خوردو در دبی متقاضیان زیادی هستند. این کار اصلا کار سخت و پیچیده ای نیست و هر کسی با ارائه پاسپورت و مدرک گواهی نامه بین المللی می‌تواند ماشین اجاره کند. برای اجاره خودرو هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین می‌توانید اقدام به رزرو کنید. قدم به قدم باهم روش رنت خودرو را بررسی می‌کنیم:

قدم اول انتخاب شرکت اجاره دهنده به صورت آنلاین و حضوری است.قدم دوم انتخاب ماشین و شرایط مدل و برند با توجه به بودجه خودتان است.قدم سوم ارائه مدارک مورد نیاز و تحویل آن برای اجاره خودرو می‌باشد. این مدارک شامل گواهی نامه و پاسپورت می‌باشد.قدم چهارم دادن وجه اجاره می‌باشد. بعد از انتخاب ماشین و ارائه مدارک و تایید آن‌ها از طرف شرکت رنت ماشین باید مبلغ را واریز کنید و مبلغی بابت سپرده و خسارات احتمالی نیز باید واریز کنید. بعد از آن شرکت موظف است خودرو را به شما تحویل دهد. دقت داشته باشید قبل از تحویل تمام وسایل و تجهیزات و خودرو را بررسی کنید. در صورت وجود مشکل حتما آن‌ها را به شرکت اجاره دهنده اطلاع دهید.قدم پنجم بازگرداندن ماشین است. در این مرحله باید حتما ماشین را بدون هیچ نقصی و همان گونه که تحویل گرفتید در تاریخ و مکان مقرر شده از قبل تحویل دهید.قدم ششم باز پس گیری مبلغ سپرده است. در صورتی که خسارتی از جانب شما به ماشین وارد نشده باشد و ماشین جریمه نشده باشد، این مبلغ بعد از تحویل به شما عودت داده خواهد شد.

نحوه اجاره خودرو در دبی

بهترین شرکت‌های اجاره خودرو در دبی کدامند؟

شرکت‌های مختلفی برای اجاره خودرو در دبی وجود دارند. در نظر داشته باشید که بهترین خدمات و با قیمت ارزان با پشتیبانی، نوع خودرو، قوانین و محدودیت‌های ممکن از مواردی است که در انتخاب شرکت رنت خودرو اهمیت خاصی دارد. درادامه برخی از آن شرکت‌ها رامعرفی خواهیم کرد:

شرکت budget

یکی از بهترین شرکت‌ها برای اجاره خودرو است و از نظر اقتصادی به فکر گردشگران و کسانی است که بودجه کمی برای اجاره ماشین دارند. با کیفیت مناسب و هزینه کم خودرو عالی می‌توانید ازشرکت رنت کنید.

شرکت sixt

این شرکت با فروشگاه‌های دبی قرداد دارد و خودروهای لوکس و لاکچری را اجاره می دهند. مشتریان از این شرکت بازخورد خوبی را ثبت کرده اند.

شرکت avis

این شرکت بسیار معتبر و حرفه ای عمل کرده است و مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

شرکت Thrifty

این شرکت با قیمت رقابتی و مناسب، فضای رقابتی را ایجاد کرده و در بین گردشگران محوبیت ویژه ای دارد.

شرکت Europcar

این شرکت یک شرکت قدیمی و با سابقه است. خدمات عالی با قیمت مناسب را به مشتریان ارائه می‌کند.

شرکت  Hertz

در این شرکت هم خودروهای لوکس و هم خودرهای اقتصادی با قیمت پایین آماده خدمت رسانی به گردشگران می‌باشد.

شرکت  Dollar Rent a Car

در این شرکت خودروها با قیمت پایین و مناسب اما با کیفیت و عالی به مشتریان اجاره داده می‌شود .

شرایط اجاره خودرو در دبی

هزینه اجاره خودرو در دبی چقدراست؟

هزینه اجاره خوردو به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند: برند خوردو، شرکت اجاره دهنده، مدت زمان اجاره و کیفیت ارائه خدمات، فصل و میزان درخواست. اگر از شرکت معتبر اجاره خودرو دردبی این خدمات را دریافت کنید؛ این هزینه‌ها دستخوش تغییرات خواهند بود.

برند خودرو

مدل و نوع خودرو در هزینه آن دخالت خواهد داشت. این که خودرو لوکس و اسپرت باشد یا اقتصادی و معمولی قطعا در قیمت و افزایش آن تاثیر مستقیم خواهد داشت.

خدمات مازاد

در خودرو ممکن است تجهیزات اضافی مانند صندلی کودک، بیمه، خدمات راهنمایی و GPS به هزینه اجاره خودرو می افزاید.

تایم اجاره

این که شما چه تایمی خودرو را اجاره کنید، در مبلغ پرداختی اجاره تاثیر خواهد داشت. اگر به صورت طولانی مدت باشد از اجاره روزانه به صرفه تر خواهد بود.

فصل و درخواست اجاره

در فصول گرم سال وتابستان و تعطیلات مبلغ بالاتری را برای اجاره خودرو باید پرداخت کنید.

هزینه اجاره خودرو در دبی

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی بهترین سایت و شرکت معتبر اجاره خودرو در دبی پرداختیم. کشور امارات یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین کشورها برای مهاجرت است. اجاره‌ی خودرو در شهر دبی بسیار به صرفه است و با این کار می‌توانید تجربه‌ی رانندگی در این شهر زیبا را بدست آورید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.در صورت داشتن هرگونه سوالی آن را با کارشناسان ایران امارات در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.