ایران امارات

بررسی کامل مزایا و معایب ثبت شرکت در دبی

ثبت شرکت در دبی

بررسی کامل مزایا و معایب ثبت شرکت در دبی

دبی یکی از کشورهایی است که موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری دارد و به یکی از قطب‌های اقتصادی  خاورمیانه تبدیل شده است. دبی به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد و همچنین سیاست‌های اقتصادی و نرخ منفی تورم بهترین جا برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت است که شما می‌توانید با هزینه کمتری به نسبت باقی کشورهای اطراف برای آن اقدام کنید. البته ثبت شرکت در دبی مزایا و معایب هم دارد که بسته به شرایط فردی شما ممکن است برایتان مثمر ثمر یا به ضرر شما تمام شود. ما در این مقاله سعی داریم که به بررسی مزایا و معایب ثبت شرکت در دبی بپردازیم و به طور کامل این موضوع را با هم بررسی کنیم.

ویژ‌گی‌های ثبت شرکت در دبی

دبی با توجه به سیاستی که به پیش گرفته است قطعا یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت است. شما با حتی با ثبت شرکت می‌توانید اقامت موقت خود و خانوادیتان را هم دریافت کنید و در دبی اقامت داشته باشید.

ویژگی های ثبت شرکت در دبی

معایب ثبت شرکت در دبی

دبی علاوه بر مزایایی که برای مهاجرین دارد معایبی هم دارد برای افرادی که می‌خواهند بیزنس و شرکت خودشان را در دبی تاسیس کنند که در ادامه به بررسی کامل این معایب می‌پردازیم و همچنین علت‌های آنها را هم با هم بررسی می‌کنیم :

سرمایه گذاری با مبلغ بالا:

با توجه به اینکه در سال‌های گذشته کشورهای جهان اول به دبی توجه ویژه‌ای کرده اند و همچنین سرمایه های هنگفتی را به این کشور منتقل کرده اند نرخ ثبت شرکت بالا رفته و شما حتما نیازمند به تمکن مالی بالایی دارید و این موضوع ممکن است برای افرادی که تمکن بلایی ندارند یک معضل محسوب شود.

مشکلات فرهنگی و زبان عربی:

در دبی زبان اصلی افراد عربی است ولی به دلیل اینکه اکثرا افراد مهاجر کشورهای جهان اول هستند اکثرا افراد به زبان انگلیسی مسلط هستند و نگرانی خاصی نیاز نیست راجب به این موضوع داشته باشید ولی در مقابل فرهنگ نیاز است که به فرهنگ مردم دبی عادت کنید تا دچار مشکل نشوید.

محدودیت در تملک ملک:

یکی از معایب بزرگ برای ثبت شرکت در دبی عدم تملک شما است. البته این موضوع راجب تمامی صنعت‌ها و یا کسب و کارها نمی‌شود ولی بعضی از کسب و کارهای خاص مثل حمل و نقل کشور حتما باید توسط شرکت‌های داخلی باشد و خارجی‌ها اجازه ثبت این مدل شرکت‌ها را ندارند.

مشکلات مالی:

در دبی با توجه به لاچکری بودن زندگی در این شهر ممکن است گاهی خرج‌های این کشور شما را اذیت کند. درست است که نرخ تورم این کشور منفی است ولی هزینه‌های خورد و خوراک و همچنین سفر بسیار بالا بوده و به راحتی نمی‌توان از پس هزینه‌ای آن جا برآمد پس حتما قبل از اقدام برای ثبت شرکت و مهاجرت نسبت به این موضوع آگاهی و اطلاعات داشته باشید که از سرمایه گذاری خود پشیمان نشوید.

قوانین و مقررات دبی:

یکی دیگر از معایب سرمایه گذاری در دبی قوانین پیچیده و همچنین خاص دبی است که حتما نیاز است شما قبل از رفتن کامل آن را مطالعه و همچنین تسلط کامل بر روی آن داشته باشید تا در پروسه ثبت شرکت و همچنین پس از پروسه ثبت دچار مشکل نشوید.

رقابت بالا:

در مورد آخر باید اشاره کرد که در دبی شرکت‌های آمریکایی و همچنین اروپایی زیادی وجود دارد و همین باعث می‌شود که رشد شرکت شما با رقابت بالایی همراه باشد.

مزایای ثبت شرکت در دبی

در این بخش می‌خواهیم به مزایای که شما پس از اقدام برای ثبت شرکت در دبی پیدا می‌کنید صبحت کنیم.

داشتن شرایط مناسب برای کسب وکار:

دبی با توجه به اینکه نرخ تورم منفی دارد و همچنین به تازگی جزو کشور های قوی خاورمیانه تبدیل شده است بستر بسیار مناسبی برای سرمایه گذاران دارد.

مالیات پایین:

یکی دیگر از مزیت‌های ثبت شرکت در دبی این است که شما الزام به پرداخت مالیات‌های سنگین نیستید و نرخ مالیات در این شهر بسیار پایین بوده است.

وضعیت اقتصادی پایدار:

دبی یکی از اقتصادهای پایدار و مناسب را در چند سال گذشته در دنیا داشته است که همین نشان دهنده مناسب بودن بستر برای سرمایه گذاری در این شهر است.

ثبت شرکت در دبی

جمع بندی

در این مقالعه ما سعی کردیم که بخشی از ویژگی‌های مثبت و منفی ثبت شرکت در دبی را با هم بررسی کنیم. شما برای داشتن اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.