ایران امارات

انواع روش استعلام ویزای دبی + فوری و آنلاین

استعلام ویزای دبی

انواع روش استعلام ویزای دبی + فوری و آنلاین

ممکن است در زمان اقامت در کشور امارات، مدت زمان اتمام ویزای خود را فراموش کنید یا پیگیری وضعیت ویزای خود برای شما دشوار باشد. بسیاری از افراد با بررسی پاسپورت خود تاریخ انقضای آن را به خاطر می‌آورند، اما ممکن است هر لحظه پاسپورت خود را به همراه نداشته باشید. در این حالت نیازمند استفاده از روش‌های دیگری هستید.

دولت امارات به منظور استعلام ویزای دبی راه‌های مختلفی را در نظر گرفته تا افرادی که هنوز جواب درخواست ویزایشان نیامده است یا می‌خواهند از وضعیت صدور، عدم صدور و حتی مدت زمان ویزای خود اطلاعات حاصل کنند، بتوانند اقدامات لازم را انجام دهند. در ادامه به بررسی روش‌های استعلام ویزای دبی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بررسی راه های استعلام ویزای دبی

بررسی راه‌های استعلام ویزای دبی

همانطور که گفته شد به منظور پیگیری ویزای دبی راه‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

پیگیری از شرکت

یکی از راحت‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌ها پیگیری از خود شرکت می‌باشد و شما می‌توانید سریعا به نتیجه برسید.

ارسال ایمیل

یکی دیگر از راه‌ها برای استعلام ویزای دبی ارسال ایمیل به جوازات دبی می‌باشد. گفتنی است که مدت زمانی طول می‌کشد تا پاسخ ایمیل را دریافت کنید و این شیوه بسیار زمان‌بر است.

مراجعه به سایت جوازات دبی

با مراجعه به سایت جوازات دبی و با زدن کدهای خواسته شده می‌توانید شرایط ویزای خود را پیگیری کنید.

از دیگر روش‌های استعلام ویزای دبی بررسی به صورت آنلاین است که در ادامه بررسی آن می‌پردازیم.

روش‌های استعلام ویزای دبی به صورت آنلاین

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای این که بتوانید درخواست ویزا و وضعیت اعتبار آن را بررسی کنید؛ استفاده از پلتفرم‌های آنلاین است. به منظور بررسی وضعیت ویزای امارات دو بستر اصلی طراحی شده است و شما می‌توانید با توجه به ایالتی که ویزای شما را صادر کرده است، به بررسی وضعیت ویزای خود بپردازید.

اگر ویزای شما در شهر دبی صادر شده است می‌توانید با مراجعه به وب سایت اداره کل اقامت و امور خارجی یعنی GDRFA شرایط ویزای خود را بررسی کنید. این وب سایت یک مرجع در دبی است که مرتبط با امور مرتبط به ویزا می‌باشد و می‌تواند به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ دهد. این پلتفرم از نظر فنی یک سیستم انحصاری است که مرتبط به امور ویزا کار می‌کند.

اگر ویزای شما از سایر ایالات صادر شده است شما باید به وب سایت اداره فدرال هویت و شهروندی یعنی ‌ICA مراجعه کنید. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد تا درخواست ویزا و وضعیت اعتبار آن را برای سایر ایالات به جز دبی بررسی کنید.

استفاده از اپلیکیشن خدمات در دبی

استفاده از اپلیکیشن Dubai Now

اگر شما هم عازم کشور امارات هستید و قصد زندگی در این کشور را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما این اپلیکیشن را روی تلفن همراه خود نصب کنید. این برنامه کاربردی تمامی خدمات عمومی دولت امارات را به صورت یکپارچه به کاربران خود ارائه می‌دهد. از طرفی طیف وسیعی از خدمات کاربردی را برای شهروندان امارات و مسافران فراهم آورده است. علاوه بر آن با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به پرداخت قبوض، شارژ تلفن همراه، کمک به خیریه، اطلاعات راهداری و پزشکی، خدمات اقامت و ویزا، اطلاعات پرواز و … بپردازید. به منظور اقدام برای ویزا می‌توانید به بخش Residency مراجعه کنید. با مراجعه به این بخش می‌توانید مراحل دریافت اقامت را طی کرده و به استعلام ویزای دبی بپردازید.

برقراری ارتباط با شماره تماس ۸۰۰۵۱۱۱

یکی دیگر از راه‌های استعلام ویزای دبی برقراری تماس تلفنی با شماره ۸۰۰۵۱۱۱ می‌باشد. شما با شماره‌گیری این شماره، می‌توانید زبان مورد نظر خود را انتخاب کرده و از طریق تلفن گویا درخواست خود را پیگیری کنید. همچنین می‌توانید با اتصال به اپراتور از او بخواهید تا به استعلام وضعیت ویزای شما بپردازد.

از راه های استعلام ویزای دبی از طریق شماره تلفن

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با راه‌های استعلام ویزای دبی صحبت کردیم. اگر پس از استفاده از همه روش‌ها نیز باز هم به نتیجه نرسیدید، ممکن است درخواست شما از سمت کارگزار در سیستم ثبت نشده باشد. برای این کار باید با کارگزار ویزا تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهد و بتواند مشکل شما را به شکل دیگری حل کند.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. اگر در زمینه استعلام ویزای دبی سوال یا تجربه‌ای دارید، حتما در بخش نظرات سایت ایران امارات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.