ایران امارات

اقامت یک ساله دبی + شرایط + هزینه ها

شرایط و هزینه های اقامت یک ساله دبی

اقامت یک ساله دبی + شرایط + هزینه ها

به دلیل وجود شرایط فوق العاده عالی برای زندگی، کار، تحصیل و حتی گردش در شهر دبی، علاقمندان فراوانی به این شهر در تمام دنیا وجود دارند. سیاستمداران کشور امارات متحده عربی از این فرصت جهت رشد کشور و شهر دبی استفاده کرده و به همین سبب طیف گسترده‌ای از انواع ویزاها و مجوزها را برای علاقمندان به حضور در این شهر ایجاد نموده است.

با توجه به قوانین وضع شده در این کشور، ویزاهایی در بازه زمانی ۱۰ روزه تا ۱۰ ساله به مهاجرین، بسته به نوع شرایط و درخواست شخص متقاضی ارائه می‌گردد. نکته بسیار مهم در اخذ اقامت دبی این است که ویزای دائمی به مهاجران داده نمی‌شود و مهاجرینی که قصد ماندن در این کشور و شهر را دارند، ملزم به تمدید ویزای خود پس از پایان مهلتش می‌باشند. در ادامه به انواع و شرایط دریافت اقامت یک ساله دبی خواهیم پرداخت.

اقامت یک ساله دبی

دریافت انواع اقامت یک ساله دبی، شامل مواردی همچون ویزای کار از راه دور ، کار و تحصیل می‌باشد که در ادامه به توضیحات هریک می‌‌پردازیم.

ویزای کار از راه دور دبی

یکی از ویزاهایی که به فرد متقاضی ارائه می‌گردد، اقامت‌های یک ساله دبی می‌باشد و برای افرادی که قصد انجام کار، از راه دور را دارند مناسب است. به این نوع ویزا ‏vwp گفته می‌شود. به افرادی که دارای این نوع ویزا هستند اجازه داده می‌شود که اگر خارج از خاک امارات هستند، به دبی نقل مکان کرده و به صورت قانونی برای شرکت یا سازمان مورد نظر از طریق دورکاری فعالیت نمایند.

شرایط ویزای کار از راه دور

هر فرد خارجی که امکان انجام کار خود را از راه دور داشته باشد می‌تواند برای ویزای کار از راه دور یا vwp اقدام نماید. این نوع ویزا جهت تسهیل کارگران از راه دور، کارآفرینان و همچنین افرادی که مستقل از مکان، قصد دارند در دبی کار و زندگی کنند ایجاد گشته است. در صورتی که فرد بتواند اقامت ویزای کار از راه دور را دریافت نماید، می‌تواند خانواده خود را به همراه داشته باشد.

            ویزای کار راه دور دبی

ویزای کار

فرد متقاضی که برای بار نخست ویزای کاری دریافت می‌‌کند، به مدت ۳۰ روز اعتبار دارد و می ‌تواند برای ۳۰ روز دیگر هم آن را تمدید نماید. در این مدت   زمان کارفرما باید برای ویزای اقامت، شناسه امارات و کارت کار برای فرد متقاضی اقدام نماید. ویزای اقامت به همراه کارت کار برای افرادی که قصد دارند   در کشور امارات یا شهر دبی زندگی و کار کنند، الزامی می‌باشد. این نوع ویزا معمولاً اقامت یک ساله دبی یا دو ساله را، دارا می‌باشد.

قابل ذکر است که در برخی شرایط، فرد امکان دریافت ویزای کاری خود را برای مدت زمان 1 تا 10 سال خواهد داشت.

شرایط ویزای کار

مهاجرانی که قصد دریافت ویزای کار امارات را دارند، باید مجوز کار را جهت استخدام قانونی در این کشور و شهر را درخواست کنند. مجوز کار مدرکی  است که توسط مرجع هویت و شهروندی فدرال صادر می‌‌گردد تا به افراد خارجی این اجازه را بدهند که برای یک دوره تعیین شده، به صورت قانونی وارد  کشور امارات متحده عربی شده و مشغول به کار شود.

برای افراد خارجی پس از حضور یافتن در دبی، با استفاده از مجوز ورود یا مجوز کار، اقامت یک ساله دبی یا دو ساله صادر می‌‌گردد. برای مهاجرت به این  کشور و شهر دبی، اخذ ویزای اقامت اجباری بوده و مجوز کار فرد در آن درج می‌شود.

 ویزای دانشجویی

دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در کشور امارات و شهر دبی را دارند می‌ توانند اقدام کنند. برای اخذ اقامت تحصیلی در دبی نیاز است تا توسط یکی از بستگان محلی که امکان حمایت از وی را داشته باشد یا موسسه آموزشی که شخص در آن پذیرفته شده است و قصد ادامه تحصیل را دارد، اقدام شود.

در این نوع ویزا، اقامت یک ساله دبی به شخص داده می ‌شود و هر سال قابل تمدید خواهد بود.

شرایط دریافت اقامت یک ساله دبی از طریق تحصیل

این نوع ویزا برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل دارند و سن آن ها بالای ۱۸ سال است می ‌باشد. همچنین برای دریافت این ویزا باید موسسه آموزشی یا فردی به عنوان کفیل، اقدام نماید.

                 دریافت اقامت یک ساله دبی از طریق تحصیل

هزینه‌های اقامت یک ساله دبی

جهت دریافت اقامت یک ساله دبی، فرد باید هزینه ‌ای را پرداخت نماید که با توجه به شرایط هر شخصی متفاوت خواهد بود. برای دریافت اقامت یک ساله دبی جهت کار در این شهر، هزینه ‌ها وابسته به نوع شغل فرد تغییر می‌نماید. اما می‌توان گفت، به طور کلی ۳۰۰ درهم برای اخذ آن دریافت می‌گردد. همچنین برای دریافت اقامت یک ساله دبی از طریق تحصیل، هزینه دانشجو ۳۰۰۰ درهم می‌باشد.

سخن پایانی

کشور امارات جهت ارائه اقامت یک ساله دبی به افراد خارجی، با توجه به شرایطی را که در مطالب بالا گفته شد، ارائه می‌نماید. برای زندگی، کار یا تحصیل در شهر زیبای دبی که با وجود شرایط ایده آلی که دارد، نیاز است طبق قوانین و مقررات این کشور، مجوز مناسب جهت مهاجرت به آن را دریافت نمود.

هر دبی مقصد مناسبی برای کسب درآمد ارزی می‌باشد و همچنین با دارا بودن دانشگاه های عالی در سطح بین المللی، دانشجویان بسیاری را برای تحصیل فرا می‌خواند. جهت آگاهی کامل و دقیق از انواع اقامت یک ساله دبی، شرایط موجود و هزینه‌ ها بهتر است با مشاورین متخصص در این حوزه ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.