ایران امارات

اقامت رایگان دبی؟! + فرصتی طلایی

اقامت رایگان دبی

اقامت رایگان دبی؟! + فرصتی طلایی

شهر زیبای دبی که عنوان نگین خاورميانه را نیز کسب کرده است و از جهات امنیت و اقتصاد در رتبه های بالایی جای دارد، مکانی رویایی برای زندگی، کار، تحصیل و بخصوص سفر و گذراندن اوقات فراغت برای اکثر مردم جهان به حساب می آید. برای مهاجرت به کشور امارات متحده عربی، الخصوص شهر ایده آل دبی، نیاز است تا فرد متقاضی با توجه به شرایطی که دارا می باشد برای اخذ اقامت دبی اقدام نماید.

هموطنان عزیز که قصد مهاجرت به  کشور امارات را دارند می توانند با برقراری ارتباط و دریافت مشاوره از ایران امارات، بهترین و سریع ترین ویزا ها را با توجه به شرایط خود، دریافت نمایید.

اقامت رایگان دبی

در برخی شرایط، فرد متقاضی برای مهاجرت به دبی می تواند اقامت رایگان دبی را دریافت کند که این اقامت ها شامل موارد زیر می شوند:

  • اقامت رایگان دبی با بورسیه تحصیلی

کشور امارات متحده عربی با سیاستگذاری های عالی خود توانسته است تا محیطی فوق العاده برای تحصیل، مهیا سازد که از سطح بین المللی برخوردار باشد.

تحصیل در کشور امارت و شهر زیبای دبی برای بومیان و افرادی که ویزای دائمی این کشور را دارند، در تمامی مقاطع رایگان می باشد. اما افراد خارجی جهت تحصیل در موسسات آموزشی این کشور باید هزینه ای را تحت عنوان شهریه، پرداخت نمایند.

تحصیل در کشور امارات با وجود مزایای فراوانی که دارد، سختی های بسیاری هم جهت تامین مخارج زندگی و تحصیل به همراه دارد، زیرا که کشور امارت از جمله کشور هایی به حساب می آید که هزینه های زندگی در آن، برای مهاجرین بسیار بالا می باشد.

با وجود قوانین بسیار سختگیرانه دولت امارات، دریافت اقامت دائمی و تبدیل شدن به شهروند اماراتی، ممکن نخواهد بود. به همین سبب دانشجویانی که به تحصیل در موسسات و دانشگاه های این کشور و یا شهر دبی علاقه دارند، می کوشند تا بر اساس شرایط و قوانیی که دولت مردان امارات وضع نموده اند، امکان دریافت بورسیه تحصیلی را بدست آورند.

با بورسیه شدن دانشجوی خارجی در امارات، تمامی هزینه های تحصیل یا بخش عظیمی از آن را دولت پرداخت می نماید و به همین جهت در هزینه های زندگی دانشجوی خارجی، صرفه جویی می شود.

اقامت رایگان دبی

  • اقامت کاری

افرادی هستند که تجربه و رزومه عالی ای جهت کار در شرکت ها دارند و با توجه به وجود شرکت های بین المللی و مطرح، در کشور امارات یا شهر دبی، به کار کردن در آن ها علاقه مند بوده و قصد دارند در دبی زندگی کنند. همچنین به جهت کسب درآمد ارزی و بالا در کشور امارات، مقصد بسیار مناسبی برای این افراد خواهد بود.

از طرفی دیگر، برخی از شرکت ها و هولدینگ هایی که در امارات وجود دارند شرایطی را برای جذب و ادامه فعالیت کارمندان خود مهیا می کنند، از جمله پرداخت هزینه های اخذ ویزای فرد.

بدین سبب افرادی که قصد فعالیت و کار در این شرکت ها را دارند، می توانند اقامت رایگان دبی را کسب نمایند.

  • ویزای ترانزیت رایگان

کشور امارات و بخصوص شهر دبی به دلیل روابط عالی و گسترده ای که با اکثر کشور ها دارد و دارا بودن فرودگاه های بین المللی، از برترین و مهم ترین شهر های ترانزیتی دنیا به حساب می آید.

حال منظور از ترانزیت چیست؟ در برخی از کشور ها پرواز هایی برای مقصد های خارجی یعنی همه ی کشور ها وجود ندارد، در این موارد مسافران ابتدا به یک کشور ثالث رفته و از طریق پرواز کانکت یا اتصالی، به مقصد نهایی خود سفر می کنند.

در این صورت شخص برای توقف در کشور ثالث، نیازمند به دریافت ویزای ترانزیت آن کشور می باشد.

بنابراین می توان گفت که شهر دبی به سبب دارا بودن فرودگاه بین‌المللی خود، در اکثر مواقع کشور ثالث به حساب می آید. به همین سبب دولت امارات دو نوع ویزای ترانزیت برای مسافران صادر می نماید که عبارت اند از:

ویزای ترانزیت ۴۸ ساعته: این نوع ویزا در صورتی صادر می گردد که مسافر به فرودگاه دبی برسد و در همان فرودگاه نیز صادر می گردد. هزینه دریافت ویزای ترانزیت ۴۸ ساعته از جمله اقامت رایگان دبی به حساب می آید. نکته حائز اهمیت در این نوع ویزا این است که قابلیت تمدید را ندارد.

ویزای ترانزیت ۹۶ ساعته: در صورتی این ویزا از سوی دولت امارات صادر می گردد که فاصله زمانی پرواز اول و دوم شخص مسافر، بیش تر از ۴۸ ساعت باشد و یا اینکه فرد این قصد را داشته باشد که طی توقفی کوتاه در دبی، به گشت و گذار و تفریح در این شهر بگذراند. در این صورت فرد باید دارای ویزای ترانزیت ۹۶ ساعته باشد.

برای دریافت این نوع ویزا باید هزینه ای کم تر نسبت به همه ویزا ها پرداخت شود و امکان تمدید آن وجود ندارد. لازم به ذکر است که ویزای ترانزیت ۹۶ ساعته باید قبل از سفر تایید گردد، به همین جهت برای اقدام به دریافت این نوع ویزا، بهتر است از طریق یک آژانس مسافرتی که دارای اعتبار است، اقدام گردد.

اقامت رایگان دبی

سخن پایانی

با توجه به مطالب گفته شده در این مقاله، شما را با انواع اقامت رایگان دبی آشنا نمودیم. اشخاصی که قصد مهاجرت به کشور امارات بخصوص شهر فوق العاده دبی را دارند در ابتدا باید با توجه به شرایط خود، نوع ویزایی که امکان دریافت آن را خواهند داشت، تعیین نمایند.

جهت جلوگیری از هر گونه مشکل در مهاجرت به دبی و همچنین صرف هزینه و زمان اضافی، بهترین کار دریافت مشاوره از متخصصین حاضر در ایران امارات می باشد تا بهترین راهکار ها را در کوتاه ترین زمان، به شما هموطنان عزیز، عرضه نمایند. همچنین برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت رایگان دبی و دریافت پاسخ به سوالات خود، می توانید از طریق سایت و یا تماس با ایران امارات، اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.