ایران امارات

اقامت دبی چگونه است؟ + مناسب ترین راه برای شما

اقامت دبی چگونه است

اقامت دبی چگونه است؟ + مناسب ترین راه برای شما

از آنجا که دبی، کشوری رو به پیشرفت است و منابع فراوانی دارد، شاید به طور مکرر از خود پرسیده اید، اقامت دبی چگونه است.

در این مقاله قصد داریم، روش های اقامت دبی و شرایط آن را به طور جداگانه، بررسی کنیم؛ بلکه سوال و ابهامات شما در رابطه با اقامت دبی چگونه است برطرف کنیم.

راه حل های اقامت دبی چگونه است؟

دبی کشوری در امارات است و از آنجا که این کشور، قوانین و سیاست های مهاجرپذیری مشخص و درستی ندارد، معمولا امکان گرفتن اقامت دائم ندارد؛ بنابراین شهروندان خارجی این کشور نیز هر چند سال باید اقامت خود را تمدید کنند.

اگر شما قصد مهاجرت به دبی را دارید، باید توجه داشته باشید که راه حل های اقامت دبی، چگونه است و شاید قصد دارید یکی از این راه حل هارو پیش ببرید.

اقامت دبی با خرید ملک و خانه

اقامت دبی با خرید ملک و خانه

یکی از جواب های ساده سوال اقامت دبی چگونه است، خرید ملک در دبی است. شاید شما شنیده باشید با خرید ملک می توانید پاسپورت امارات را دریافت کنید اما از آنجا که قوانین سختگیرانه برای مهاجران این کشور وجود دارد، اقامت دائم هم به شما تعلق نمی گیرد.

مدت اقامت شما با خرید ملک در دبی، چیزی حدود بین 6 ماه تا دو سال می باشد که البته این اقامت به راحتی قابل تمدید است و جای نگرانی ندارد. شاید فکر کنید با خرید ملک می توانید به راحتی شروع به کار در آن کشور بکنید اما باید این را مدنظر داشته باشید که برای شروع به کار باید مجوز های لازم را دریافت کنید و سپس شروع به کار کنید.

در کل باید برای خرید ملک حواستان باشد سرتان کلاه نرود و اگر خودتان در زمینه های اقتصادی خرید ملک سر رشته ندارید، حتما با مشاوران املاک و اقتصادی، برای خرید ملک، اقدام کنید.

اقامت دبی با خرید و ثبت شرکت

یکی دیگر از جواب های مکرری که میتوان به سوال اقامت دبی چگونه است، روش ثبت شرکت و سرمایه گذاری در شرکت ها دبی به طور قانونی می باشد. این روش، از بهترین و رایج ترین روش ها برای اقامت دبی است که مزایای زیادی، با خود به همراه دارد. از آنجا که نرخ مالیات در دبی صفر است خیلی از افرادی که قصد مهاجرت به کشور امارات را دارند، از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری اقامت می گیرند.

از مزایای اقامت دبی با این روش می توان به فاصله کم با ایران و پرواز های مکرر، عدم الزام به خرید یا اجاره دفتر، اقامت افراد خانواده و امکان تجارت در بعضی از منطقه های کشور امارات اشاره کرد.

ثبت شرکت در دبی به طور نامحدود قابل تمدید می باشد. همچنین از این راه می توانید سود قابل توجهی از شرکت خود به دست آورید.

اقامت دبی از طریق کار

اقامت دبی از طریق کار

بعضی از افراد، برای کار، اقدام به مهاجرت به امارات می کنند که باید دارای شرایط سنی و وضعیت جسمانی مناسب و آشنا به زبان های انگلیسی و عربی باشند.

در دبی، کارفرمای شما، که در امارات به آن کفیل می گویند، باید تمام مراحل اقامت شما را پیش ببرد و اقامت دبی شما را درست کند. معمولا کفیل به عنوان ضمانت کار شما، پاسپورت یا مدارک شناسایی شما را نزد خود نگه می دارد.

در کل، این روش، به شما توصیه نمی شود چرا که کار در آنجا سخت گیری های زیادی دارد و حق اعتراض یا استعفا از کار را ندارید. همانطور که گفته شد پاسپورت شما نیز گرو نگه داشته می شود.

اقامت دبی از راه تحصیل

از آنجا که دانشگاه های خوبی در کشور امارات تاسیس شده است و سطح علمی خوبی دارند، افرادی برای تحصیل به امارات مهاجرت می کنند؛ ولی در حین تحصیل اجازه کار در این کشور را ندارند.

اقامت دبی از طریق ازدواج

ازدواج با یک شهروند اماراتی، یکی دیگر از راه حل های سوال اقامت دبی چگونه است، می باشد. البته باید بدانید اگر یک زن خارجی با مرد اماراتی ازدواج کند، زن می تواند، اقامت دبی را دریافت کند اما این قضیه به صورت عکس امکان پذیر نمی باشد. یعنی اگر مرد خارجی با زن اماراتی ازدواج کند امکان دریافت اقامت را ندارد.

البته باید این نکته را در نظر داشت که ازدواج شما باید کاملا واقعی باشد. از آنجا که این کشور قوانین بسیار سختگیرانه ای برای اقامت دارد اگر متوجه عدم واقعیت این موضوع شود اقامت شما را لغو خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر راجب اینکه اقامت دبی چه مزایایی دارد می‌توانید به این صفحه در وبسایت ایران امارات مراجعه کنید.

جمع بندی

در پایان، امیدواریم به سوال شما در این مورد، که اقامت دبی چگونه است پاسخ داده باشیم. همانطور که روش های اقامت دبی را بررسی کردیم فهمیدیم بهترین روش برای اقامت کشور امارات راه اندازی کسب و کار است؛ چرا که با راه اندازی شرکت های خارجی در آن کشور، دولت امارات، مالیاتی برای این شرکت ها در نظر نخواهد گرفت. اما برای اطلاعات بیشتر و انتخاب بهترین راه اقامت دبی برای شما، با ایران امارات همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.