ایران امارات

اقامت دبی چه مزایایی دارد؟ + بررسی ویژگی ها

مزیت های اقامت در دبی

اقامت دبی چه مزایایی دارد؟ + بررسی ویژگی ها

دبی یکی از شهرهای امارات است که رونق و پیشرفت اقتصادی و تجاری بالایی برخورد است. شرایط منحصربه‌ فرد دبی این شهر را به یک شهر ایده ال برای زندگی تبدیل کرده است. با استفاده از موقعیت مکانی خود و به خاطر مزیت داشتن منبع طبیعی همچون نفت و گاز طبیعی، امیران امارات و به ویژه امیر دبی، امارات را به کشوری مدرن و دلخواه برای اقامت تبدیل کرده اند.دبی یک کلان شهر شلوغ در امارات متحده عربی است که ترکیب منحصر به فردی از مدرنیته، لوکس بودن، تنوع فرهنگی را ارائه می‌دهد. اقامت دبی مزایای جذاب زیادی را ایجاد می‌کند که در ادامه این مقاله تعدادی از مهم ترین آنها را بر می‌شماریم.

اقامت در دبی

مزایای زندگی و اقامت در دبی

معاف از مالیات

یکی از مطلوبترین ویژگی‌های زندگی و اقامت در دبی سیستم مالیاتی آن است. دبی برای هیچ گروهی از افراد سیستم مالیاتی وضع نکرده است و از هیچ قشر و گروهی مالیات نمی‌گیرد. این قاعده معافیت کامل از پرداخت هر گونه مالیات چه در مورد حقوق، چه در مورد انحصار وراثت، چه در مورد ثبت شرکت و چه در مورد اوراق بهادار را شامل می‌شود.

سیستم حمل و نقل پیشرفته

سیستم متروی دبی در سطح کلاس جهانی و بین المللی است که یک سیستم مدرن و مقرون به صرفه را ارائه می‌دهد. سیستم ریلی قطارها تمام اتوماتیک است. قطارهای بین شهری در 49 ایستگاه مختلف در سطح شهر تردد می‌کنند. اتصال کانال‌های ارتباطی قطارها کارآمد و همچو نسیم پر سرعت است.

اقتصاد قوی

اقتصاد قوی و پویای دبی فرصت‌ها و امکانات شغلی فراوانی را برای تمام عرصه های شغلی و کاری به همراه دارد. هم چنین موقعیت و جایگاه مکانی دبی به عنوان یک قطب تجاری،متخصصان زیادی را از اقصی نقاط جهان به دبی جذب می‌کند. این امر باعث گردش پول بیشتر و اقتصاد قوی تر نیز می‌شود.

امنیت و درجه پایین جنایت

در سطح جهانی دبی یکی از امن‌ترین شهرهای جهان به شمار می‌رود. در دبی شهروندان به خاطر درجه بسیار پایین جرم و جنایت از امنیت بالا و ارامش ذهن لذت می‌برند.

بهره مندی فرزندان از سیستم آموزشی با کیفیت

دبی از بهترین سطح خدمات آموزشی و تحصیلی برخوردار است. کیفیت این خدمات در سطح بین المللی و جهانی می‌باشد. این امر باعث می‌شود که دبی بتواند بهترین سیستم های آموزشی را به دانشجویان و دانش آموزان ارائه دهد. مدارس و دانشگاه‌ها در دبی با ارائه سیستم تحصیلی با کیفیت همسان با استانداردهای جهانی و بین المللی دانش آموزان و دانشجویان را به سمت آینده ای بهتر و روشن تر هدایت می‌کنند.

امکان سرمایه گذاری کلان

دبی برای افراد متقاضی برای اقامت خود راه‌های زیادی را برای امکان انجام سرمایه گذاری‌های مختلف پیشرو قرارداده است. از جمله این امکانات اقامت از طریق ثبت شرکت می‌باشد. اخیرا دبی قوانین جدیدی را وضع کرده است که در آن دبی از متخصصان و سرمایه گذاران در گروه‌های خاص می‌خواهد که با سرمایه گذاری در دبی به اقامت دائمی دبی دست پیدا کنند. روش دوم سرمایه گذاری و رسیدن به سود خرید ملک در دبی است. شما از طریق سایت DXBOFFPLAN در مورد قیمت املاک در دبی جویا و آگاه شوید و از نظرات و مشاوره افراد متخصص در این حوزه بهره مند شوید.

سطح زندگی با کیفیت و مرفه و مدرن

یکی دیگر از مزیت‌های اقامت و زندگی در دبی بهره بردن از سطح بالای زندگی اجتماعی همراه با رفاه اجتماعی می‌باشد. دبی شهری است که ترکیبی از اقوام با فرهنگ‌های مختلف در آن زندگی می‌کنند پس این شهر همواره از تنوع فرهنگی بالایی برخوردار است. بنابراین افراد با دین‌ها، عقاید، قومیت‌ها و فرهنگ های مختلف آزادانه و با صلح در کنار هم زندگی می‌کنند. هم چنین سطح خدمات رسانی و امکانات دهی در دبی بسیار عالی است و به شهروندان خود خدمات رفاهی و امکانات شهری را در سطح بالا ارائه می‌دهد. از مجموعه خدمات بی نظیر که در این شهر ارائه می‌دهد مترو دبی به شارجه را می‌توان نام برد.

برای شناخت بیشتر از دبی می‌توانید تجربه زندگی در دبی را از زبان مشتریان ایران امارات بشنوید.

روش های گرفتن اقامت دبی

اجرای دقیق قانون

اجرای دقیق قانون در دبی یکی دیگر از مزایای مهاجرت به دبی و زندگی در این شهر محسوب می‌شود. در سایه آن درصد جرم و جنایت در دبی بسیار پایین است. در نتیجه احتمال وقوع جرم و جنایت در دبی بسیار کم است. به همین منظور امنیت در دبی در سطح بالا برقرار است.

سیستم بیمه و سلامت

بهره مندی از سیستم سلامت ارزان از دیگر مزایای زندگی و اقامت در دبی محسوب می‌شود . بسته به اینکه در کدام شهر از دبی زندگی می‌کنید، داشتن کارت بیمه سلامت ممکن است برای شما اجباری و یا اختیاری باشد. به هر روی، داشتن کارت بیمه سلامت به شما کمک می‌کند که در هزینه‌های گزاف خود در استفاده از خدمات سلامت صرفه جویی کنید.

اقامت در امارات

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با این که اقامت دبی چه مزایایی دارد صحبت کردیم. با داشتن اقامت دبی شما می‌توانید از خدمات چند منظوری اقامت دبی بهره مند شوید. آخرین مزیتی که می‌توانید از اقامت در دبی داشته باشید امکان سفر به کشورهای مختلف است. با داشتن اقامت دبی شما می‌توانید با سهولت بیشتری به کشورهای اروپایی و امریکا سفر کنید.برای انجام امور اقامتی خود در دبی این کار را به متخصصان ایران امارات بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.