ایران امارات

اقامت دبی برای ایرانیان تضمینی 💯

اقامت دبی برای ایرانیان

اقامت دبی برای ایرانیان تضمینی 💯

بسیاری از مردم کشور عزیزمان در سال های اخیر به دلیل شرایط خاص و بعضا نامساعدی که زندگی فردی و اقتصادی آن ها را تحت تاثیر قرار داده است، در صدد اتخاذ تصمیمی بزرگ به جهت مهاجرت از کشور و محل زندگی خود، به کشور های دیگر جهان قرار گرفته اند.

مهاجرت برای بسیاری از ایرانیان ممکن است به دلیل مسائل فرهنگی، دوری از خانواده و یا مذهبی موضوع کاملا سخت و دشواری باشد که ممکن است حتی بدلیل عدم پذیرش، فردی از آن صرف نظر نماید.

اکنون با وجود کشور های درحال پیشرفت و اسلامی در همسایگی ایران ما، با فرهنگ و مسافتی تقریبا نزدیک، مشکلات فردی و خانوادگی بسیاری حل شده است به همین جهت تقاضای زیادی برای مهاجرت به کشور های همسایه و همجوار وجود دارد.

یکی از این کشور های همسایه که امروزه با شرایط و موقعیت هایی که دارد در جهان سرو صدایی به پا کرده است، کشور امارات متحده عربی می باشد.

کشور امارات توانسته است با بهره گیری صد درصدی از یک مدیریت قوی و قدرتمند، شهرهای خود را به بالاترین درجات از لحاظ اقتصادی، فرهنگی، تجاری، علمی، توریست، گردشگری و اعمال نفوذ جهانی با درون مایه ی مدرنیته و نظام سرمایه داری یک کلان شهر در سطح جهانی، برساند.

بسیاری از شهرهای امارات متحده عربی پیشرفت های چشمگیری در این موارد داشته اند، منتهی مراتب شهرهای دبی و ابوظبی در این موارد، از الباقی شهرها جلوتر و مطرح تر می باشند. پس به طبع درخواست و علاقه مردم به چنین شهر های لاکچری و پیشرفته ای، به مراتب بیشتر خواهد بود و میل زندگی در این شهرها نیز متاثر از ویژگی های این چنینی، بیشتر خواهد بود.

اکنون لازم به ذکر است بدانیم، کارگروه مجموعه مهاجرتی ما، با برخورداری از تجارب مهاجرتی و لینک های مورد نیاز در خصوص فراهم آوردن اقامت دبی برای ایرانیان، تمام تلاش خود را در این خصوص به صورت کاملا تضمینی، برای رضایت هرچه بیشتر شما مردم عزیز خواهیم نمود و قطعا شما را به خواسته ها و اهدافتان نزدیک خواهیم کرد.

اخذ اقامت دبی

اقامت دبی برای ایرانیان

اگر قصد دریافت اقامت دائم و یا دریافت پاسپورت از دبی را دارید، در همین ابتدای مطلب می گوییم که چنین موضوعی در خصوص کشور امارات صدق نمی کند.

کشور امارات با اتخاذ تصمیمات مربوطه و اعمال سیاست های مهاجرتی، هیچ گونه پاسپورت و یا اقامتی به شکل دائم، به مهاجرین و شهروندان کشور های دیگر را ارائه نخواهد داد. بنابراین اقامت هایی با مدت زمان مشخص، که معمولا سه ساله می باشند و قابلیت تمدید در شرایط تعیین شده را دارند، تنها امتیازی برای علاقه مندان به زندگی در این کشور می باشد.درنتیجه اخذ اقامت دبی برای ایرانیان نیز، فقط به صورت موقت و قابل تمدید می باشد.

اقامت دبی برای ایرانیان به چندین روش قابل دریافت می باشد که اکنون قصد داریم این روش ها را ، در ادامه مطلب به اختصار توضیح و در اختیار شما قرار دهیم، تا بتوانید با دیدی باز و اطلاعاتی کامل در این خصوص گام بر دارید.

اخذ اقامت با خرید ملک

یکی از محبوب ترین، پر سود ترین و تقریبا آسان ترین روش ها در امارات و شهر دبی، خرید ملک و یا مسکن می باشد. همچنین از پر سود ترین و مناسب ترین راه ها برای سرمایه گذاری در بلند مدت، البته با سنجیدن شرایط خود و محل مد نظر خود می باشد، که بسیاری از ایرانیان سال های اخیر نشان داده اند که به آن علاقه مند هستند.

با خرید ملک در دبی می توانید به صورت ۶ یا ۲ ساله از اقامت برخوردار شوید، که خود به این معنا می باشد که بعد از پایان دوره اقامت می بایست برای تمدید، به صورت مجدد اقدام نمایید.

نکته بسیار مهم این است که خرید ملک و اخذ اقامت موقت، به این معنا نمی باشد که شما می توانید در این کشور مشغول کسب و کار و درآمد زایی شوید، بلکه انجام این امور مستلزم اخذ مجوزها و مدارک مجزایی می باشد که باید نسبت به دریافت آن ها هم، به صورت جدا گانه اقدام نمائید.

اخذ اقامت با ثبت شرکت و سرمایه گذاری

یکی دیگر از بهترین راه ها و روش های اخذ اقامت در دبی، ثبت شرکت می باشد. زیرا با ثبت شرکت، امتیازات زیادی برای اقدام کننده فراهم خواهد شد که به تعدادی از این موارد اشاره می کنیم.

برای مثال با ثبت شرکت در دبی شما می توانید از اقامتی موقت با تمدیدی به صورت نامحدود، اخذ اقامت موقت برای اعضای خانواده خود، نیاز نداشتن به اثبات سود آوری شرکت، مالیات صفر درصد، بازکردن حساب بانکی، عدم نیاز به داشتن دفتر کار با خرید یا اجاره ملک و بسیاری دیگر از شرایط مطلوب برای برخوردار شما  وجود داشته باشد.

اخذ اقامت کاری یا شغلی

بسیاری از ایرانیان، برای انجام کار و صرفا درآمد بالا به دلیل ارزش پولی بالای کشور امارات قصد مهاجرت به دبی را دارند.

افرادی که به دلیل کار، قصد مهاجرت دارند بنا به شرایط فردی از جمله سن، وضعیت ازدواج، وضعیت جسمی، تسلط بر زبان های عربی و انگلیسی و …، توسط کارفرمای خود که در کشور امارات و به زبان عربی کفیل نامیده می شود، با ارائه مدارک، ضمانت و تعهدهایی به دولت امارات، می تواند برای شما اقامت کاری دریافت نماید. البته که پیدا کردن یک کفیل برای افراد، کار آسانی نمی باشد و نیازمند همراهی و پشتیبانی نیز هست.

اخذ اقامت از طریق تحصیل

شهر دبی از لحاظ علمی و تحصیلی، از دانشگاه های مطرح و عالی برخوردار می باشد که برای ادامه تحصیل بسیار مناسب می باشند. این دانشگاه ها از اساتید و بزرگانی بهره مند هستند و زبان اصلی تحصیل در آن ها، انگلیسی می باشد که برای تمام متقاضیان، داشتن آیلتس ۶ الزامی می باشد.

اخذ اقامت از طریق ازدواج

روشی یک طرفه و مخصوص بانوان، اخذ اقامت دائم از طریق ازدواج، تنها برای بانوان میسر می باشد و در خصوص آقایان صدق نمیکند.

تنها بانوان هستند که توسط ازدواج با یک مرد اماراتی می توانند اقامت دائم دبی را پس از گذشت 3 سال زندگی مشترک موفق، اخذ کنند ولی آقایان در ازدواج با خانمی که اهل امارات باشد، اقامت دائم شامل حالشان نخواهد شد و تنها می توانند اقامت 3 ساله دریافت نمایند که با اتمام زمان آن، باید به تمدیدش بپردازند.

در این طریق باید توجه داشته باشید که ازدواج صوری از ریسک بسیار بالایی برخوردار می باشد، چون ازدواج با خارجی ها نیاز به اثبات واقعی بودن دارد. درصورتی دولت امارات از جعلی بودن آن مطلع شوند، بلافاصله اقامت لغو و با مجازات سنگینی رو به رو خواهید شد.

انواع ویزای دبی

سخن آخر

کشور امارات و شهر دبی برای ایرانیان می تواند به جهات سرمایه گذاری، شغلی، زندگی، رفاهی و … بسیاری موارد دیگر، مناسب باشد. در ابتدا باید با بررسی شرایط و موقعیت های زندگی و کار در دبی را بدانید و بهتر است با زبان ‌های انگلیسی و یا عربی، آشناییت کافی داشته باشید تا با مشکلاتی پیچیده مواجه نشوید و یا در صورت مواجهه، قادر به رفع آن باشید. کارگروه مهاجرتی مجموعه ما، جهت اخذ اقامت دبی برای ایرانیان به صورت کاملا تضمینی و مطمئن قادر به ارائه مشاوره و خدمات رسانی می باشد. امیدواریم بتوانیم، در همراهی شما برای رسیدن به اهدافتان، سربلند باشیم.برای کسب اطلاعات بیشتر به کارشناسان ایران امارات پیام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.