ایران امارات

اقامت دبی بدون ثبت شرکت ممکن شد!

اقامت دبی بدون ثبت شرکت

اقامت دبی بدون ثبت شرکت ممکن شد!

یکی از شهر های زیبای جهان که بسیاری از افراد در سراسر دنیا، رویای زندگی، تحصیل یا کار را در آن دارند دبی است که در کشور امارات متحده عربی قرار دارد.

در دهه های اخیر سران و دولت مردان این کشور کوشیدند تا کشوری پیشرفته و فوق العاده بسازند تا برتری خود را نمایان کنند‌. شهر دبی هم اکنون از بهترین ها در حوزه تحصیل، کار، تجارت و سرمایه گذاری به حساب می آید‌ که برای صعود در همه این مراحل خصوصا در زمینه اقتصاد تلاش کرده تا سرمایه گذاران فراوانی را با اعطا کردن مزایایی عالی، جذب خود نمایند.

نکته بسیار مهم برای گذران زندگی به هر دلیلی در شهر دبی، اخذ ویزای آن می باشد که با توجه به هدف هر شخص و قوانین وضع شده، تعیین می گردد که بهترین و سریع ترین روش دریافت اقامت دبی ، ثبت شرکت می باشد. در این مقاله سعی داریم تا انواع اخذ ویزا را بجز دریافت اقامت دبی بدون ثبت شرکت در دبی، بیان نماییم.

مزایا و معایب اقامت دبی بدون ثبت شرکت

همه شیوه های اقامت دبی، دارای مزایا و معایب می باشند که برخی از آن ها را نام برده و شرح داده ایم.

مزایا

از جمله مزایایی که، اقامت دبی بدون ثبت شرکت در مقایسه با انواع دیگری از شیوه ها دارد، عبارت اند از:

نیاز نداشتن به سرمایه گذاری جهت راه اندازی کسب و کار: افراد بسیاری هستند که علاقه ای به ثبت شرکت ندارند بنابراین استفاده نکردن از این شیوه، برای دریافت اقامت دبی مناسب می باشد.

انعطاف پذیری بیشتر: راهکارهای زیادی برای اخذ اقامت دبی بدون ثبت شرکت وجود دارد که فرد امکان انتخاب از میان آن ها را دارد.

امکان همراه بردن خانواده: در بسیاری از روش های اخذ ویزای دبی، امکان همراه شدن و تعلق گرفتن ویزای دبی به افراد خانواده از جمله همسر و فرزند، وجود دارد.

معایب

محدودیت های شغلی: با داشتن برخی اقامت های موجود در دبی همچون ویزای همراه، محدودیت هایی برای فرد وجود خواهد داشت.

هزینه های بالاتر: برای به دست آوردن اقامت دبی به شیوه های گوناگون مثل سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، فرد ملزم به پرداخت هزینه هایی فراوان می باشد.

مراحل پیچیده تر: پروسه اخذ ویزای دبی در هر روشی متفاوت خواهد بود، اما با درخواست اقامت دبی از طریق ثبت شرکت این روند بهتر و سریع تر طی می گردد.

 

مزیت های اقامت دبی بدون ثبت شرکت

روش های دیگر اقامت دبی بدون ثبت شرکت کدام اند؟

برای دریافت ویزا یا اقامت دبی بدون ثبت شرکت روش های متفاوتی وجود دارد که انتخاب آن به شرایط فرد متقاضی بستگی دارد. از جمله انواع اقامت دبی بدون ثبت شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید ملک

با سرمایه گذاری و خرید ملک در دبی، با بهایی در حدود یک میلیون درهم، شخص مهاجر می تواند اقامت خود را برای مدت زمان ۲ سال، دریافت نماید. همچنین این امکان برای فرد به وجود می آید تا بتواند برای خانواده خود نیز، در خواست ویزا دهد‌.

  • اقامت از طریق ازدواج

اقامت از طریق ازدواج ، از جمله سخت ترین نوع مهاجرت می باشد. زیرا با ازدواج افراد خارجی با شخص بومی نیز ، امکان دریافت ویزای دائمی را نمی دهند بلکه مدت زمانی که دولت به این افراد برای اقامت عرضه می دارد، تنها ۳ سال است که با پایان آن باید تمدید گردد. تنها در صورتی فرد مهاجر ، اقامت دائم را از دولت امارات دریافت می کند که زنی خارجی با مرد اماراتی ۳ سال زندگی موفق داشته باشد و پس از آن است که تابعیت امارات متحده عربی توسط زن، دریافت می گردد.

  • اقامت تحصیلی

با وجود دانشگاه ها و مراکز تحصیلی فوق العاده ای که در کشور امارات خصوصا در شهر دبی وجود دارند، دانشجویان بسیاری هستند که قصد ادامه تحصیل را در آن ها دارند. به همین سبب شهر دبی به افرادی که حداقل ۱۸ سال سن داشته و توسط موسسات آموزشی پذیرفته شده اند، بر اساس قوانین موجود، اقامت می دهد.

در برخی موارد این شرایط برای دانشجو مهیا می گردد تا ویزای طلایی تحصیلی را برای بازه زمانی سال، دریافت نماید.

نکته مهم این است که فرد با دریافت ویزای طلایی می تواند برای اقامت خانواده خود نیز، درخواست بدهد.

  • اقامت از طریق کار

از جمله اقامت هایی که دبی برای افراد صادر می نماید، اقامت از طریق کار می باشد. درنتیجه مهاجرت به دبی برای کار ممکن می‌باشد.

برای دریافت این نوع اقامت کافی است فرد متقاضی رزومه خود را برای شرکت ها و کارفرمایان ارسال کرده یا در مصاحبه ها حضور یابد، در صورت قبولی، کارفرما نقش کفیل را ایفا می نماید و در نتیجه اقامت موقت به متقاضی، اعطا می گردد.

  • ویزای همراه

بسیاری از افراد هستند که در صورت داشتن یا گرفتن اقامت یکی از اعضای خانواده خود مثل همسر، فرزند،پدر و مادر نیز در دبی، این امکان برایشان مقدور است تا برای اخذ ویزای خود، اقدام نمایند.

  • ویزای طلایی

از جمله ویزاهای طولانی مدت در دبی را، اقامت طلایی می نامند که با توجه به شرایط متفاوت فرد، اعطا می گردد. از جمله افرادی که شامل این نوع ویزا می شوند می توان به اشخاص نخبه که در حوزه های متفاوت همچون پزشکان، هنرمندان، برنامه نویسان هستند، داده می شود و دارای بازه زمانی حدود ۵ تا ۱۰ سال می باشد.

همچنین این مدل از اقامت در صورتی که شخص، سرمایه گذاری به مبلغ کلانی در حدود ۱۰ میلیون درهم در هر حوزه ای کند ، ۱۰ سال و به افرادی که مبلغی بالغ بر ۵ میلیون درهم سرمایه گذاری نماید، ۵ سال تعلق می گیرد.

 

اقامت دبی کاری

سخن آخر

در اکثر راهکار های گفته شده برای اقامت دبی بدون ثبت شرکت، متقاضی تنها می تواند اقامت موقت را دریافت نماید ‌که با اتمام زمان آن، نیاز به تمدید دوباره اش می رسد.بهترین انتخاب ها بستگی به شرایط فرد متقاضی دارد که برای تصمیم گیری نهایی در این مورد بدون ایجاد هیچ مشکلی بهتر است از فرد متخصص در این امور مشورت دریافت نماید.جهت کسب اطلاعات بیشتر به کارشناسان ایران امارات پیام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.