ایران امارات

اقامت دبی با سرمایه گذاری + شرایط استثنایی + مشاوره تخصصی

اقامت دبی با سرمایه گذاری

اقامت دبی با سرمایه گذاری + شرایط استثنایی + مشاوره تخصصی

امارات متحده عربی یکی از بهترین و رویایی ترین و همینطور پیشرفته ترین کشورهای جهان درتمامی زمینه‌ها مخصوصا کسب و کار و تجارت است و به دلیل پیشرفت‌های روز افزون و امکانات خوبی که دارد باعث شده که افراد زیادی از هر جای دنیا به این کشور سفر کنند. طوری که 80 درصد جمعیت این کشور را مهاجران شکل دادند. در واقع علاقه مندی‌های زیادی در این کشور باعث شده که تعداد بسیاری از کسب و کارهای بین المللی درشهر دبی فعایت داشته باشند و با فعالیت در آنجا به تجارت و کسب و کار خود رونق دهند و روز به روز پیشرفت کنند.در این مقاله قصد داریم راه‌های اخذ اقامت دبی، اخذ اقامت با سرمایه گذاری به روش‌های مختلف، اخذ اقامت با شرایط استثنایی و در آخر مشاوره تخصصی را بررسی کرده و در اختیار شما قرار دهیم.

اقامت دبی با سرمایه گذاری؛ چرا و چگونه؟

قطعا همه ما کشور امارات را به عنوان یکی از کشورهای موفق در زمینه اقتصاد و … می‌شناسیم. یکی از بهترین شهرها برای سرمایه گذاری دبی است. همینطور این شهر به دلیل داشتن ظرفیت بالایی که در سرمایه گذاری و امکانات فوق پیشرفته دارد یکی از بهترین و مناسب‌ترین و معقول ترین مکان‌ها برای اقامت دبی با سرمایه گذاری است. حال می‌خواهیم بدانیم که سرمایه گذاری در دبی دارای چه شرایطی است؟ که از این شرایط می‌توان به داشتن ضامن در این شهر و تهیه مدارک مربوطه اشاره کرد.در واقع درخواست کننده برای دریافت ویزا و اقامت خود دو هزینه باید بپردازد که یکی از این هزینه‌ها مربوط به پایستگی شرکت و… می‌باشد و دیگرهزینه مربوط به دولت می‌شود که مبلغی حدود 170 درهم برای هر نفر است. یکی از راه‌های سرمایه گذاری در دبی ثبت شرکت است، البته راه‌های زیادی برای اخذ اقامت دبی بدون ثبت شرکت هم وجود دارد.

راه های اقامت دبی

روش‌های اقامت دبی با سرمایه گذاری

  • صندوق‌های سرمایه گذاری
  • پایستگی شرکت
  • اوراق وام
  • سهام
  • کارآفرینی
  • املاک و مستغلات

هزینه دریافت اقامت دبی

هزینه‌ای که برای اقامت در دبی پرداخت می شود بستگی به نوع و تایم ویزای شما دارد که تعیین مقدار این هزینه‌ها از طریق مشاوره‌های حقوقی انجام می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از مشاوره‌های کاربردی و دقیق، هزینه‌های مربوط به ویزایتان را پرداخت کنید. همینطور هزینه‌های دیگری هم وجود دارند که باید آن هزینه‌ها هم در نظر گرفت.هزینه ویزای دبی یک ساله حدود 100 درهم می‌باشد. همچنین شما یکسری هزینه‌هایی هم برای درخواستی که می‌دهید باید بپردازید که این هزینه برای افراد می‌تواند به دو صورت انجام شود؛ به صورت درخواست آنلاین باشد 40 درهم معادل 11 دلار و اگر به صورت حضوری باشد 70 درهم معادل 20 دلار محاسبه می‌شود. حال علاوه بر این هزینه‌ها، هزینه‌های اضافی مانند معاینات پزشکی و بیمه درمانی و … هم باید در نظر گرفته شود.

مدت زمان

هزینه

برای 6 ماه اول

25 درهم (7 دلار) در روز

برای 6 ماه دوم

50 درهم (14 دلار) در روز

برای هروز بعد از گذشت 1 سال

100 درهم (27 دلار) در روز

جدیدترین شرایط اقامت دبی

امارات شرایط سخت و پیچیده ای برای اقامت دارد، از همه مهم تر امکان دریافت اقامت دائمی برای مهاجران در هر جای دنیا وجود ندارد. البته می‌توان با شرایط لازم و مناسب اقامت بلند مدت گرفت که مدت این اقامت ها 5 تا 10 سال می‌باشد؛ اما این امر برای هر شخصی امکان پذیر نمی‌باشد چراکه این نوع ویزا به یکسری شرایط لازم و موجود نیاز دارد.بر اساس جدیدترین قانون‌های این کشور افرادی که اقامت در دبی با روش سرمایه گذاری را دارند می‌توانند بدون نیاز به مالکیت صد در صد و شریک بومی از مزایای سرمایه گذاری در کشور امارات به درستی بهره ببرند.

شرایط اقامت دبی

راه های دریافت اقامت

  • سرمایه گذاری
  • پناهندگی
  • تحصیل
  • ازدواج
  • تولد
  • کار

مشاوره اخذ اقامت دبی با سرمایه گذاری

اگر شما قصد مهاجرت به امارات را دارید و سعی دارید که اقامت دبی را داشته باشید با موسسه ما در سریعترین زمان و همینطور به صورت قانونی می‌توانید به هدف خود برسید. همچنین ما با حضور تیم‌های قوی با وکلای باتجربه در زمینه مهاجرت، راه‌های متناسب با هدفتان را به شما معرفی می‌کنیم تا در طی 20 روز کاری بتوانید با راه حل‌های کاملا قانونی و مطمئن همچنین با قیمت مناسب به کشور امارات مهاجرت کنید تا بتوانید با گرفتن اقامت خود کسب وکار خود را راه بیاندازید.هدف اصلی ما بهترین و همینطور مطمئن ترین راه برای مهاجرت و اخذ اقامت دبی با سرمایه گذاری در این کشور می‌باشد. ما در واقع خدماتی را به شما مشاوره و ارائه می‌دهیم که در زمینه آن تجربه کامل را داریم. پشتیبان‌های ما در تمامی مراحل با شما همراه هستند و شما را در هر زمینه راهنمایی خواهند کرد.

مهم ترین خدمات ما در زمینه مهاجرت به امارت

مواردی شامل:

  • مشاوره برای گرفتن اقامت به روش ویزای کاری
  • مشاوره در باب باز کردن حساب بانکی در کشور امارت
  • مشاوره برای ویزای تحصیلی
  • مشاوره برای گرفتن اقامت از طریق پایستگی شرکت

مزایای اقامت دبی

سخن پایانی

همانطور که گفته شد امارت یکی از پیشرفته ترین و بهترین کشورها برای کسب و کار و سرمایه گذاری است و با وجود اینکه برای شرکت‌های خارجی مالیاتشان صفر درصد است، یک موقعیت عالی است برای تجارت جهانی و مدرن بودن زیر ساخت‌های تجاری و مالی در این کشور که باعث شده تمام شرکت‌های بین المللی در شهر دبی شعبه ای از آن خود داشته باشند.امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم توضیح مختصری در رابطه با اقامت دبی با سرمایه گذاری در اختیارتان قرار داده باشیم.چنانچه هرگونه سوالی در رابطه با اقامت دبی دارید می توانید به مشاورین ما در ایران امارات پیام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.