ایران امارات

اقامت دبي از طريق ثبت شركت + راهنمای مسیر شما

اقامت دبی از طریق ثبت شرکت

اقامت دبي از طريق ثبت شركت + راهنمای مسیر شما

دبی معروف ترین شهر امارات که در چند سال گذشته خود را به شدت بر سر زبان ها انداخته و توجه سرمایه گذاران را جلب کرده و همین مسئله باعث شده که دبی به یکی از مناطق پر سود برای سرمایه گذاری شده است. شما در دبی علاوه بر درآمد زایی از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت می توانید ویزای این کشور را هم دریافت کنید، یا حتی بلعکس اگر قصد داشتن ویزا و اقامت دبی را دارید می توانید از طریق ثبت شرکت برای این کشور اقدام کنید، که ما مفصل به توضیحات ثبت شرکت در دبی می پردازیم.

شرایط دبی با ثبت شرکت

شما برای ثبت شرکت نیازمند به اعضای هیات مدیره هستید که حداقل باید 3 نفر باشند، فرایند ثبت شرکت بین 4 نهایت 8 روز کاری زمان می برد.برای شرایط صاحب برند یا شرکت حتما نیاز است که بالای 18 سال باشد در غیر این صورت نیازمند یک ولی برای قبول کردن تکلف است.شما با ثبت شرکت عادی می توانید تا دوسال ویزای امارات را دیافت کنید.شما با ثبت شرکت می توانید برای ویزای طلایی دبی هم اقدام کنید ولی باید سقف مبلغ سرمایه گذاریتان تا 10 میلیون درهم برسد. در واقع ثبت شرکت راهی برای اخذ اقامت دبی با سرمایه گذاری است.

ثبت شرکت در دبی

انواع شرکت ها در دبی

دبی به عنوان یکی از قطب های اقتصادی جهان، به واسطه ی مزایای بسیاری که برای سرمایه گذاران و کارآفرینان ارائه می دهد، به مکانی ایده آل برای ثبت شرکت تبدیل شده است. تنوع در انواع شرکت ها در دبی، این امکان را به شما می دهد تا با توجه به نوع فعالیت و نیازهای خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی برخی از رایج ترین انواع شرکت ها در دبی می پردازیم:

شرکت تجاری یا خدماتی

این شرکت که بیشتر مناسب برای افرادی است که سرمایه کمتری دارند و کسب کارشان آنقدر گسترده نیست. شما با ثبت این شرکت می توانید در بخش های املاک ،خوراکی، فروشگاه، رستوران و..اقدام کنید. برای این مدل شرکت بین 1 تا 3 نفر برای مقامات شرکت نیاز است که هزینه ثبت آن هم برای نفر اول 22000درهم است که 330 میلیون تومان است و برای نفرات بعدی 5 هزار درهم به مبلغ اول اضافه می شود.

شرکت LLC

که این روش ثبت شرکت محبوب ترین روش است و آسوده تر از باقی روش ها هم است. این مدل شرکت هم مثل شرکت قبلی گستردگی چندانی ندارد و محدود به مجوز صادر شده هستند. هزینه های ثبت این شرکت از 27 هزار درهم که معادل 405 میلیون تومان است برای نفر اول و برای باقی نفرات مثل شرکت قبلی 5 هزار درهم اضافه می شود.

شرکت تجارتی عام یا عمومی

این شرکت محدودیت های شرکت های قبلی را ندارد و برای کسانی مناسب هست که به دنبال صادرات و واردات به امارات و شهر دبی هستند مناسب است. ولی به نسبت شرکت قبلی از هزینه ثبت بالاتری هم برخوردار است که برای نفر اول حدود 45 هزار درهم معادل 670 میلیون تومان است و برای نفرات بعدی هر کدام حدود 4 هزار درهم اضافه می شود.

انواع شرکت در دبی

هزینه تمدید سالیانه شرکت ها

شما بعد از ثبت شرکت در دبی نیاز دارید که هر سال تمدید آن را انجام دهید که آن هم شامل هزینه می شود. بسته به نوع شرکت متفاوت است و هزینه ها آن فرق می کند، برای شرکت تجاری بین 13 هزار درهم (195 میلیون تومان)برای شرکت ال ال سی یا محدود شامل 14 هزار درهم (210 میلیون تومان)و شرکت تجارت عمومی یا عام 21 هزار درهم است (315 میلیون) است.

مزایای ثبت شرکت

  • اقامت دوساله برای سرمایه گذاران و خانواده آنها
  • نداشتن مالیات سالیانه
  • نداشتن پروسه پیچیده و سریع
  • تمدید بدون نیاز به فعالیت کاری
  • ثبت شرکت با حداقل ترین افراد
  • داشتن حساب بانکی اماراتی برای صاحبان شرکت

مدارک مورد نیاز

شما برای اینکه بتوانید شرکت خود را ثبت کنید نیازمند مدارکی که نوشته شده است دارید:

  • اسکن عکس پاسپورت
  • اسکن شناسنامه و کارت ملی صاحب شرکت
  • عکس پاسپورت صاحب شرکت که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد
  • و تکمیل مدارک همراهان در صورت داشتن همراه

پروسه ثبت شرکت

اسکن مدارک و ثبت در اداره امارات برای ثبت شرکت و سپس انجام آزمایشات و مدارک پزشکی، انگشت نگاری و در نهایت اخذ ویزای 2 ساله و افتتاح حساب اماراتی که همه باید در یک پروسه منظم برای ثبت شرکت در دبی انجام شود که در این مسیر مشاورین ایران امارات همراه شما خواهند بود.

هزینه های مورد نیاز برای پروسه ثبت شرکت

  • دریافت ویزای امارات 350 درهم
  • اقامت دوساله دبی 1200 درهم
  • آیدی کارت امارت 378 درهم
  • آزمایشات پزشکی 322 درهم
  • مهر ویزا 236 درهم

که علاوه بر این هزینه ها،هزینه سفر و مسکن و مابقی که باید به این هزینه ها اضافه شود.

پروسه ثبت شرکت در دبی

جمع بندی

ثبت شرکت راحت ترین روش برای گرفتن اقامت دبی است. اکثرا مهاجرین، علی الخصوص ایرانی ها برای آن اقدام می کنند. روش ها و انواع مختلفی برای مهاجرت به دبی وجود دارد که مفصل در مورد آن صبحت کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت در دبی می توانید با همکاران ما در ایران امارات که همراه و راهنمای شما در این مسیر برای رسیدن به دبی هستند؛ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.