ایران امارات

اخذ ویزای چهارده روزه دبی فوری

ویزای 14روزه دبی

اخذ ویزای چهارده روزه دبی فوری

از آنجایی که دبی به یکی از مقاصد تفریحی و گردشگری در خاورمیانه تبدیل شده است،بسیاری از افراد در پی یافتن راهکارهایی برای اخذ ویزای توریستی دبی هستند.دبی از ویژگی‌های جذاب و منحصر به‌ فرد توریستی برخوردار است که همواره توریستان زیادی را از تمام نواحی جهان به این شهر می‌کشاند.دبی برای افرادی که قصد ورود به این کشور را دارند طرح ویزای توریستی چهارده روزه را ارائه داده است.این ویزای دبی به این صورت است که افراد بعد از اخذ این نوع ویزا 59 روز فرصت دارند که وارد خاک دبی شوند.مهلت اقامت آنها در دبی چهارده روزه است.پس از این مدت معین افراد باید دبی را ترک کنند.در ادامه مقاله نحوه و شرایط و مدارک اخذ این ویزا را برای ایرانیان و افغان‌های ساکن ایران توضیح خواهیم داد.

اخذ ویزای چهارده روزه دبی برای ایرانی ها

اخذ این نوع ویزا به صورت آنلاین انجام می‌شود.دریافت این نوع ویزا به شرایط خاصی نیاز ندارد و مانند شرایط اخذ ویزای شینگن نیست.بدین صورت که افراد بعد از ثبت درخواست خود برای اخذ این ویزا و ارسال مدارک به صورت آنلاین باید منتظر جواب و پاسخ به آن بمانند.اداره مهاجرت دبی پس از بررسی درخواست و مدارک نسبت به قبول و یا رد اعطای این ویزا اقدام خواهد کرد.لازم به ذکر است که این کار را باید به کفیل قابل اعتماد و شرکت‌های مسافرتی و توریستی معتبر که به طور مستقیم با کارگزاران دبی ارتباط دارند،بسپارید.در غیر این صورت روند و فرایند پاسخ دهی شاید تا 7 روز به طول انجامد و یا به رد درخواست بیانجامد.انجام این کار و دریافت ویزای چهارده روزه فقط از طریق سپردن آن به شرکت های معتبر به صورت فوری انجام پذیر است.

مدارک اخذ ویزای 14 روزه دبی

مدارک لازم برای اخذ ویزای چهارده روزه دبی مشابه مدارک مرتبط برای اخذ ویزاهای توریستی در کشورهای دیگر است. در ادامه مدارک لازم برای گرفتن این ویزا را نام خواهیم برد.مدارک مورد نیاز برای درخواست این ویزا عبارتند از:

  • اسکن رنگی پاسپورت
  • اسکن رنگی کارت ملی
  • اسکن رنگی صفحه اول شناسنامه
  • تصویر رنگی
  • یک قطعه عکس
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا همراه با امضا
  • هزینه دریافت ویزا
  • بیمه مسافرتی

هزینه ی دریافت ویزای دبی

لازم به ذکر است که مدارک نیازی به ترجمه ندارند و فقط اصل مدارک باید ارائه داده شوند. ارائه نسخه کپی و جعلی غیر قانونی و باطل است.

شرایط اخذ ویزای فوری دبی

همانطور که قبلا هم اشاره شد،دریافت این ویزا اصلا به انجام کارهای سخت و طولانی مدت همانند شرایط ویزای شینگن و یا ویزاهای کاری و اقامتی دیگر نیاز ندارد.مراحل کار بسیار آسان است.فرایند انجام کار به وسیله شرکت‌های هواپیمایی و توریستی انجام می‌گیرد.معمولا برای مسافرانی که در خواست اخذ ویزای چهارده روزه به صورت عادی داشته اند،3 تا 7 روز کاری طول می‌کشد که پاسخ به درخواست داده شود و ویزا صادر شود.افرادی که تقاضای دریافت فوری ویزای چهارده روزه را داشته اند،1 تا 3 روز ویزای آنها صادر می‌شود.با اخذ این ویزا فقط امکان یکبار ورود به خاک دبی وجود دارد.بعد از اتمام 14 روز می‌توانید نسبت به تمدید درخواست خود در خاک دبی اقدام کنید.

هزینه اخذ ویزای فوری دبی

این ویزا به دو صورت فوری و عادی ارائه می‌شود و هزینه‌های آنها نیز متفاوت است.هزینه این ویزا برای کودکان و افراد زیر هجده سال متفاوت است و از هزینه ویزای بزرگسالان کمتر است.قیمت این ویزا به صورت عادی برای بزرگسالان 4679000 تومان است.دریافت این ویزا به صورت فوری 4839000 تومان است.هزینه این ویزا برای کوکان 1549000 تومان است.

مزایای اخذ این ویزا

اخذ این ویزا نسبت به ویزاهای دیگر که مدت مجوز اقامت بیشتری دارند راحت‌تر است.معمولا برای گرفتن انواع ویزاها باید مراحلی مختلف گذرانده شود ولی در این ویزا نیازی به آنها نیست.خصوصیت تقاضای صدور ویزا به صورت فوری نیز بر مزایای این ویزا اضافه می‌کند.در ادامه به چند مورد از مزایای اصلی این ویزا اشاره خواهیم کرد.

  • این ویزا قابلیت تمدید دارد.
  • نیاز به انجام مصاحبه برای این ویزا وجود ندارد.
  • نیازی به هماهنگی وقت سفارت ندارد. 
  • نیازی به ارائه مدارک تمکن مالی ندارد.
  • نیازی به مراجعه حضوری به سفارت دبی در ایران وجود ندارد.

انواع ویزای دبی

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با اخذ ویزای چهارده روزه دبی صحبت کردیم. با توجه به توضیحات این مقاله در مجموع می‌توان گفت که استفاده از روش‌های گفته شده یکی از ساده ترین راه‌هایی است که می‌توان ویزای دبی را به صورت فوری اخذ کرده و برای گردش و تفریح با خانواده به دبی سفر کرد.کارشناسان ایران امارات همواره پاسخ گوی سوالات شما در هر زمینه ی مهاجرتی می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.