ایران امارات

اخذ ویزای دبی یک ماهه با ایران امارات

ویزای دبی

اخذ ویزای دبی یک ماهه با ایران امارات

دبی پایتخت کشور امارات و از بزرگترین شهرهای امارات است. این شهر زیبا از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری زیادی برخوردار است. سالانه تعداد زیادی از توریست‌ها برای گردش به دبی می آیند تا از امکانات تفریحی و توریستی دبی استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم به موضوع اخذ ویزای یک ماهه دبی که یک ویزای توریستی محسوب می‌شود، بپردازیم.

ویزای یک ماهه دبی چگونه ویزایی است؟

دبی با توجه به هدف و شرایط متقاضیان شامل ویزاهای مختلفی با زمانبدی‌های مختلف است. این ویزاها انواع مختلفی دارند. گاهی کوتاه مدت و چند روزه هستند و گاهی ویزای توریستی هستند. ویزاهای توریستی  ویزاهای یک تا سه ماهه را در برمی‌گیرند. مدارک برای تمام ویزاهای توریستی یکسان است. ویزای دبی شامل انواع ویزاهای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای ثبت شرکت، ویزای خرید ملک هستند. برای گرفتن ویزاهای اقامت دبی همچون ویزای کاری و یا ویزای تحصیلی نیز می‌توان از ویزای یک ماهه استفاده کرد.

ویزای دبی

برای گرفتن ویزای یک ماهه دبی می‌توانید به دو روش عادی و اضطراری اقدام نمایید. درخواست صدور ویزای یک ماهه هم می‌تواند به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری با مراجعه به سفارت امارات برای ایرانیان انجام گیرد. تاییدیه ویزای اضطراری دبی 3 روزه و تاییدیه صدور ویزای عادی ممکن است تا 7 روز به طول بیانجامد. با داشتن ویزای یک ماهه دبی فرد حداکثر تا 30 روز فرصت دارد تا در خاک دبی بمانید. این ویزا از دو نوع ویزای سینگل و ویزای مولتی تشکیل می‌شود. با داشتن ویزای سینگل، شما فقط می‌توانید یکبار وارد خاک دبی شوید و یکبار از آن خارج شوید، اگرچه با داشتن ویزای مولتی یک ماهه شما می‌توانید چندین بار وارد خاک دبی شده و یا از خاک دبی خارج شوید. هزینه تاییدیه مدرک برای ویزای یک ماهه سینگل 330 درهم و هزینه ویزای یک ماهه مولتی 550 درهم است. برای پسران زیر 18 سال هزینه تاییدیه مدارک برای ویزای یک ماهه سینگل 170 و برای ویزای یک ماهه مولتی 270 درهم است. برای دختران زیر 18 سال به صورت تک نفره  ویزایی صادر نمی‌شود. برای پسران زیر 18 سال ارائه دادن شناسنامه والدین الزامی و ضروری است.

مراحل اخذ ویزای یک ماهه امارات برای ایرانیان

همانطور که در قسمت‌های قبلی مطرح شد، ویزاهای کوتاه مدت و توریستی دبی انواع مختلفی دارد. شما باید با توجه به هدف مورد نظر خود، ابتدا فرم مربوطه ویزای مورد نظر را به صورت آنلاین دریافت کرده و آن را پر کنید. مدارک لازم براساس نوع ویزای مود نظر مطرح شده است. سپس از فرم تکمیل پرینت گرفته شود. بعد از دریافت تاییدیه در نهایت می‌توانید فرم تکمیل شده را به همراه مدارک لازم به اداره سفارت دبی در تهران ارائه دهید. این ویزا در اکثر موارد به صورت تور گروهی توسط شرکت‌های هواپیمایی و مسافرتی ارائه می‌گردد.

ویزای دبی

مدارک ویزای یک ماهه دبی چیست؟

مدارک لازم برای گرفتن ویزاهای کوتاه مدت و توریستی دبی یکسان است. همچنین داشتن بیمه نامه اماراتی قبل از ورود به دبی الزامی است. بنابراین قبل از ورود به دبی اقدام در جهت گرفتن این بیمه نامه ضروری است. برای گرفتن ویزای یکماهه دبی به مدارک زیر نیاز است:

  • اسکن صفحه اول گذرنامه
  • اسکن صفحات شناسنامه
  • اسکن عکس پرسنلی
  • اسکن کارت ملی پشت و رو
  • پرداخت مبلع و هزینه لازم برای بررسی مدارک

لازم به ذکر است که افرادی که قبل از گرفتن ویزای یک ماهه توریستی در دبی حضور پیدا می‌کنند، مشمول پرداخت جریمه می‌شوند.

دلایل ریجکت شدن ویزای یک ماهه دبی

دلایل ریجکت شدن می‌تواند طیف زیادی را در برگیرد، اگر چه مهمترین دلایل ریجکت شدن می‌تواند مربوط به مدارک ارسالی و یا داشتن سوابق کیفری باشد. در ادامه این مقاله به مطرح کردن مهمترین دلایل ریجکت شدن ویزا خواهیم پرداخت.

  • پرکردن و ارسال فرم اشتباه درخواست
  • واضح و طبیعی نبودن عکس پرسنلی
  • وجود ایراد و یا خط خوردگی در فرم پرشده
  • داشتن سابقه کیفری و سوئ پیشینه
  • ارائه مدارک ناقص و جعلی
  • شرایط سنی باعث ریجکت شدن می‌شود. دختران زیر 18 سال و اقایان بالای 70 سال به تنهایی نمی‌توانند ویزای توریستی بگیرند.

ویزای دبی

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با اخذ ویزای دبی یک ماهه با ایران عمارت صحبت کردیم. لازم است بدانید که در صورت داشتن مشکلات ویزاهای قبلی که به صورت حل نشده باقی مانده، ابتدا باید مساله اولیه را از طریق کارگزار مربوطه حل کرده و بعد نسبت به گرفتن ویزای دیگرای اقدام نمایید، وگرنه اخذ ویزای دوم باعث ریجکتی ان خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.