ایران امارات

اجاره ماشین در فرودگاه دبی بدون محدودیت در انتخاب خودرو

اجاره ماشین در دبی بدون محدودیت

اجاره ماشین در فرودگاه دبی بدون محدودیت در انتخاب خودرو

شهر دبی که معروف به عروس خلیج فارس است؛ در طی ۵۰ سال گذشته توانسته است با توسعه و ایجاد تغییرات و امکانات نوین، به طور سالانه گردشگران بسیاری را جذب این منطقه شگفت انگیز کند. سفر به شهر دبی یک مسافرت به یاد ماندنی، جذاب و لاکچری می‌باشد. از آنجا که هنگام اقامت دبی برای رفت و آمد در این شهر جهت استفاده از تاکسی‌های بین شهری نیازمند پرداخت هزینه‌های بالایی می‌باشید؛ بنابراین اجاره ماشین در فرودگاه دبی می‌تواند در بسیاری از هزینه‌های شما جهت حمل و نقل صرفه‌جویی کند. هزینه سوخت در شهر دبی پایین بوده و شما می‌توانید در این شهر با خیال راحت رانندگی کنید.

در این شهر انواع ماشین‌های لاکچری و لوکس جهت اجاره موجود هستند و شما می‌توانید قبل از ورود به این شهر به اجاره ماشین در فرودگاه دبی بپردازید. در این مقاله قصد داریم در رابطه با شرایط اجاره ماشین در فرودگاه دبی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

بررسی شرایط اجاره خودرو بدون راننده در دبی

برای آن که بتوانید ماشین مورد علاقه خود را به راحتی و بدون راننده در دبی اجاره کنید؛ می‌توانید با ارائه مدارک مورد نیاز به راحتی این کار را انجام دهید. در زمان اجاره ماشین در فرودگاه دبی شما باید زمان و مکان تحویل و برگرداندن خودرو را به کارشناسان مجموعه اطلاع دهید. علاوه بر آن می‌توانید تجهیزات دیگری را نیز مانند صندلی کودک، دوچرخه و … را نیز به کرایه خود اضافه کنید. پس از ثبت درخواست و بررسی‌های صورت گرفته، درخواست شما تایید شده و نیازمند است تا مدارک مورد نظر را ارسال کنید.

بررسی شرایط اجاره خودرو در دبی بدون راننده

 

مدارک مورد نظر برای اجاره خودرو بدون راننده در دبی

مدارک مورد نیاز جهت اجاره ماشین در فرودگاه دبی عبارت است از:

  • کپی گواهینامه بین المللی
  • کپی ویزا و پاسپورت
  • پرداخت مبلغی به عنوان ضمانت به شرکت مورد نظر یا همان دیپوزیت
  • لازم است بدانید مبلغ دیپوزیت با توجه به مدل ماشین متفاوت خواهد بود. یکی از شرایط دیگر اجاره خودرو در دبی دارا بودن سن حداقل ۲۰ سال می‌باشد.

پس از ارسال مدارک گفته شده در زمان و محل مشخص خودرو به شما تحویل داده می‌شود.

شرایط اجاره خودرو در دبی با راننده چگونه است؟

برای اجاره ماشین در فرودگاه دبی همراه با راننده، نیاز به ارائه‌ی هیچ مدرک خاصی ندارید و تمامی مسئولیت خودرو بر عهده راننده می‌باشد. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که مدت زمان اجاره خودرو و همچنین اطلاعات سرنشینان را به کارشناسان مجموعه اطلاع دهید.

چه خودروهایی جهت اجاره در دبی موجود می‌باشند؟

شما می‌توانید در شهر زیبای دبی انواع خودروهای لوکس و پرطرفدار مانند بنز c۲۰۰، فورد موستانگ، نیسان پاترول، تویوتا کرولا کراس، تویوتا راش، هیوندای اکسنت و … را اجاره کنید.

 انواع خودرو هایی اجاره ای در دبی

شرایط اجاره ماشین در فرودگاه دبی به چه شکل می‌باشد؟

شما می‌توانید پیش از سفر به دبی به راحتی خودرو مورد نظر خود را از درب فرودگاه اجاره کنید. برای اجاره ماشین در فرودگاه دبی لازم است تمامی اطلاعات پرواز خود را به کارشناسان اعلام کنید. با این کار یک ساعت قبل از فرود هواپیمای شما، نماینده شرکت با توجه به نوع اجاره ماشین منتظر شما خواهد بود.

بررسی مراحل اجاره ماشین در فرودگاه دبی

برای اجاره ماشین در فرودگاه دبی لازم است که نوع سرویس خود را انتخاب کنید. نوع سرویس به این معنا است که خودرو انتخابی شما همراه با راننده باشد یا بدون راننده. در قدم بعد باید ماشین مورد نظر خود را انتخاب کرده و مراحل رزرو آن را طی کنید. در قدم بعد باید مدارک مورد نیاز یعنی تصویر بلیط پرواز، گواهینامه بین‌المللی و کارت شناسایی را از طریق واتساپ ارسال کنید. پس از آن باید به پرداخت مبلغ پیش پرداخت و دیپوزیت یا همان ودیعه نقدی ضمانت اقدام کنید.

آیا می‌توان با گواهینامه رانندگی ایرانی در فرودگاه دبی ماشین کرایه کرد؟

ممکن است برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که آیا می‌توان ماشین مورد نظر خود را در شهر دبی، با استفاده از گواهینامه رانندگی کشور ایران کرایه کرد؟ در جواب این سوال باید گفت خیر. برای آن که بتوانید ماشین مورد نظر خود را در کشورهای خارجی اجاره کنید؛ حتما باید به دریافت گواهینامه بین‌المللی اقدام کرده و تصویر آن را به کارشناسان مجموعه ارسال کنید تا بتوانید از خدمات اجاره خودرو در شهر زیبای دبی بهره‌مند شوید.

گفتنی است که جهت اجاره خودرو با راننده، نیازی به ارائه گواهینامه بین‌المللی ندارید، اما اگر قصد اجاره خودرو بدون راننده را دارید؛ حتما باید مدارک مورد نیاز که در ابتدای این مقاله به آن اشاره شد را تکمیل کنید.

نحوه پرداخت دیپوزیت برای اجاره ماشین در فرودگاه دبی

همانطور که می‌دانید دیپوزیت همان مبلغی است که باید به عنوان ضمانت به شرکت پرداخت کنید. مبلغ دیپوزیت ثابت نمی‌باشد و با توجه به مدل خودروی انتخابی شما متفاوت می‌باشد. شما می‌توانید این مبلغ را به روش‌های مختلف مثل ریال، دلار، درهم و یورو در کشور ایران یا امارات پرداخت کنید.

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با اجاره ماشین در فرودگاه دبی صحبت کردیم. اجاره خودرو در دبی این امکان را به شما می‌دهد که علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های حمل و نقل با تاکسی‌های درون شهری، تجربه رانندگی در این شهر زیبا را به دست آورید و با اجاره ماشین در فرودگاه دبی، علاوه بر شهر دبی به سایر شهرهای امارات سفر کرده و از جاذبه‌های گردشگری زیبای آن دیدن کنید. اگر می‌خواهید که با سایر قوانین و نکات اجاره خودرو در دبی به صورت صفر تا صد آشنا شوید؛ پیشنهاد می‌شود مقاله ” اجاره خود را در دبی چگونه است ” را مطالعه کنید.

امیدواریم که این مقاله نیز برای شما مفید بوده باشد اگر در زمینه اجاره خودرو در فرودگاه دبی تجربه یا نظری دارید؛ حتما در بخش نظرات سایت ایران امارات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.