ایران امارات

اجاره خودرو لوکس در دبی با شرایط باور نکردنی!

اجاره خودرو لوکس در دبی

اجاره خودرو لوکس در دبی با شرایط باور نکردنی!

با اجاره ماشین در شهر دبی می توان از رفت و آمدی آسان در هر زمان از شبانه روز و در هرجا لذت برد. همچنین دیگر نیازی به انتظار کشیدن برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نیست . در کنار این مزایا ، افراد بسیاری هستند که علاقه مند به داشتن تجربه رانندگی با خودروهای لوکس می باشند که این امر در دبی با داشتن انواع متفاوتی از خودروهای لوکس امکان پذیر می باشد و تجربه ای دلنشین به ارمغان می آورد.

اجاره خودرو لوکس

شهر دبی از پرزرق و برق ترین شهرهای دنیا است که در آن ماشین های بسیار لوکسی از برترین برندها با آخرین مدل ها وجود دارد و بر زیبایی و درخشندگی شهر نیز می افزاید . اگر به دبی برای داشتن تجربه ای خاص و منحصر به فرد سفر می کنید،از مهم ترین بخش این تجربه به اجاره خودرو لوکس اشاره می شود .خودروهای لوکس و اجاره ای برای افرادی که علاقه به رانندگی در سطح شهر را ندارند ، امکان استفاده از راننده شخصی را هم فراهم آورده است . و افرادی که این گزینه را برای اجاره ماشین انتخاب می کنند باید بدانند که حداقل زمان بهره بردن از راننده 5 ساعت می باشد .

اجاره خودرو لوکس در دبی

دلایل اجاره خودرو لوکس

علاوه بر علاقه مند بودن به ماشین های جذاب و آخرین مدل ، علت های دیگری هم برای اجاره این ماشین ها وجود دارد که عبارت اند از:

ظاهر و تاثیرگذاری

دبی شهری مجلل و باشکوه است که به زندگی های لاکچری مشهور است . اجاره خودرو های لوکس تاثیر مثبتی در نمایش وجه افراد دارد که در جلسات کاری نیز بسیار مهم و تاثیرگذار می باشد. همچنین در روزهای بخصوص از زندگی یا ثبت تجربه ای فوق العاده استفاده از ماشینی لوکس خیلی کارآمد است.

امکانات

راحتی و آسایش هنگام استفاده ، از قابلیت های لحاظ شده در خودروهای لوکس محسوب می شود . این ماشین ها دارای امکانات و آپشن هایی پیشرفته مثل تهویه مطبوع ، صندلی های چرم با خدماتی جالب همانند ماساژ و سیستم های صوتی عالی و فناوری هایی خاص هستند که افراد می توانند سفری لذت بخش و دلپذیرتر با آن ها داشته باشند .

تنوع جذاب

در دبی شرکت های اجاره خودرو لوکس ، دارای انواع ماشین ها از برند های مختلفی هستند که متناسب با شرایط مالی و سلیقه اشخاص گزینه های زیادی را در اختیار میگذارند .  همچنین دارای خودروهایی متفاوت از برندهای معتبر و مشهور مانند لامبورگینی ، فراری ، بنتلی ، رولزرویس تا حتی مدل های  فوق العاده ای از بی ام دبلیو ، بنز و آئودی هستند که قابل انتخاب می باشند.

اجاره خودروهای لوکس در دبی

مدارک لازم برای اجاره خودرو لوکس در دبی

دارا بودن حداقل سن 18 برای اجاره خودرو لوکس در دبی در کنار گواهی نامه بین المللی نیاز است.همچنین به همراه داشتن کپی پاسپورت و ویزا ، پرداخت ودیعه ضمانت ( دیپوزیت ) که بر اساس نوع ماشین انتخابی تفاوت دارد ، الزامی می باشد .

هزینه اجاره خودرو لوکس در دبی

هزینه اجاره ماشین های لوکس از 750 درهم آغاز شده و بر اساس نوع برند و مدل انتخاب شده  و مدت زمان اجاره کردن متغیر می باشد. همچنین باید مبلغی حدودی را جهت پرداخت ودیعه یا دیپوزیت ، پارکینگ ها ، عوارضی بزرگراه ها ، خسارات احتمالی نیز در نظر گرفت. اگر هم از راننده شخصی استفاده شود هزینه ای به این ها اضافه می گردد .

نحوه اجاره خودرو لوکس

برای اجاره خودرو ، راه های ساده ای علاوه بر مراجعه حضوری وجود دارد . ماشین مورد نظر را می توان از طریق سایت ها یا اپلیکیشن های موجود به راحتی اجاره کرد . بسیاری از این شرکت ها در دبی به زبان عربی یا انگلیسی با شما در ارتباط هستند در نتیجه جهت رفع مشکل زبان برای ایرانی ها در دبی ، شرکت هایی از ایران نیز این کار را انجام می دهند .

هزینه های اجاره خودرو در دبی

کلام آخر

شهر زیبا و تجملی دبی به همراه تجربه استفاده از ماشینی لوکس ، ترکیبی ایده آل و رویایی است که در انتظار مسافران خاص پسند می باشد . گشت و گذار در میان خیابان هایی با آسمان خراش های خیره کننده یا رانندگی با ماشین های فوق العاده در بزرگراه های عالی دبی بسیار لذت بخش و تجربه ای عالی رقم خواهد زد . پیشنهاد ما برای شما عزیزانی که خواستار این تجربه منحصر به فرد هستید ، اجاره ماشین های لوکس و گران قیمت می باشد.در صورتی که اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشید می توانید به مشاورین ایران امارات پیام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.