ایران امارات

اجاره خانه در دبی با قیمت مناسب+مشاوران ملکی

اجاره خانه در دبی

اجاره خانه در دبی با قیمت مناسب+مشاوران ملکی

اولین و مهم ترین اقدام جهت مهاجرت به دبی یافتن محلی مناسب برای زندگی در دبی است. بهترین تصمیم برای زندگی بیشتر از یک سال، اجاره خانه در دبی و در مدت زمانی کمتر از یک سال اقامت در هتل گزینه مناسب و به صرفه تری است.با زندگی کردن در هر نقطه ای از دبی می‌توان تجربه‌ای خاص و دلنشین از این شهر پر زرق و برق داشت که از نکات مهم و جذاب اقامت دبی است. در این مقاله قصد داریم در رابطه با اجاره خانه در دبی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

اجاره خانه بهتر است یا رهن؟

در شهر دبی امکان رهن خانه نیست و خانه‌ها فقط جهت اجاره هستند. مدت زمان اجاره خانه در دبی معمولا یک ساله است. اجاره خانه دارای شرایط و قوانین خاصی هستند یکی از مهمترین آن‌ها این است که درصورت لغو قرارداد زودتر از زمان موعد، هزینه سنگینی جهت جریمه به همراه دارد.

دیپازیت چیست؟

قانون مهم دیگر در هنگام اجاره کردن خانه این است که، امکان دارد صاحب آن خانه مبلغی معادل 5 درصد از کل اجاره یک سال از ملک را به عنوان امانت درخواست کند که مبلغ جهت تضمین پرداخت خسارت در نظر گرفته می‌شود که درصورت اتمام قرارداد، اگر مستاجر خانه را همان گونه سالم و بدون مشکل به صاحبش برگرداند، صاحب خانه موظف به پرداخت آن مبلغ می‌باشد. به این قانون deposit گفته می‌شود.

شرایط اجاره خانه در دبی

مزیت‌های اجاره خانه در دبی

اجاره خانه می‌تواند دارای مزایایی باشد شامل :

سازگاری با بودجه کم

اگر برای زندگی در دبی قصد ندارید هزینه زیادی را متحمل شوید، راهکار مناسب آن اجاره کردن خانه است. با این کار از هزینه‌های اضافی در هنگام خرید خانه ، تعمیرات و … جلوگیری می‌کنید.

تعهد موقت

درصورت نیاز به سرمایه گذاری کوتاه مدت به جای خرید ملک، اجاره آن مناسب‌تر است، زیرا با بستن قرداد به عنوان مستاجر در مدتی که ذکر می‌کنید از مشکلاتی همچون نوسانات موجود در بازار، در امان می‌مانید.

جابه‌جایی آسان

یکی از مزایای اجاره خانه منعطف بودن آن با تغییرات زندگی شما است. زیرا ممکن است برنامه‌های زندگی شما با روندی غیرمنتظرانه روبرو شود که نیاز به نقل مکان از محلی به محلی دیگر و یا حتی به شهری دیگر داشته باشید. با خرید خانه این امکان بسیار سخت و دشوار و در مقابل با اجاره کردن خانه و فسخ آن به راحتی می‌توانید محل زندگی خود را عوض کنید.

مزایای اجاره خانه در دبی

معایب اجاره خانه در دبی

محدودیت‌های سفارشی سازی

در خانه‌های اجاره ای نمی‌توان تغییراتی که دلخواه و باب سلیقه شما هستند را ایجاد کنید. زیرا این تغییرات هر چند کوچک، هزینه بر بوده و صاحب خانه‌ها علاقه مند به پرداخت هزینه‌های اضافی نمی‌باشند.

افزایش نرخ اجاره

همان طور که اجاره خانه برای کسانی که اقامت کوتاهی در دبی دارند مناسب است، برای افرادی که قصد اقامت طولانی مدت را دارند اجاره خانه پیشنهاد نمی‌شود. از آنجایی که تغییرات قیمت در اجاره خانه‌ها همیشه رو به افزایش است نتیجه می‌گیریم تصمیم مناسبی برای این افراد نیست.

فسخ قرارداد

قرارداد اجاره خانه را می‌توان فسخ کرد. اما جریمه سنگینی مشمول شما می‌شود اگر به پایان مهلت قرار داد، زمان زیادی مانده باشد؛ باید با توجه به قوانین خسارت را به مالک پرداخت نمایید.

مناطق اجاره نشین در دبی

چه مناطقی در دبی نرخ اجاره پایینی دارند؟

از بهترین راهکارها در صرفه جویی در هزینه‌ها، زندگی در محله‌هایی متوسط و معمولی است که دارای خانه‌های بسیاری جهت اجاره هستند.

اینترنشنال سیتی

از شهرک‌های توسعه یافته دبی می‌توان اینترنشنال سیتی را نام برد. در این شهرک ساختمان‌ها با زیرساخت‌های یکسان ولی طراحی و معماری متفاوت بر اساس نمایش چندین کشور از جمله ایران، فرانسه، مراکش، انگلستان، چین و … که دلیل نامگذاری آن نیز می‌باشد، وجود دارد. این منطقه از محله‌هایی دارای خانه‌هایی با قیمت ارزان و در عین حال از امکانات خوبی برخوردار است. مثلا برای خرید دراگون‌ مارت ۱ و ۲ ، دریاچه الورسان برای قدم زدن در فضایی باز بسیار مناسب هستند.

میانگین اجاره سالانه

میانگین اجاره سالانه در اینترنشنال سیتی بین ۱۹ تا ۵۵ هزار درهم برای واحد‌های استودیو ۲۴ تا ۵۵ هزار درهم برای واحد‌های یک‌ خوابه می‌باشد.

دبی سیلیکون اویسیس

دبی سیلیکون اویسیس از شهرک‌هایی است که در حومه شهر دبی قرار دارد. این شهرک آمیخته با فناوری ، صنعت و تجارت است و با زندگی در آن به تجربه ای خاص، خواهید رسید. این شهرک دارای مزایای فوق العاده ای از جمله وجود موسسات آموزشی عالی که از دیگر دلایل محبوبیتش است. به دلیل وجود تکنولوژی‌های خاص در آن، افراد علاقه مند به حوزه فناوری زندگی در آن را دوست دارند.از دیگر مزایای این منطقه دسترسی آسان به شهر و قیمت مناسب اجاره خانه در دبی هستند.

میانگین اجاره سالانه

میانگین اجاره سالانه در دبی سیلیکون اویسیس ۲۵ تا ۵۲ هزار درهم برای واحد استودیو و ۳۲ تا ۶۸ هزار درهم برای واحد یک‌خوابه می‌باشد.

بر دبی

بر دبی از محله‌های قدیمی شهر مجلل دبی است که همچنان بافت قدیمی خود را در مقابل آسمان خراش‌های معروف دبی نگه داشته است. این محله دارای آپارتمان‌های زیادی جهت زندگی است که هزینه آن‌ها از خرید و اجاره خانه در برج‌های دبی ارزان قیمت‌تر است.

میانگین اجاره سالانه

میانگین اجاره سالانه در بر دبی ۲۰ تا ۶۰ هزار درهم برای واحد استودیو و ۳۶ تا ۱۳۰ هزار درهم برای واحد یک‌خوابه می‌باشد.

دیسکاوری گاردنز

دیسکاوری گاردنز محله ای است دارای دسترسی عالی به وسایل نقلیه عمومی که به ایستگاه مترو دیسکاوری گاردنز و ایستگاه‌های اتوبوس نزدیک و خانه‌های آن قیمت مناسبی دارند که از مهمترین شروط انتخاب محل زندگی هستند. همچنین این محل دارای فضاهای مخصوص بازی کودکان و مراکز تجاری و رستوران‌های عالی است درنتیجه برای زندگی خانواده‌ها بسیار گزینه مناسبی می‌باشد.

میانگین اجاره سالانه

میانگین اجاره سالانه در دیسکاوری گاردنز ۳۰ تا ۶۰ هزار درهم برای واحد استودیو و ۳۵ تا ۶۰ هزار درهم برای واحد یک‌خوابه می‌باشد.

دبی اسپورت سیتی

دبی اسپورت سیتی منطقه ای است که باشگاه‌ها و استخر شنای بسیاری دارد و مناسب علاقه مندان به ورزش و ورزشکاران است. با توجه به نزدیکی آن به فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم و وجود استادیوم بین المللی که در آن بازی های مهم ورزشی رقم می‌خورد و کنسرت‌های بزرگی اجرا می‌شود و قیمت معقول زندگی در آن، طرفداران زیادی را دارد.

میانگین اجاره سالانه

میانگین اجاره سالانه در دبی اسپورت سیتی ۲۶ تا ۶۰ هزار درهم برای واحد استودیو و ۳۵ تا ۸۰ هزار درهم برای واحد یک‌خوابه می‌باشد.

شرایط اجاره خانه در دبی

افرادی با حداقل سن 18 سالگی با ارائه مدارک اقامت موقت و پاسپورت معتبر خود با داشتن حقوق کافی جهت پرداخت بدون مشکل هزینه اجاره خانه در دبی، به راحتی می‌توانند خانه مورد نظر خود را اجاره کنند.

شرایط اجاره خانه در دبی

سخن پایانی

دبی از برترین شهرها برای زندگی، تحصیل و کار است. در صورت پیدا کردن محل زندگی، بسته به شرایط خود می‌توانید اقامتی خوب و دل پذیر داشته باشید. برای تحقق این مسیر لازم است از تمامی  قوانین و شرایط جدید اجاره خانه در دبی آگاه باشید. برای رسیدن به هدف خود با بهترین روش‌ها و راه‌ها ، با متخصصان و مشاوران ایران امارات همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.