ایران امارات

آسان ترین راه مهاجرت به امارات با ایران امارات

راه های مهاجرت به امارات

آسان ترین راه مهاجرت به امارات با ایران امارات

مهاجرت به امارات یکی از مقصدهای پرطرفدار می‌باشد که امروزه افراد زیادی برای مهاجرت،این کشور غنی و ثروتمند را انتخاب می‌کنند.مهم ترین دلیل برای انتخاب امارات برای مهاجرت این است که به لحاظ اقتصادی و سرمایه گذاری بسیار پیشرفته است و در حال سپری کردن روند روبه رشد است.افراد زیادی از سراسر جهان برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت به این کشور سفر می‌کنند.شرایط زندگی،کاری و درآمد در امارات به گونه ای است که افراد را مجذوب ادامه زندگی در این کشور کرده است.در ادامه این مقاله قصد داریم راه‌های مهاجرت به امارات و آسان ترین راه اقامت دبی را به شما معرفی کنیم.

راه ‌های مهاجرت به امارات کدام اند؟

راه‌های مختلفی برای مهاجرت به امارات وجود دارد و شما باید با در نظر گرفتن شرایط خود بهترین راه را انتخاب کنید. اما بهتر است بدانید دولت امارات مصوبه‌ای برای اقامت دائمی به مهاجران صادر نکرده است. افرادی که بیش از  25سال در این کشور اقامت داشته اند؛فقط مجاز به اخذ اقامت دائم و همیشگی در امارات می‌شوند.اما شما می‌توانید با مشورت و مشاوره با فردی ماهر در این زمینه و سنجیدن شرایط لازم برای اقامت طولانی مدت اقدام کنید.امارات یکی از کشورهایی است که هزینه زندگی در آن بالا می‌باشد اما میزان درآمد و تورم پایین باعث شده که تعادل در شرایط زندگی مردم این کشور برقرار باشد.در ادامه راه‌های مهاجرت را ذکر می‌کنیم:

  • مهاجرت از طریق کار
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
  • مهجرت از طریق ثبت شرکت
  • مهاجرت از طریق خرید ملک
  • مهاجرت توسط ازدواج با فردی با ملیت اماراتی
  • مهاجرت از طریق تحصیل

مهاجرت کاری

اگر قصد مهاجرت به امارات از طریق کار و حرفه‌ی خود را دارید باید درصدد پیدا کردن کارفرمای جویای نیروی کار در کشور امارات باشید.برای مشاغلی مانند برنامه نویسی و علوم کامپیوتری،پرستاری،پزشکی،آرایشگری و مهارت‌هایی که ارزشمند هستند؛اقامت به مدت طولانی‌تر صادر می‌شود.بالاترین مدت اقامت از طریق کار که مختص به کارهای ذکر شده 10سال می‌باشد.اگر برای کارهای ساده مانند کارهای ساختمانی و بدون نیاز به تخصص می‌خواهید اقدام کنید؛باید به این نکته توجه داشته باشید بعد از پیدا کردن کارفرما و اجازه کار می‌توانید 6 ماه در این کشور مشغول به کار شوید و بعد از آن باید برای گرفتن ویزای کاری اقدام کنند.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

سالانه افراد زیادی برای سرمایه گذاری به کشور دبی مهاجرت می‌کنند.روش‌های سرمایه گذاری متفاوت است.متقاضیان سرمایه گذاری از طریق خرید ملک،ثبت شرکت و خرید اوراق قرضه می‌توانند اقدام کنند.اقامت از طریق سرمایه گذاری به گونه ای است که به مدت دو سال برای متقاضیان اقامت صادر می‌شود.

مهاجرت با ثبت شرکت

از راه های ایده‌آل گرفتن اقامت دبی برای ایرانیان ثبت شرکت است. برای ثبت شرکت در امارات شرایط بسیار خوبی فراهم است.برای ثبت شرکت شما نیاز به کارمند با بیمه و نیاز به مدرک زبان،نیاز به مهارت و مجوز حرفه‌ی خاصی ندارید.از لحاظ تجارت بین الملل امارات بسیار قدرتمند می‌باشد و این مسئله به دلیل وجود مناطق آزاد و شرکت‌ها و هلدینگ‌های معتبر و بین المللی می‌باشد.

روش های مختلف مهاجرت

مهاجرت از طریق خرید ملک

از تمام کشورها به ویژه ایران برای خرید ملک مهاجرت به امارات را هدف خود قرار می‌دهند.با توجه به مبلغ ملک خریداری شده اعتبار اقامت نیز متفاوت خواهد بود.بین دو تا ده سال ویزا صادر می‌گردد.هر چقدر مبلغ ملک خریداری شده بالاتر باشد؛مدت اقامت نیز بیشتر خواهد بود.

مهاجرت از طریق ازدواج با فردی با ملیت اماراتی

شرایط ازدواج و اقامت به این طریق بسیار سخت تر از سایر روش‌ها می‌باشد.باید یکی از طرفین ازدواج تابعیت امارات را داشته باشد و خانم و آقا بالای 18سال سن داشته باشند و مدارک ازدواج خود را به وزارت امور خارجه،دادگستری و سایر مراجع مربوطه تحویل دهند و اثبات بر عدم صوری بودن ازدواج برای دریافت اقامت لازم و اجباری می‌باشد. بهتر است بدانید ازدواج زن با مرد اماراتی شرایط راحت تری را برای اقامت دارد و بالعکس این مسئله کمی شرایط سخت گیرانه تری دارد.

مهاجرت تحصیلی

برای مهاجرت تحصیلی به امارات داشتن مدرک زبان انگلیسی از الزامات می‌باشد.اکثرا متقاضیان تحصیل در دبی ایرانیان می‌باشد.نزدیکی به ایران و شرایط راحت تر پذیرش دانشگاه نسبت به دانشگاه‌های اروپایی و آمریکایی؛دلیل تقاضای دانشجویان می‌باشد.

مهاجرت به امارات

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با آسان‌ترین راه مهاجرت به امارات صحبت کردیم.با وجود این که امارات کشور بیابانی است؛اما در شهرهای مختلف جاذبه‌های گردشگری و رفاهی فراوان ایجاد کرده است.از این رو توریست‌های زیادی به این کشور سفر می‌کنند و گاها مشتاق به مهاجرت به امارات می‌شوند.امیدواریم که این مقاله برای شما کمک کننده بوده باشد.مشاورین ما در ایران امارات همواره پاسخ گوی سوالات شما در زمینه ی مهاجرت به دبی می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.